themicbanner

جشنواره برنامه های زمستانی را در موسسه ایرانسل برگزار کرد

[ad_1]

اولین «جشنواره برنامه های زمستانی» در موسسه ایرانسل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این جشنواره با محوریت محورهای «یادگیری عمیق با دید ماشینی»، «پروژه های بلاک چین»، «زبان های برنامه نویسی پیشرفته پایتون» و «آموزش پایتون برای نوجوانان» برگزار می شود.

در این جشنواره 4 دوره با عناوین «بوت کمپ برنامه نویسی پایتون عمومی تا پیشرفته (آنلاین و حضوری)»، «کمپ آموزشی عمیق با رویکرد ماشین بینایی (حضوری)»، «دوره جامع مفاهیم و برنامه نویسی بلاک چین (در -person)” و “دوره برنامه نویسی “پایتون برای نوجوانان (آنلاین)” طراحی شده و در دی و بهمن ماه 1400 برگزار می شود.

با توجه به نقش فزاینده هوش مصنوعی و بلاک چین در مشاغل مختلف، کارشناسان بر این باورند که زبان های برنامه نویسی به زبان رایج آینده تبدیل خواهند شد و یادگیری برنامه نویسی در آینده نزدیک به یک ضرورت برای همه تبدیل خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع، آکادمی ایرانسل پس از برگزاری آموزش های مختلف در این زمینه، اولین جشنواره زمستانی دوره های برنامه نویسی را برای نوجوانان و جوانان علاقه مند طراحی کرد و در تلاش است تا فضایی راحت و کارآمد را برای تمامی کاربران، حتی بیشتر، ایجاد کند. مشتاق نوجوانان، مهارت های برنامه نویسی را بیاموزند تا خلأهای آموزشی در این زمینه را به درستی پر کنند.

آکادمی ایرانسل در قالب مجموعه «آزمایشگاه های ایرانسل» و به عبارت دقیق تر مرکز مطالعات این مجموعه تأسیس شد. هدف اولین و بزرگترین دست اندرکاران دیجیتال ایران از تأسیس مؤسسات آموزشی، برداشتن گام های مؤثر در جهت توسعه مهارت آموزی، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در ایجاد روش های نوین آموزش دیجیتال و ارائه آموزش عادلانه است.

آموزش های ارائه شده در آکادمی ایرانسل به طور کلی شامل «آموزش و نوآوری ویژه برای تقویت منابع انسانی ایرانسل»، «دوره آموزشی مهارتی به طور اختصاصی برای تامین علم منابع در شرکت انسانی شریک ایرانسل»، «آموزش دیجیتال برای گروه ایرانسل»، مدیریت، حرفه ای و فناوری، اطلاعات و ارتباطات» و «شروع آموزش و تسریع فرآیند و ارائه مشاوره».

«ارائه آموزش دیجیتال برای دسترسی آسان و منصفانه برای مشتریان»، «ارتقای سطح مدیریت و دانش فنی مدیران و متخصصان ایرانسل»، «اجرای آموزش‌ها و مهارت‌های ویژه برای شرکای غیرمستقیم ایرانسل برای بهبود خدمات جدید»

گروه آزمایشگاه‌های ایرانسل از سال 1388 با هدف ایجاد ارتباط بین ایرانسل، اولین و بزرگترین کارآفرین دیجیتال در ایران، با جامعه دانشگاهی و مرکز مددکاری علم، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها، فناوری و فعالیت‌های ماموریتی، تحقیق و توسعه، نوآوری و تحول در ارتباطات شبکه‌ای و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای اطراف با کمک دانشمندان و پژوهشگران مرکز در داخل و خارج از کشور اعم از دانشگاه، دانش شرکت، شرکت‌های راه‌اندازی شرکت‌ها و فناوری، با هدف شکل‌گیری شده است. پاسخگویی به نیازهای بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات

چشم انداز این گروه پیشرو بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی اقتصادی با دانش در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه یک شرکت ملی در ایجاد محصولات و خدمات در اینجا است. رشته. و “آکادمی ایرانسل” از بخش های اصلی آن است.

ایرانسل، اولین ارائه دهنده خدمات 5G و ضبط سرعت اینترنت ایران، با راه اندازی این مجموعه، در راستای تنوع بخشیدن به خدمات و توسعه زندگی دیجیتال تلاش می کند و آینده ای را همگام با توسعه دنیای دیجیتال خلق می کند. برای ساخت تکنولوژی بالا در زمینه های مختلف، ارزش آن را دارد.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسه ایرانسل و ثبت نام در دوره آموزشی از طریق سایت این موسسه به آدرس labs.irancell.ir/p/13598/p امکان پذیر است.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما