themicbanner

تفاوت‌های گوشی‌های سری گلکسی ۲۲ سامسونگ

[ad_1]

-رارو- سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ رسما از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی ۲۲ رونمایی کرد که مامل سه مدل بود. کسیلکسی اس ۲۲، کسیلکسی اس ۲۲ پلاس و کسیلکسی اس ۲۲ اولترا ند. در میان این سه، کسیلکسی در ۲۲ اولترا، گوشی پرچمدار می‌شود که خود این امر را به گیادگی نشان می‌دهد که این سه مدل تفاوت‌ها را نشان می‌دهد. .نابراین علاقمندانی که خد خرید این گوشی پرچمدار را دارند، بهتر است در ابتدا با این تفاوت‌ها آشنا شوند.

به گزارش فرارو ، در یک نگاه کلی، گوشی های سری پرچمدار گلکسی اس 22، همگی دارای قدرت قدرتمند و نرم افزار یکسانی هستند، اما دارای قابلیت های متفاوتی هستند که عرضه می کنند و با باتری های پشتیبانی می کنند که در مدل های بزرگتر عمر می کنند. با این توصیف اگر خود را به عنوان یکی از این گوشی فرض کنیم، از میان گزینه های گلکسی اس 22 جمع و جور، گلکسی اس 22 پلاس بزرگتر، یا گلکسی اس 22 اولترا الهام گرفته شده از سری نوت، کدامیک برای ما مناسبتر خواهد بود. در اینجا ما قصد داریم تا تفاوت های این سه مدل را برای شما باز کنیم تا به راحتی متوجه شوید که گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ، دقیقاً چه تفاوت هایی با تفاوت آنها، پس با ما همراه شوید.

تاوت مشخصات گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

قبل از بررسی هر یک از تفاوت‌ها به صورت جداگانه و متفاوت، خلاصه‌ای داریم که در آن می‌توان بزرگ‌تری را با تمام تفاوت‌های مشخصات بین سه مدل گلکسی در 22 دریافت کنید که در جدول زیر در اختیار شما قرار داده شده است.

تفاوت‌های گوشی‌های سری گلکسی ۲۲ سامسونگ

حیراحی و اندازه گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲

دو سورپرایز بزرگ در زمینه طراحی سری گلکسی اس ۲۲ وجود دارد. اولین چیزی که سامسونگ به استفاده از شیشه در هر سه مدل بازگشته است و نه هر شیشه ای، شما سخت‌ترین گوریلا سلس Victus Plus Corning را در پشتا جر هر آی‌ی می‌دانید که مدل‌های S22 و S22 Plus این یک خبر خوشحال نیست برای دوستان تلفن های جمع و جور است. دومین تغییر بزرگ تغییر ظاهری الهام از سری Note در مدل اس 22 اولترا است که دارای لبه های مربعی و صفحه نمایش خمیده است، در حالی که دو مدل دیگر اس 22 و اس 22 مدل ظاهری آشنای مدل های سال گذشته را حفظ کرده اند و صفحه را نشان می دهد. نمایش تخت دارند.

همچنین شایان ذکر است که سامسونگ در هر سه مدل از نسبت تصویر بزرگتری استفاده می‌کند. پرچمدارهای قبلی بلند و باریک بودند که نسبت تصویر 20: 9 را میدادند، در حالی که این تلفنهای جدیدتر به نسبت عارضه دار و نه بیشتر هستند، با نسبت تصویر 19.5: 9 در اس 22 و 22 پلاس، و حتی عریضتر 19: ۳.۹ در اس ۲۲ اولترا. یکی از جزئیات کوچکی که برای کمال گرایان در آنجا رضایت بخش خواهد بود این است که حاشیه اطراف صفحه نمایش در صفحه 22 و اس 22 پلاس دقیقاً از هر چهار طرف یکسان است، در حالی که قبلاً پرچمدارهای این سری حاشیه پایینی کمی بزرگتر هستند چانه نیز معروف است.

تفاوت‌های گوشی‌های سری گلکسی ۲۲ سامسونگ

بقیه مشخصات این بخش در هر سه ماملاً مشابه است. . . .. . همه آنها با گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شوند که سامسونگ میگوید تضمین می کند که می تواند 30 دقیقه در عمق تا عمق 5 فوتی آب شیرین زنده بمانند، اما البته هنوز برای استفاده در استخر یا ساحل توصیه نمی شود. بته هنه های رنگی سری ۲۲ نیز کمی متفاوت است. گزینه‌های رنگی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس شامل: فانتوم سفید، فانتوم مشکی، سبز، صورتی طلایی و رنگزیای رنگی اس ۲۲ اولترا نیز عبارتند ا. . . . . . . . . . . حتمچنین محتویات جعبه‌های هر سه مدل نیز هیچ تیاوتی با هم ندارند و شما فقط یک بابل دریافت می‌کنید و شارژر و ددون در نا و ود.

کیفیت صفحه نمایش گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

قبلاً به اندازه کوچکتر تلفنها اشاره می شود، اما لازم به ذکر است که نمایشگرهای اس 22 و اس 22 پلاس نیز از نظر اندازه گیری شده اند و اکنون اندازه های 6.1 و 6.6 اینچی دارند در حالی که مدل اولترا دارای نمایشگر بزرگتر 6 است. . معنی کلمه بهتامسونگ بهترین صفحه نمایشهای نن موبایل را می‌سازد و آخرین نسل فناوری نمایشگر را برای سری‌هایی که آن را D. . . . .

تفاوت‌های گوشی‌های سری گلکسی ۲۲ سامسونگ

اول، در حالی که همه مدلها از نرخ تازه سازی 120 هرتز برای پیمایش نرم افزار و دقیق پشتیبانی می کنند، تنها اس 22 اولترا است که می تواند نرخ تازه سازی خود را تا 1 هرتز تعدیل کند، در حالی که کمترین نرخ تازه سازی دو مدل دیگر 10 هرتز است. دوم، روشنایی در مدل کوچک اس ۲۲ تا ۱۵ نیت می‌رسد، در حالی که اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا حتی ۱۷۵۰ سال می‌رسند. همچنین تفاوتی در بیومتریک وجود ندارد و هر سه مدل دارای .مچنین از طریق دوربین جلو در هر سه، تشخیص چهره بر تصویر را می‌کنید.

سخت افزار و نرم افزار گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

سامسونگ به استراتژی های خود در استفاده از پردازنده های مختلف برای بازارهای مختلف ادامه می دهد و اگر مدل سری گلکسی در 22 را در ایالات متحده خریداری کنید، پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 را در داخل آن دریافت می کند، در حالی که در بریتانیا و اروپا، داب با یک پردازنده Exynos 2200 ساخت سامسونگ عرضه می‌شوند. هنوز خیلی زود است که بگوییم چقدر تفاوت بین این دو وجود دارد، اما علیرغم تلاشهای سامسونگ، تراشههای Exynos به طور سنتی از نظر عملکرد، عمر باتری و حتی کیفیت تصویر، کمی پایینتر از رقیب خود هستند. یا این حال، امسال سامسونگ در زمینه پردازنده گرافیکی AMA AMD همکاری کرده است

یکی دیگر از جزئیات گیج ننده در اینجا این است که مدل Ultra که سال گذشته از ۱۲ بابایت رم شروع می‌شد، اکنون با ۸ بابایت رم در مدل است. از سوی دیگر، کسانی که بهترین پیکربندی را می‌خواهند، در برخی افراد 12 فضای فضای ذخیره‌سازی فضای ذخیره‌سازی و به اندازه 1 ترابایت ذخیره سازی می‌کنند که برای این گزینه باید هزسنه بیشتری پرداخت کنند.

تفاوت‌های گوشی‌های سری گلکسی ۲۲ سامسونگ

در عملکرد این سه مدل، هنوز نتایج کاملاً منتشر نشده است، اما هنوز علیرغم وجود تراشه یکسان در همه آنها، اس 22 جمع و جورتر احتمالاً سریعتر از مدلهای پلاس و اولترا بزرگتر باشن، بنام. همچنین باید بگوییم هیچ اسلات کارت microSD در هیچ یک از این تلفن‌ها وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان فضای ذخیره‌سازی را انجام داد.

عملاً هیچ تفاوتی در نرم افزار هر سه نیز وجود ندارد. Uma یک نسخه به روز اندروید ۱۲ را آخا آخرین نسخه One UI 4.1 سامسونگ می‌کنید. سامسونگ امروز وعده 4 سال به روز رسانی سیستم عامل اصلی و 5 سال به روز رسانی امنیتی را می دهد، که در دنیای اندروید سایر سازندگان گوشی و حتی گوگل تنها 3 سال به روز رسانی سیستم عامل ارائه می دهند، خبر بسیار خوبی است.

دوربین گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

فقط نگاه کردن به هم‌های دوربین، مشخص است Ultra در اینجا شما یک نسخه بهبود یافته از سنسور آشنای ۱۰۸ مگاپیکسلی با اندازه ۱ / ۱.۳۳ اینچ در Ultra در مقابل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسل با ا. . . .. . در نهایت، دارای یک لنز پریسکوپ با زوم ۱۰ برابر است و می‌توان با زوم دیجیتال تا ۱۰۰ برابر افزایش یافت، در حالی کهدو . . . . .

ص ودا و بازخورد لمسی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

در اول گام با چیزهای بدیهی شروع می‌کنیم و این که جک فدفون در سری S22 وجود ندارد. هر سه تلفن از سیستم‌های بلندگوی دوگانه با بلندگوی اصلی پایین و بلندگوی ثانویه در بالای گوشی استفاده می‌کنند. یکی از جزئیات قابل ذکر این است که در Ultra، گریل بلندگو در پایین سمت چپ درگاه USB-C قرار دارد، در حالی که شیار سیم کارت در سمت راست و در مجاورت میکروفون قرار دارد، بنابراین هنگام استفاده از آن بیشتر مراقب باشید تا در هنگام باز کردن شیار سیم‌کارت، ط رو تصادفی میکروفون را سوراخ کنید. برداشت ما این است که زخازخوردن در هر سه تلفن خوب و دقیق است،

تفاوت‌های گوشی‌های سری گلکسی ۲۲ سامسونگ

بمر باتری و شارژ گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

. . . . . . . . . نسخه پلاس دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌متری آمپر ساعتی است که نسبت به باتری ۴۸۰۰ میلی‌متری آمپر ساعتی ۲۱ کاهش یافته است. .نها اس ۲۲ اولترا هزاره است همان اندازه و باتری غول‌پیکر ۵ میلی‌آمپر ساعتی خود را حفظ کند.

. . . . . . . . . همچنین، اگر قصد دارید شارژر 45 و تهیه کنید، باید بدانید که همراه با کابل ضخیمتر در بسته بندی عرضه می شود و تنها با آن می توانید سریع 45 و 45 را دریافت کنید، بنابراین از جفت کردن شارژر 45 واتی با کابل نازکتر داخل جعبه خودداری کنید. . . . . . .

بته اینها گوشیهای پرچمدار هستند و شارژ بی هم دارند. باتری شارژ بی سیم در اینجا ۱۵ وات در هر سه است، و همچنین سامسونگ شارژرهای سرژ بی سیم معکوس PowerShare سامسونگ نیز در هر سه شیوشی موجود است، بنابراین می‌توان از این گوشی‌ها به نوعی پاوربانک استفاده کرد.

گمت گوشی های سری گلکسی اس ۲۲

در نهایت، خبر خوب این است که تغییر قیمت نسبت به مدل‌های سال گذشته وجود ندارد. تنها چیزی که اتفاق افتاده است که ما انتظارش را نداشتیم این است که سامسونگ مدل اس 22 اولترا را از فروشگاه اینترنتی رسمی خود حذف کرد، که فقط نشان می دهد که چقدر میخواهد مردم این مدل جدید را خریداری کنند. . . . . . یا این قیمت ها، پرچمدارهای جدید رقابتی هستند.

این تمام سری‌هایی بود که در میان سه مدل گوشی پرچمدار جدید گلکسی ۲۲ وجود دارد. بررسی این اختلافات به احتمال زیاد تا بیا بینش بهتر است در میان این سه مدل، بهترین گزینه برای خود انتخاب کنید.

از: phonearena

نوشته: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما