themicbanner

در مقایسه با گواردیولا بد؛ من قهرمان بازار را ایجاد کردم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پس از دردسرهای فراوان سه روز پیش، بارسلونا از توافق نهایی با ژاوی خبر داد و به این ترتیب این اسطوره به خانه باز خواهد گشت. ژاوی در سال 2015 بارسا را ​​به مقصد السد ترک کرد و در 6 سال گذشته خانه او در قطر بوده است اما به عنوان مربی بارسا به کار خود ادامه خواهد داد.

مراسم معارفه ژاوی امروز در نوکمپ برگزار می شود و انتظار می رود 25 هزار هوادار در نوکمپ حضور داشته باشند. او 6 سال پیش در نوکمپ شلوغ از بارسا خداحافظی کرد و حالا به عنوان یک ناجی به بارسا بازمی گردد. بارسلونا فصل را با رونالدو و گومز آغاز کرد و در سه بازی اخیر سرخیو بارکن گزینه دوم این تیم بود.

بارسلونا پس از 17 بازی با 17 امتیاز در رده نهم لالیگا قرار دارد و اکنون با سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد، اما به نظر نمی رسد فصل پایانی برای بارسلونا باشد و مسی امید زیادی به اسطوره بارسلونا دارد.

متاسفانه برای ژاوی، تقویم جهنمی در انتظار بارسا است. اولین بازی بارسا در روز شنبه، دو هفته بعد، برابر اسپانیول خواهد بود. دربی کاتالونیا که همیشه سختی های خاص خودش را داشته و مخصوصا امسال که اسپانیول تیم خوبی را به این رقابت ها فرستاد و حتی توانست رئال را شکست دهد. بازی در نوکمپ خواهد بود و هواداران بارسا احتمالا ورزشگاه را برای ژاوی پر خواهند کرد.

سه روز بعد، بارسا یک بازی مرگ و زندگی مقابل بنفیکا را پیش رو دارد. باشا با 3 گل مغلوب تیم ملی پرتغال شد اما باعث شد جانی دو بار پیاپی قهرمان دیناموکاپ شود. بارسلونا با 6 امتیاز پس از بایرن و بنفیکا با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسا باید بنفیکا را شکست دهد تا جلو بیاید.

آبی ها پس از این دو بازی باید به دیدار ویارئال بروند و در نوکمپ میزبان رئال بتیس باشند. در 17 دسامبر، بارسلونا باید به بایرن مونیخ می رفت و اگر نمی توانست بنفیکا را شکست دهد، بایرن را شکست می داد.

واکنش مسی“لئو پیام تبریکی برای من فرستاد. او آرزوی موفقیت کرد” به رونالدینیو و هم تیمی های قدیمی ام تبریک می گویم.

چرا زودتر به بارسلونا برنگردید؟یک بار در ژانویه و یک بار در تابستان به بارسلونا برمی گردم. ابتدا احساس کردم نمی توانم به بارسا کمک کنم و بعد بحث انتخابات پیش آمد و بلاتکلیفی زیادی وجود داشت. بالاخره خوان لاپورتا تماس گرفت. من همیشه می گویم که او بهترین رئیس تاریخ بارسلونا است. او خودش را فدای بارسا کرد و من احساس می کنم اکنون زمان مناسبی برای بازگشت است.

تمدید قرارداد با دمبله:“بله، به نظر من، دمبله می تواند بهترین بازیکن جهان در پست خود باشد، اما ما باید با او کار کنیم. این بستگی به او و ذهنیت او دارد و کمتر آسیب دیده است. گسترش با او یکی از اولویت های من است. .

خرید زمستانی:من باید در این مورد با باشگاه صحبت کنم و شرایط را ارزیابی کنم. سپس تصمیم خواهیم گرفت. هنوز هم سریع است، اما هدف تقویت تیم است. نقل و انتقالات زمستانی نیز یک فرصت است. به نظر من بازیکنان باید قدر کار در بارسلونا را بدانند و باید در این زمینه تلاش کنند. همه باید بدانند کارشان در بارسا چیست.»

دربی کاتالونیا: « بازی اول مقابل اسپانیول خواهد بود و تمام تمرکز روی دربی اول است. ما برای پیروزی در این بازی آماده خواهیم بود و سپس باید هر بازی بعدی را نیز ببریم. ما یک پروژه میان مدت و سپس یک پروژه بلند مدت داریم و راهی جز تلاش و کوشش نداریم. هدف من بردن بارسلونا است و به کمک همه نیاز دارم.”

این چیزی است که بارسا در مورد قدرت بارسا می گوید: شما باید به بازیکن کمک کنید. بازی در بارسا آسان نیست و من دیده ام که برخی از بازیکنان تحت این فشار قرار گرفته اند. این دسته از بازیکنان باید نجات یابند. به عنوان یک مربی، باید بارسلونا را به یک تیم واقعی تبدیل کنم.»

چالش سخت هدایت بارسا: «ب.شما قوانین را تعیین می کنید و از آنها پیروی می کنید. واضح است که هدایت بارسا سخت است، اما رختکن باید بر اساس قانون اداره شود و هر زمان که اینطور باشد، ما موفق می شویم. بحث ما نظم و انضباط نیست، بلکه باید از راهنمایی پیروی کرد. من ایده روشنی دارم و مهمترین چیز این است که به فلسفه بارسلونا پایبند باشم. این فلسفه با یوهان کرایف شروع شد و با فن خال، رایکارد، گواردیولا، انریکه و دیگران ادامه یافت.

چند مصدوم بارسلونا:ما در آن زمان متوجه این موضوع شدیم. ما در مورد مسائل زیادی از جمله این موضوع با سران صحبت کردیم. این موضوع باید حل شود.”

مقایسه با گواردیولا: « برای من افتخار است که با پپ گواردیولا مقایسه می شوم. به خاطر تمام جوایزی که برای بارسا کسب کرده و تمام چیزهایی که به فوتبال و بارسلونا داده است. برای من او بهترین مربی جهان است و مقایسه با او در حال حاضر برای من خوب نیست. من می گویم انجام چنین مقایسه ای باعث افتخار است، اما من در ابتدای کارم در بارسا هستم و باید دید نتیجه چه خواهد شد.

انتظارات از بارسا: من یک ایده روشن دارم. شما باید در بالاترین سطح عملکرد داشته باشید و بیشتر و بیشتر بخواهید. در بارسا نباید باور کنیم. من باید تیم را متقاعد کنم که می توانیم موفق شویم. البته آنها من را با نتایج ارزیابی خواهند کرد اما هدف این است که با ارائه یک بازی زیبا نتایج خوبی بگیرم.»

ورود به چمن نوکمپ:“خاطرات زیادی دارم. استقبال هواداران بسیار خوب است. ما نباید این هواداران را ناامید کنیم. از فردا باید سخت کار کنیم و باید به بازیکنان جوان بگوییم که ما بارسلونا هستیم و حق نداریم بسازیم. اشتباهات اینجا.” هواداران انرژی من را دوچندان کردند.”

ژاوی در کنفرانس خبری گفت:من از واکنش هواداران بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. اشتیاقم دو چندان شد و بی صبرانه منتظر شروع همکاری با بازیکنان بودم. می دانم که بارسا در شرایط سختی قرار دارد و در ورزش و اقتصاد روز خوبی نداریم، اما انگیزه و تمایل زیادی دارم که شرایط را تغییر دهم. من از بازیکنان انتظار زیادی دارم زیرا این بارسلونا بهترین باشگاه جهان است. ما باید سخت کار کنیم و البته به حمایت هواداران هم نیاز داریم.»

16:13: ژاوی تا دقایقی دیگر در نشست خبری حاضر خواهد شد

16:11: لاپورتا به هواداران بارسا اشاره کرد:اجازه دهید بگویم که امروز در تاریخ بارسا ثبت خواهد شد. “خوش آمدید ژاوی… زندگی در بارسا و کاتالونیا.”

ساعت 16:09ژاوی و لاپورتا با هواداران همراهی می کنند

16:05: ژاوی با بارسلونا قرارداد امضا کرد

16:03: ژاوی به هواداران گفت:“من بسیار هیجان زده و مشتاق هستم. متشکرم. اگرچه نمی‌خواهم هیجان‌زده شوم، اما اکنون بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. از هواداران و باشگاه تشکر می کنم. روزی که بارسا را ​​ترک کردم، گفتم بهترین باشگاه دنیا را ترک کردم و حالا می گویم ما بهترین های دنیا هستیم. توقعات بارسا بالاست و نباید با هم برابری کرد. اینجا همیشه باید برنده شوید. از صمیم قلب از شما متشکرم، طول عمر بارسا و طول عمر کاتالونیا.”

16:01: به محض اینکه ژاوی شروع به صحبت کرد. 10000 هوادار حاضر در ورزشگاه از او استقبال کردند و نام او را فریاد زدند.

16:00: در حالی که سرود رسمی بارسا در نوکمپ در میان تشویق هواداران پخش می شود، ژاوی با خوان لاپورتا قدم می زند.

15:42 :. ژاوی به پیراهن بارسا افتخار می کند

15:33: همه چیز برای معرفی ژاوی آماده است

15:17: ادامه گفتگوی ژاوی: « این یک بازگشت سریع بود و در عرض سه چهار روز زندگی من تغییر کرد. امروز همسرم 40 ساله است و من برای تولد او اینجا هستم. خوان لاپورتا با من تماس می گیرد و می گوید من آخرین راه حل او هستم. برای جدایی از السد باید غرامت بپردازم اما همه ما باید بخشی از خودمان را برای این موضوع انجام دهیم. توقعات از بارسا بالاست و من چالش هایی را که می پذیرم می دانم، اما همیشه می گویم که عاشق چالش های جدید هستم و نمی ترسم. ما باید روند نتیجه گیری را به سرعت تغییر دهیم و راه طولانی را طی کنیم. باید هیجان را به هواداران برگردانیم. من جوانان و استعدادهای خوبی را در تیم می بینم و سعی می کنم تجربیاتم را به آنها منتقل کنم. “هدف کسب جام های زیادی با بارسلونا است و من خودم را آماده می بینم.”

15:05: ژاوی به بارسا تی وی گفت: «همه ما باید در یک جهت پارو بزنیم. تمام تلاشم را برای موفقیت بارسلونا انجام خواهم داد.

14:53: ورود هواداران به نوکمپ

14:42: در حال حاضر هواداران زیادی در ورزشگاه حضور ندارند

14:26: نمایی از ورزشگاه نوخام قبل از مراسم

14:20: ژاوی به همراه همسرش وارد نوکمپ شد

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما