themicbanner

جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

رییس اداره بهزیستی گناباد پیشگیری از معلولیت ها و ناشنواییها را از مهمترین اقدامات این اداره برشمرد و گفت: ناشنوایی مادرزادی یکی از شایعترین معلولیتهای ناشنوایی است که درصد بیشتری را به خود اختصاص داده است. رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی تشییع و بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی افزود: آن مرحوم از استوانه های انقلابیگری و از پشتوانه های نهضت انقلاب اسلامی در این منطقه بود و مجاهدتها و اقدامات شاخصی در دوران انقلاب انجام داد. گروه استانها ـ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به گزارش تسنیم واکنش نشان داد و از تأمین واکسن کرونا برای این شهرستان خبر داد. سخنگوی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی آسمان ولایت۹۹ گفت:سامانه پدافندی باور ۳۳در این رزمایش برای اولین بار به مقابله با اهداف دور ایستا خواهد پرداخت . جمعیت سالمند کشور از حدود ۶ درصد کل جمعیت در سال ۱۳۴۰، به حدود هشت درصد در سال ۱۳۹۰ و ۹.۲ درصد در سال ۱۳۹۵ افزایش یافته و هم اکنون بیش از ۱۰ درصد جمعیت کشور سالمند هستند و این روند رو به افزایش است و بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش بینی می شود که در سال ۱۴۲۵ حدود ۲۷ درصد از جمعیت ایران را سالمندان تشکیل دهند.

اخبار جدید صادرات دام زنده

از شورای نگهبان خبرمیرسد با استناد به بندهای «الف، ب، ج» ماده ۷۱ قانون خدمات کشوری و همچنین ابلاغیه جدید این شورا درباره شرایط اولیه نامزدها، علاوه بر عدماحراز صلاحیت تمامی نامزدهای شناختهنشده، سوابق اجرایی ۷ نامزد نسبتا شناختهشده دیگر نیز در شورای نگهبان بررسی نمیشود. ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره پست گناباد از افزایش چشمگیر مرسولات پستی در یک سال و نیم اخیر در شهرستان گناباد خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و شرایطی که به دلیل محدودیتها ایجاد شد میزان مرسولات پستی کشور و از جمله شهرستان گناباد افزایش چشمگیری داشت به طوری که گاهی اوقات میزان مرسولات تا ۳ برابر نیز افزایش داشته است. وی ادامه داد: علاوه بر آن باید با اهتمام عمومی نسبت به رعایت پروتکهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تبعات این ویروس را کاهش دهیم تا شاهد موج ششم شیوع کرونا نباشیم. وی ادامه داد: از مجموع واکسنهای تزریق شده در منطقه زیرپوشش این دانشگاه ۴۷ هزار و ۱۲۷ دُز مربوط به شهرستان گناباد بوده که از این میزان ۳۰ هزار و ۷۳۱ مورد دُز نخست و ۱۶ هزار و ۳۹۶ مورد نیز دُز دوم بوده است.

اخبار جدید چین

در بازار ارز دیجیتال نیز این عبارت، درست است. حسین ظهوری در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا و شکلگیری پویش “در خانه بمانیم” کار شرکت پست در سراسر کشور زیاد شد و در این مدت تعداد مرسولات پستی در گناباد نیز در یک سال و نیم اخیر رشد چشمگیری داشته است. وی ادامه داد: ابتکار عمل رهبر معظم انقلاب در تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی و استفاده از ظرفیتهای خیران برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا و اجتماعی و مردمی شدن مبارزه با این بیماری اقدامی بسیار ارزشمند در کاهش تبعات و آسیبهای آن بود. وی ادامه داد: دیابت، بیش فشاری خون و مصرف سیگار و قلیان و همچنین چاقی و کم تحرکی از جمله عوامل بروز بیماریهای قلبی و عروقی است. وی ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در مادران باردار و افرادی که بیشتر از ۳۵ سال سن دارند یا دارای وزن زیاد، بیماری های خاص، دیابت و بیش فشاری خون هستند یا دوقلو و چندقلوزایی دارند و خود و همسرانشان در مراکز بهداشتی و درمانی شاغل هستند از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

این متخصص قلب و عروق گفت: آحاد مختلف جامعه و همچنین افراد دارای بیماریهای زمینه ای برای جلوگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت و بیش فشاری خون باید ضمن پرهیز از استعمال سیگار و قلیان، کنترل مصرف قند و نمک را در رژیم غذایی خود جدی بگیرند. وی ادامه داد: واکسیناسیون به طور کامل نمی تواند افراد را در برابر بیماری کووید ۱۹ ایمن کند و مردم باید در کنار دریافت واکسن با زدن ماسک، رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات خود و خانواده شان را برابر این بیماری مصون نگه دارند. وی ادامه داد: بیشترین واکسیناسیون به میزان ۸۵.۳۵ درصد مربوط به گروه ۷۰ تا ۸۰ ساله و کمترین آن با توجه به تاخیر در آغاز واکسیناسیون، به میزان ۴۹ درصد در گروه ۱۲ تا ۲۰ سال بوده است. دکتر جواد باذلی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تزریق این میزان واکسن پوشش واکسیناسیون کرونا در جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستانهای گناباد و بجستان به ۴۸ درصد رسیده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اخبار جدید یارانه وب سایت خود اخبار جدید فرهنگیان 99 باشید.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما