themicbanner

توسعه دارویی ضد پیری که سلولهای شکسته را مانند “بمب هوشمند” از بین می برد

[ad_1]

در سال 2015 ، گروهی از داروها معرفی شدند که می توانند تأثیر بسزایی در روند پیری داشته و سرعت آن را کاهش دهند. با بهبود قابلیت ها و ایمنی این داروهای سنولیتیک ، دانشمندان می توانند پی ببرند که آنها در درمان آنتی بادی ها پیشگام بوده و با دقت بیشتر و آسیب به سلول های سالم به سلول های هدف حمله می کنند.

پتانسیل داروهای سنولیتیک در توانایی آنها در هدف قرار دادن سلول های پیری است. این سلولها دیگر نمی توانند تقسیم شده و سلولهای جدیدی تولید کنند و در بدن جمع شده و میزان پیری زودرس را افزایش می دهند. این یک فرایند طبیعی است ، اما دانشمندان می توانند از روش های مختلف برای خلاص شدن از شر این سلول ها استفاده کنند.

آزمایشات نشان داده است که داروهای سنولیتیک می توانند سلول های قدیمی را بازسازی کرده و عمر را افزایش دهند. علاوه بر این ، پیشرفت های اخیر در این داروها توانسته است سلامت انسان را بهبود بخشد. در آزمایش اخیر ، محققان نشان دادند که این داروها می توانند سلول های قدیمی ستون فقرات را از بین ببرند و فضای کافی برای رشد سلول های سالم ایجاد کنند. این ممکن است درمانی برای کمردرد مزمن باشد.

با این حال ، داروهای سینولیتیکی که تاکنون تولید شده اند کاملاً غیر رسمی هستند و می توانند عوارض جانبی جدی داشته باشند. به همین دلیل ، محققان بیشتر به دومی و دومی علاقه دارند زیرا سلول های قدیمی را بدون آسیب رساندن به سلول های دیگر از بین می برند.

گروه دوم داروهای سنولیتیک بر اساس تحقیقات انجام شده است که پروتئین های خاصی را در غشای سلول های پیری پیدا می کند و نشان می دهد که با هدف قرار دادن پروتئین های این پروتئین ها می توان این سلول ها را با دقت بالا هدف قرار داد و از بین برد.

این داروها مانند بمب های هوشمند در بدن عمل می کنند و با تشخیص سلول های پیر و تزریق سم آنها را از بین می برند. این ایده قبلاً برای درمان سرطان استفاده می شد و اکنون برای جلوگیری از پیری استفاده می شود. دانشمندان امیدوارند بتوانند از این داروها در انسان استفاده کنند و برخی بیماری های مربوط به سن را درمان کنند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما