themicbanner

تبادل در کما؛ بورس چه زمانی افزایش می یابد؟

[ad_1]

روآرو- در حالی که با افزایش قیمت دلار بسیاری از سهامداران انتظار رشد بورس را دارند، اما به دلیل مشکلات مختلف در بورس این امر محقق نمی شود، اکنون برخی ابهامات عمده در بورس وجود دارد که اجازه بازار را نمی دهند. دوره منسجمی را طی کنید.

تبادل در کما؛  بورس چه زمانی افزایش می یابد؟چرا بورس رونق ندارد؟
حمید میر معینی کارشناس بازار سهام با فرارو صحبت کن وی با اشاره به اینکه امروز بازار سرمایه ناراضی است، گفت: با توجه به عوامل اساسی و اقتصادی از جمله تداوم تحریم ها، بلاتکلیفی وضعیت برجام و احیای آن، نحوه تامین کسری بودجه دولت و فروش اوراق بهادار. در بازار سهام.” منابع مالی برای پوشش هزینه های دولتی، فروش بالای اوراق قرضه و نرخ بهره بین بانکی 20 درصد افزایش یافت، بازار سهام به کاهش ادامه داد. در 6 ماه گذشته.

وی گفت: بورس در شرایط بسیار حساسی قرار دارد در حالی که از حمایت مسئولان دولتی برخوردار نیستیم.

میر معینی افزود: اعلام ترک اجباری صنعت خودرو و لغو آن تاثیرات بسیار منفی بر بازار داشت، برعکس آرم خودرو نزدیک به یک ماه به دلیل نامشخص بودن قیمت خودرو بسته شد. در نهایت قیمت گذاری اجباری در صنایع مختلف از جمله خودرو کنار گذاشته می شود و یا این وضعیت ادامه خواهد داشت.

این کارشناس بورس افزود: همچنین در صورت کمبود گاز صنعتی در حالی که در حال تولید هستند، مورد دیگری است که ریسک معاملات در بورس را افزایش می دهد، زیرا بسیاری از سهامداران با توجه به ثبات تولید بورس و OTC آنها، خرید کنید.” اما وقتی گاز به محض کمبود گاز در کشور قطع شد، دیواری کوتاهتر از تولید و بورس پیدا نکرد، زیرا صنعت در جایگاه اول خود قرار داشت. تصمیم برای قطع گاز یا برق، این تصمیم پیامدهای گسترده ای برای معاملات و بررسی کلی بازار سهام دارد.

وی افزود: نقدینگی هوشمند در حال حاضر مخاطب بازار شده است: تا زمانی که بازار جذاب شود و به اصطلاح تراکنش ها احیا نشود، بسیاری از افرادی که به معاملات جاری نگاه می کنند به این کار ادامه می دهند. روندهای بازار برای بازگرداندن نقدینگی به بازار سهام باید ظهور کنند.

وی گفت: درست است که قیمت ها در بورس بسیار ارزشمند است، زیرا بسیاری از بورس ها و نمادهای فرابورس در سال گذشته از سقف قیمتی خود فاصله گرفتند، اما تا زمانی که ریسک بازار و نقدینگی در بازار وجود داشته باشد، اگر بازار یک تماشاگر است، بازار سهام همچنان بسیار نزولی خواهد بود.”

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما