themicbanner

تمجید سرمربی سابق استقلال از ستاره چلسی

[ad_1]

روملو لوکاکو که تابستان گذشته پس از دو فصل موفق در اینتر با مبلغ 115 میلیون یورو به چلسی بازگشت و به این تیم کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در سری آ را پس از 11 سال کسب کند، A به ایتالیا بازگشت.

فدریکو پاستورلو به Tuttosport گفت: “لوکاکو بهترین بازیکنی است که تا به حال هدایت کرده ام، اما او یکی از ساده ترین بازیکنانی است که می توانم به دست بیاورم.” در انتقال آنتونیو کونته به چلسی در سال 2016، من نقش کلیدی را به عنوان مدیر پروژه او بازی کردم و او پس از اتمام اولین سال حضورش در این باشگاه و قهرمانی در لیگ برتر آبی های لندن، به دنبال جذب لوکاکو بود. روملو در آن زمان برای اورتون بازی می کرد.

او افزود: “در آن زمان لوکاکو را تصادفی در لندن دیدم و به او گفتم کونته می تواند مربی مناسبی برای شما باشد تا کیفیت بازی را بیشتر کنید. سپس رومولو منچستریونایتد را انتخاب کرد.

مدیر پروژه مهاجم بلژیکی گفت: “او سپس لوکاکو را به کونته در اینتر آورد.” درست است که لوکاکو در سال 2019 به یوونتوس نزدیک است؟ مذاکرات با اینتر و لوکاکو به بن بست خورده است، زیرا به نظر می رسد استیو ژانگ (رئیس اینتر) تمایلی به پرداخت مبلغی که منچستریونایتد می خواهد برای خرید او نداشته باشد. اما یوونتوس در این زمینه با منچستریونایتد به توافق رسیده و پائولو دیبالا و ماریو مانژوکیچ را با روملو معاوضه خواهد کرد.

پاستورلو گفت: “لوکاکو حتی با مائوریتزیو ساری (مربی وقت یوونتوس) و کریستیانو رونالدو صحبت کرد، اما پس از آن دیبالا و منچستریونایتد ممکن است به انتقال مطمئن نباشند و نتوانند به توافق برسند.” از سوی دیگر، ماروتا، اوسیلیو، کونته و من توانستیم ژانگ را متقاعد کنیم که به پیشنهاد منچستریونایتد برای لوکاکو اضافه کند. من قصد ندارم شرمنده هم تیمی های لوکاکو در اینتر باشم، اما فکر می کنم این حرکت تعادل را در ایتالیا به هم زد.

سرمربی لوکاکو گفت: بله، به زودی دوباره لوکاکو را در سری آ خواهیم دید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما