themicbanner

ده ابزار جالب دیگر برای هدایا و هدایای تبلیغاتی

در سال 2007، دریک دومین میکس نوار خود را به نام فصل بازگشت منتشر کرد. او پیش از امضای قرارداد با Young Money Entertainment، با انتشار میکس‌تیپ‌هایش Room for Improvement (2006)، Comeback Season (2007) و So Far Gone (2009) شروع به کار در موسیقی کرد. دور نیست. در ساختمان نمادین به شکل شش ضلعی در موزه میراث یهودی ارائه شد. در سال 2009، دریک سومین میکس خود را منتشر کرد. در ماه نوامبر، ویدیوی خانگی «معرض یک رویا» منتشر شد. در چند هفته گذشته، شاهد افزایش شدید معلمان، معلمان و مربیان بودیم که از Drift Video برای کمک به دانش آموزان خود برای انتقال به یک الگوی جدید یادگیری از راه دور استفاده می کردند. چهارمین آلبوم او، Views (2016)، شاهد کاوش در سالن رقص بود و به مدت 13 هفته متوالی در صدر بیلبورد 200 ایستاد و اولین آلبوم هنرمند مردی بود که در بیش از یک دهه این کار را انجام داد و رکورددار رکورد زد. تک آهنگ "One Dance". در سال 2022، دریک هفتمین آلبوم خود را که الهام گرفته از خانه بود، صادقانه، بی خیال و اولین آلبوم مشترک خود، هر از دست دادن، را با 21 Savage منتشر کرد.

ششمین آلبوم دریک، Certified Lover Boy (2021)، به 9 آهنگ برتر از 10 آهنگ برتر در Hot 100 دست یافت و تک آهنگ اصلی آن "Way 2 Sexy" به رتبه یک رسید. این آلبوم که اخیراً از برچسب «October's Very Own» او منتشر شد، تک آهنگ «Replacement Girl» با حضور تری سونگز را تولید کرد. دریک که از نظر موسیقی از جی زی و کلیپس الهام گرفته شده بود، اولین میکس نوار خود را به نام اتاق برای بهبود در سال 2006 منتشر کرد. این میکس شامل Trey Songz و Lupe Fiasco بود و شامل تولید گسترده ای از Boi-1da و Frank Dukes بود. برای جلوگیری از این امر، شویلر ادعا کرد که دریک با نگهبانان مجموعه به توافق رسید تا پس از ضبط، وارد مجموعه شود و اجازه دهد در اتاق رختکن بخوابد. به گفته سازندگان سریال Degrassi، استفن استون و لیندا شویلر، دریک پس از گذراندن شب‌ها برای ضبط موسیقی، مرتباً دیر سر صحنه می‌آمد.

جیمز هرست، نویسنده قدیمی سریال گفت که دریک تهدید کرده است که قبل از اینکه در نهایت با آن موافقت کند، خط داستانی را دوباره بازسازی خواهد کرد. این اقدام باعث اختلاف بین کین و شین مک ماهون، پسر لیندا شد و کین در مسابقه Last Man Standing در Unforgiven و یک مسابقه آمبولانس در Survivor Series شین را شکست داد. این مامور نقش دریک را در سریال درام نوجوان کانادایی Degrassi: The Next Generation پیدا کرد. او ابتدا با بازی در نقش جیمی بروکس در سریال درام نوجوان CTV: Degrassi: The Next Generation (2001-2008)، قبل از تبدیل شدن به یکی از پرکارترین چهره ها در موسیقی عامه پسند معاصر، به شهرت رسید. اگرچه Soundwave فقط به عنوان یک شخصیت پس‌زمینه در قسمت پایانی سریال کارتونی آمریکایی، یعنی تولد دوباره، ظاهر شد، اما در سری جدید انحصاری ژاپنی، Transformers: The Headmasters، که برای جایگزینی The Rebirth ساخته شد، به خط مقدم بازگشت. این یکی دیگر از زمینه هایی است که در آن پیشینه ای در زمینه تغذیه می تواند کمک کند اما لازم نیست.

شرکت توسعه وب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های میزبانی وب است و 100 دلار به ازای هر ارجاع Premium بدون محدودیت در تعداد افرادی که می‌توانید معرفی کنید (به این معنی که اگر 10 نفر را معرفی کنید، قبلاً 1000 دلار درآمد داشته‌اید) ارائه می‌دهد. یک نمونه را می توان در پروژه Shakti یونیلور در هند مشاهده کرد. موسیقی تایمز هند. اگرچه جان کارمایکل از نیویورک تایمز، انتقال لواتو را سرگرم کننده می دانست، اما به گفته اینترتینمنت ویکلی، تصویری کمتر بالغ را نشان می داد. دریک همچنین یک طراح مد است که مهم‌ترین آن‌ها با نایکی در کنار سایر سرمایه‌گذاری‌های تجاری، از جمله تولید سرگرمی و یک خانه عطر، همکاری دارد. ما ممکن است از فضای ذخیره سازی وب مرورگر (از جمله از طریق HTML5)، که به عنوان اشیاء ذخیره شده محلی ("LSOs") نیز شناخته می شود، برای اهداف مشابه کوکی ها استفاده کنیم.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد گیفت تبلیغاتی لطفا از صفحه ما بخواهید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما