themicbanner

دادستان ها می گویند مردم با خودروسازان شگفت انگیز Octopus درگیر خواهند شد

[ad_1]

دادستان کل کشور گفت: متأسفانه مردم درگیر اختاپوس‌سازان شگفت‌انگیز هستند و سال‌هاست که این خودروسازان با هم همکاری می‌کنند. ما در حال تماشا هستیم.

به گزارش پرشین وی، حجت السلام والمسلمین جعفر منتظری دادستان کل کشور در سفر به نیشابور در تشریح مشکلاتی که خودروسازان برای مردم ایجاد می کنند، گفت: “

وی افزود: این یک مصداق عمومی است درست زمانی که می بینیم مردم پول خود را صرف خرید خودروهای با کیفیت و باکیفیت می کنند. و باید حل شود.

وی با بیان اینکه خودروها سال ها جفت شده بودند، گفت: نمی دانم مردم پشت صحنه چه مشکلی دارند.

اکثر بورس ها مشکل حقوقی ندارند

بخشی دیگر از سخنان حجت السلام والمسلمین منتظری: حل مشکل بورس کشور در دست وزارتخانه است. هسته اصلی بورس مشکل قضایی ندارد اما جنبه اداری دارد و باید توسط مدیران ارشد کشور برنامه ریزی شود. البته یکی از مشکلات این بورس ها بحران اقتصادی است.

مالباختگان صندوق علوی نیشابور منتظر نباشند

دادستان کل کشور همچنین به خبرنگار پرشین گفت که نباید از مالباختگان صندوق علوی انتظار داشت که به این وضعیت پاسخ دهند. بانک مرکزی نمی تواند نقص را ثابت کند.

طلب مالباختگان علوی باید از دارایی صندوق پرداخت شود. اما وقتی دارایی های صندوق علوی کافی باشد، وام دهنده نمی سازد. دولت و بانک مرکزی مسئولیتی در قبال مطالبه غرامت از مالباختگان ندارند.

دادستان کل کشور همچنین اعلام کرد که زندان نشور در حال انتقال به خارج از شهر است. از سوی دیگر با فروریختن ساختمان زندان نشابور، حاکمیت، شهرداری، شهرداری و دستگاه های اجرایی استان باید برای تسریع در جابجایی زندان تلاش کنند.

وی افزود: از فردا زندان مرکز شهر نیشابور را بفروشید و در همان محل زندان جدید بسازید.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظریم بر سر ساخت دادگاه و پزشکی قانونی با کمبود بودجه و بدهی مواجه است. که خیلی کوچک است. بنابراین باید با بودجه ویژه شورای اسلامی این مشکل حل شود.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما