themicbanner

تولید همبر و ناگت گیاهی از میکروبهای آبی

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: هم اکنون یک استارت آپ در شیکاگو از میکروب تهیه شده از چشمه های آب گرم “پارک ملی یلواستون” آمریکا برای تهیه گوشت وگان (vegan meat) برای استفاده از آن در هات داگ، ناگت و برگر استفاده می کنند.

تولید همبر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

دانشگاه استارت آپ “Nature’s Fynd” روشی را طراحی کرده‌اند که در نن میکروب‌ها را به تئیروتین تبدیل کنند. دانستندان برای انجام این کار از جانوری به نام “شدید دوست” استفاده می‌کنند. ذكانور كه ​​س يهويه قارچي مي‌تواند در محيط‌هاي شديد و خشن زنده بماند و در يك

یکدیل میکروبهای ریز به تئیروتین با دادن گلی سیرین و نشان دادن به این جانوران آغاز می شود و با فرآیند تخمیر که یش فا یا «پرون» است. فای یک تغذیه کامل غیرحیوانی است که مامل همه ۹ اسید آمینه می‌شود و از فیبر و ویتامین است و برای تولید آن به یمین و

شانور شدیددوست (فا فرین‌دوست) کستا اکستریموفیل (Extremophile) به هیروهی از ارگانیسم‌ها گفته می‌شود که در محیط‌های خشن ش ًا کها کها کها. هریک از کهن‌باکتری‌هایی که در محیطی خاص با دما و نمک زیاد زندگی می‌کنند را نیز به شدت می‌گویند.

تولید همبر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

تولید کننده های سنتی مانند نخودفرنگی و سویا یا پرورش گاو و علاوه بر آن بر نان کهمان برای انجام این کار Urea این روش Nature Fynd می‌تواند در یک یمین 35 رار فوت مربعی اجرا شود و میکروب‌ها نیز در آنجا می‌توانند به رر مداوم تولید شوند.

“توماس جوناس” (توماس جوناس) . . . . . [زیست توده خود را]دو برابر نند و لل رشد آن‌ها نیز ۲۴ ساعت در روز، هفت روز، و ۳۶۵ روز سال است. درک افراد از این موضوع که این میکروب ها بسیار کارآمد هستند در حال افزایش هستند. پن‌ها می‌سازند و این را خیلی سریع انجام می‌دهند.

“Unaarona Rawal” (Karuna Rawal) ، مدیر ارشد بازاریابی استارت آپ Nature’s Fynd در گفتگو “A Cowboy State Daily

تولید همبر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

کوزوبال در آن زمان دانشجو بود و ح یتمایت ننااد ع لوم ملی

راوال گفت: او در زمان نمونه‌هایی از یک چشمه آب گرم اسیدی را بدون تأثیر بر منطقه ایجاد نن، عمع آوری کرد. در حقیقت، ما هرگز نخواهیم برای جمع آوری نمونه دیگری به ولواستون برگردیم، آرا میکروبی به نام “Fusarium فر یا یا را” را.

تبلید تبدیل میکروب‌ها به پرورش دهنده، آیرایند تخمیر است که استارت آپ Nature’s Fynd از استفن استفاده می‌کند.

منبع این استارت آپ یک فناوری تخمیر سطح مایع را برای رشد فای ابداع کرده است که در آن سینی موجود در ساختاره که درون محفظه رشد قرار میگیرند استفاده می کنند و در آنجا میکروبها با مواد مغذی تغذیه می شوند تا تولید مواد اولیه را چندین بار شروع کنند. نند و در عرض نند روز رشته‌ها رشد کرده و هم می‌پیوندند و بافتی شبیه به عضلانی در یک اختراع ر مانند ایجاد می‌کنند.

تولید همبر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

در داخل سینیها، رشتهها بخارپز میشوند، تحت فشار قرار میگیرند، موقعیت قرار میگیرند و سپس آنها را برش میدهند و به آنها امکان میدهند تا به مایعات، جامد یا پودر تبدیل شوند تا بتوانند با آنها غذاهای متنوعی تولید کنند.

اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید.

راوی این فیلم گفت: این روش برای همه هشت نفر از افراد جهان ایده لل است و این بدان معناست که های‌تم می‌توانیم بگذاریم زمین نفس.

تولید همبر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما