themicbanner

داورزنی: چگونه عزل عزیزی دادم مخالفم :: ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812433 |
06 آن 1400 ساعت 01:00 |
2,173 |ازدید |

0
دیدگاه

فدراسیون والیبال در مورد تعیین یفلیف میزبانی ارومیه در بام باشگاه‌های آسیا گفت: تا به پایان فرصت اروم پرهی‌هخت برهی‌هخت توجه شود.

. . . . . . نحوه برگزاری لیگ، درخواست باشگاه ها بود. خیلی از باشگاه‌ها که برای برگزاری لیگ‌های انتخابی داریم، این روش را می‌پذیرند. آزمون لیگ هم مجری تصمیمات باشگاه است. . . . . در میانه راه مسئله امیکرون و فشار به شگاشگاه‌ها مطرح شد و دوباره نظرسنجی شد. . . . . .

در مورد احتمال حضور تماشاگران در مرحله نیمه‌نهایی نیز اظهار کرد: بررسی لازم را می‌دهیم و با ستاد ملی هماهنگ می‌کنیم تا اگر امکان داشته باشد 30 درصد تماشاگران به ورزشگاه بیایند و در مرحله نیمه‌نهایی از حضور آنها بهره‌مند شوند.

. . . . . ررده سنی پسر و دختر داریم و باید در مسابقات قره‌های و جهانی شرکت نند. امیدواریم از دل این لیگ هم چهره‌های تیم را برای تیم‌های ملی رونمایی کنیم. . . . . . آماده شدن در مرحله پلی‌آف حاشیه‌های فاقدیم و شرایط خوب است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی به زی‌هازی‌های اسلامی اعزام می‌شود؟ گفت: عزا فرستاد می‌شود. ما لیستی ۵۰ نفر را به بازیهای آسیایی داده‌ایم. افراد این لیست یا ملی پوشان بوده اند یا در ترکیب تیم جوانان هستند. تیم جوانان به AVC پاپ می‌رود.

داورزنی در مورد تعیین تکلیف میزبانی ارومیه در جام باشگاه های آسیا گفت: ارومیه با بدهی های خود را پرداخت کند، چند ماه این بحث ها مطرح شده بود و جلساتی هم با دوستان شورای ارومیه داشتیم، قرار بود این رقم را مشخص کند تا باشگاه بدهی را به پرداخت کند اما آن نن زملیاتی نیست و ما هم چون وقت نداریم، نمی خواهیم که محل میزبانی را برای باشگاه ها تغییر بدهیم. سعیمام سعیم فدراسیون این بود که توجه به یگایگاه خاص ارومیه در والیبال این مشکل حل شود اما فدراسیون روز تعیین به یزب یزب یزب ایزب یزب ایزب

او در مورد احتمال حابه‌جایی میزبانی اصفهان و ارومیه در مسابقات جام باشگاه ها و نوجوانان آسیا گفت: مسابقات نوجوانان مرداد است و زمان دار. .رستی که آسیا به ما داد، تمام شد اما ریش گرو گذاشتیم و فرصت گرفتیم. یا این حال شنبه تصمیم میگیریم.

. . . . . . . . . . تات رئیسه اختیار دارد اما این مدل رفتار را مناسب ورزش کشور نمی‌دانم. دوستان می‌توانند در فضای مناسب تریتوانند اگر ابهام یا سوالی داشته باشند، دنبال نند حتی مجمع فوق‌العاده بگذارند. فوتبال در شرایطی است که باید آماده جام جهانی شود و بازیکنان تیم ملی را در بلاتکلیفی نند. امیدوارم هر چه زودتر دوستان مجمع تعیین تکلیف نند و فوتبال از این بی‌ثبانی خارج شود.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد حمله روسیه به تحریم و تحریم قهرمانی جهان والیبال توسط برخی آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟

. . . . . . . . . بته ید می‌دانم محل مسابقات عوض شود. . . . . .

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما