themicbanner

دختران ایرانی و یزیلویزیون تاجیکستان

[ad_1]

. . . . . ماگردان مریم ایراندوست که در بازی نخست موفق به موفقیت‌کردن نند، میزبان جام ملت‌های آسیا 2022 شد.

به گزارش شرق، در بازی روز یگ دیگر نه خبری از سیوهای دیوانه کننده زهره کودایی، دروازهبان مطرح ایران بود و نه د. اگر چه نتیجه ای غیرمنتظره نبود و اگر غیر از این می شد، باید از معجزه شگفت انگیزی حرف زد. بااین‌وجود، صحبت‌های امیدوارکننده مریم ایراندوست، مرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران نه توقع برای بردن چین، یکی از بهترین تیم‌های زنان دنیا، بلکه توقع برای اینکه ایران شکست سبک‌تری را تحمل می‌کرد.

بههرروی، چین که هشت بار قهرمانی در آسیا را در کارنامه داشت، در شرایط برابر ایران، تیمی که برای اولین بار حضور در جام ملت‌های را می‌چشید، قرار گرفت که از همان ابتدا تا انتهای دیدار، زمین و زمان را در دست داشت. . ایران با توجه به اتفاقات فوتبالی رقم خورده در این گروه، شلاش کرده بود تا با پارک‌کردن اتوبوس جلوی دروازه، م. برنامه‌ای که نهایتاً راه به جایی نبرد و مم ملی هفت بار دروازه‌اش شاز شد. گاید اگر ایران با همان چهارگلی که تن‌تای به نن بازی را اجرا کرده بود، این بازی را می‌باخت، امیدها می‌روند. یا این وجود اما هنوز روی کاغذ چیزی امام نشده است.

ماگردان مریم ایراندوست فعلا از دو بازی یک امتیاز دارند و روی کاغذ بختشانشان به مرحله بعدی دست‌نخورده باقی مانده است. ایران در بازی سوم باید یکی دیگر از تیم‌های قدرتمند این گروه یعنی چین‌تایپه به میدان برود. اگر آن بازی به سود ایران تمام شود، به مرحله حذفی می رسد، این رقابت ها پابرجا خواهد بود.

در این دوره از رقابت‌ها، هم‌ها در سه‌هروه چهار‌تیمی رقابت می‌کنند که از هر گروه، دو رخست راهی محو می‌شوند. من موضوع همانجاست که شانس ایران را زنده نگه میدارد. . . . . .

. . . . . آنها در روزهایی که وضعیتشان شباهتی به دیگر تیم‌های آسیایی ندارند، موفق شده‌اند جواز حضور در آن تورنمنت را به دست بیاورند. از طرفی، این دختران با بی‌مهری یا با سیاست‌های پیچیده تلویزیون هم روبه‌رو شده و در شرایطی قرار دارند.

بته که رور تلویزیون ایران را شبکه ورزش تاجیکستان کشیده و بازی‌های مم ملی زنان ایران در این رقابت‌ها را مستقیم می‌کند. اتفاقی که تا توجه به زبم‌زبانی گزارشگران این شبکه با فارسی‌زبان‌ها، به زیبایی آن اضافه می‌شود. عجیب که پخش فوتبال زنان در آسیا برای شبکه‌های تاجیکستانی که نمایندگانی در این رقابت‌ها ندارند، مهم‌تر از تلویزیون ایران است که چشم‌ها.

تاجیکستان با وجود کوچکتربودن از نظر وسعت زنان و نیروهای انسانی در مقایسه با ایران، سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش ورزش کرده و با پوشش دادن بازی ها و تورنمنت های مختلف سعی در افزایش بیشتر آنها برای رسیدن به سطوح بالاتر در آسیا را دارد. موردی که با سیاست‌های بحث‌برانگیزِ حاکم بر «سیما» ایران تعارض دارد. . . . . .

ترخلاف تلویزیون که ششوشش بازی‌های دختران فوتبال ایران در آسیا را از قلم انداخته، رادیو ورزش با پوشش این مسابقات و اعزام گزا هیددز گرگگر اعظام هیم بیدز از هرز وایعش وایقیته در بیداری دیادار، د.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما