themicbanner

تمرکز Nvidia بر Metawares: پلتفرم Omniverse عمومی است

[ad_1]

انویدیا امروز در کنفرانس سالانه خود از عرضه عمومی ابزار معاملاتی Omniverse خبر داد. انتظار می‌رود این پلتفرم ابزارهای مختلفی را برای ساخت جهان‌های مجازی سه بعدی در اختیار کاربران قرار دهد که اجرای برنامه‌ها بر روی تراشه‌های انویدیا را مطلوب می‌سازد.

انویدیا امروز پلتفرم Omniverse Enterprise را در سانتا کلارا، کالیفرنیا راه اندازی کرد و قیمت سالانه 9000 دلار را از طریق شرکت هایی مانند Dell و Lenovo ارائه کرد و امکان ایجاد دنیای مجازی را فراهم کرد. این پلتفرم به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قدرت بیشتری نسبت به تراشه های Nvidia داشته باشند.

جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا، گفت: “Omniverse پایه اینترنت است، لایه ای از دنیای فیزیکی.” انتظار می رود این پلتفرم در درازمدت تمام این جهان های مختلف را با هم ادغام کند. به گفته تحلیلگران ولز فارگو، کسب و کار امنیتی می تواند در پنج سال 10 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

این برنامه ابزاری برای شبیه سازی دقیق صحنه های سه بعدی است و امکان ادغام Hands-on در فضای اشتراکی مجازی را فراهم می کند. مهندسان از سراسر جهان اکنون می توانند در پروژه هایی مانند پل ها و ساختمان ها با یکدیگر همکاری کنند. این پلتفرم از فناوری انویدیا مانند ردیابی پرتو فوری استفاده می کند و برای محل کار شرکت طراحی شده است.

انویدیا همچنین پلتفرم دیگری را برای ایجاد ارواح مجازی به نام Omniverse Avatar توسعه داده است. این پلتفرم فناوری های مختلفی مانند تشخیص صدا، تبدیل صدا به گفتار، ردیابی چهره و انیمیشن سه بعدی را در خود جای داده است. این کارگاه نمونه‌هایی از شخصیت‌های تخیلی در رستوران‌ها را نشان داد که غذای شکسته‌شده متفاوت را توصیف می‌کردند. این ویژگی با کمک فناوری ردیابی چهره، ارتباط چشمی را با مشتری حفظ می کند و به واکنش های چهره مخاطب پاسخ می دهد.

در مثالی دیگر، خودنگاره هوانگ پاسخ به سوالات مربوط به تغییرات آب و هوا و تولید پروتئین را نشان می دهد. این پلتفرم بخشی از چشم انداز امنیت انویدیا است که در پاسخ به سایر شرکت ها از جمله متا خواهد بود. فیسبوک با تغییر نام خود به متا، نقش مهم متوارس را در آینده فعالیت های خود برجسته کرده است. مایکروسافت همچنین اخیراً از آواتارهای سه بعدی و فضای کاری مجازی خود برای اعلام آمادگی برای ورود به دامنه Metavers رونمایی کرده است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما