themicbanner

جرنج قهوه‌ای یا سفید؛ صدام سالم تر است؟

[ad_1]

وقتی صحبت برنج می‌شود، احتمالاً قهوه‌ای که برنج قهوه‌ای بهترین انتخاب است و بیشتر مصرف این ماده غذایی نیست، باید حتماً از این لزوما همیشه درست باشد، زیرا استفاده از برنج سفید در رژیم غذایی سالم نیز بهتر است. در این مطالعه مواردی که گنگام فرآوری برنج اتفاق می‌افتد به همراه مقایسه مواد مغذی موجود در این نوع برنج ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، تلات کامل از سه تمت جوانه، سوس و سپندوسپرم یا درون‌دانه تشکیل شده است و یمانی همه این موارد دست نست نست. . . . .

.ایانذکر است که فیبر در سبوس فتافت می‌شود و رنگ قهوه‌ای برنج را نیز می‌کند.

. . . . . از مواد مغذی زیادی که در برنج سفید با حذف سبوس و جوانه از بین میرود وجود دارد، تولید مواد غذایی پس از آن مجددا برنج را با وجود ویتامین بی (ب) مانند تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، فولات و آهن غنی سازی می کنند تا وقتی. برنج سفید را انتخاب کنید، مواد مغذی را برای شما فراهم می کند.

برنج قهوهای، چون جوانه و سبوس آن دست نخورده باقی مانده، تمام مواد مغذی در آن و شامل فیبر، لذت و درمان است که سایر مواد مغذی موجود در جوانه و سبوس شامل ویتامین B، آهن، فسفر، پتاسیم و روی است. جرنج قهوه‌ای نسبت به جرنج سفید فیبر بیشتر و همچنین طعم بهتری دارد اما لالری نن نیز بالاتر است. در ذیل، مقایسه ارزش تغذیه‌ای برنج قهوه‌ای و سفید ارائه شده است.

یک فنجان برنج قهوهای دانه بلند پخته شده شامل 248 گرم، 1.96 گرم، 5.54 گرم، 51.7 گرم کربوهیدرات، 3.23 فیبر گرم و 0.48 گرم قند است، اما یک فنجان برنج سفید دانه بلند پخته شده مامل ۲۰۵ گرم،.

تلات مهمی از یک برنامه‌غذایی سالم نند، را فراهم می‌کند و مواد مغذی را می‌سازد. او گفت، بسیاری از زنان و دختران نوجوان در سنین باروری به کم خونی فقر آهن هستند و به آنها توصیه می شود که غذاهای حاوی مانند برنج همراه با غذاهای غنی از سی مانند مرکبات و سیب زمینی مصرف کنند که می توانند به بهبود جذب کمک کنند.

ت یجات نشان می‌دهد که تلات کامل فواید می‌تواند باعث کاهش خطر شود علاوه بر این، مصرف غذاهای غلات مامل حاوی فیبر به عنوان بخشی است جرنج قهوه‌ای و سفید هر دو فواید تغذیه‌ای و الامتی دارند و می‌توانند از یک الگوی تغذیه لمالم باشند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما