themicbanner

ده فرمان ژاوی؛ آغاز دیکتاتوری اسطوره ای در بارسا

[ad_1]

به گزارش وازکز، روز گذشته مراسم تحلیف ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در نوکمپ با 10 هزار هوادار برگزار شد و سپس در نشست خبری مدافع سابق کاتالان ها برنامه های خود برای هدایت آبی ها را توضیح داد.

یکی از موضوعاتی که ژاوی بر آن تاکید دارد، وضع قوانین و مقررات جدید در رختکن است. ژاوی اصرار دارد که باید نظم و انضباط در بارسا وجود داشته باشد و بازیکنان باید بفهمند برای کدام تیم بازی می کنند.

ژاوی از صبح امروز به طور رسمی کار خود را در بارسا آغاز کرد و اولین جلسه تمرینی خود را پس از دیدار با بازیکنان در یک اتاق دربسته برگزار کرد. سرمربی اسپانیایی قصد نداشت زمان زیادی را برای ایجاد تغییرات اساسی در ساختار بارسلونا تلف کند و در اولین تصمیم خود به عنوان سرمربی بارسلونا، دو نفر از اعضای بخش فیزیکی را از این باشگاه اخراج کرد.

بارسلونا اکنون با ژاوی وارد پنجره نقل و انتقالات شده و قوانین برای این تیم تعیین شده است. مجله AAS 10 نکته جدید هدبند آبی اناری را فاش می کند

1- چه زمانی در ورزش شرکت کنیم

طبق قوانین جدید ژاوی، همه بازیکنان باید یک ساعت و نیم قبل از شروع تمرین در کمپ خوان گمپر حاضر شوند. در سال های اخیر بازیکنان بارسا معمولا نیم ساعت یا بیست دقیقه قبل از تمرین به اردو می آیند، اما الان با ژاوی شرایط فرق می کند. تمرین از ساعت 11 صبح آغاز می شود و بازیکنان باید ساعت 9:30 خود را به کادر فنی معرفی کنند.

کارلس ناوال، سرمربی سابق و با تجربه بارسلونا نیز مسئولیت کنترل هجوم بازیکنان را بر عهده دارد.

2-زمان ورود کادر فنی و اعضای کادر پزشکی و حمل و نقل در محل تمرین.

ژاوی همچنین قوانین خاصی را برای دستیارانش تعیین کرد. مربیان بازار و اعضای تیم پزشکی و حمل و نقل باید دو ساعت قبل از شروع تمرین، ساعت 21 در کمپ خوان گمپر حضور داشته باشند. هدف این است که هنگام ورود بازیکن، همه چیز برای عمل آماده باشد.

3- ناهار را در باشگاه ورزشی میل کنید

ناهار انتخابی بازیکن به گذشته تبدیل شد و ژاوی همه را مجبور کرد در کمپ باشگاه ناهار بخورند. همه چیز باید زیر نظر او و متخصص تغذیه بارسلونا باشد. ژاوی معتقد است که نظارت بر تغذیه می تواند در کاهش آسیب ها موثر باشد.

4. بی انضباطی را نادیده بگیرید

ژاوی در بارسلونا زیر نظر فرانک رایکارد و پپ گواردیولا کار کرد. مربی سابق که تمایل به بی انضباطی دارد و این باعث شد عنان کار در فصل 08-2007 کار خود را از دست بدهد و بارسا فصل بسیار بدی را پشت سر بگذارد. او در نهایت از بارسا اخراج شد، اگرچه افتخارات زیادی برای این باشگاه به دست آورد. در عوض، پپ گواردیولا به سرسختی معروف است. ژاوی از این دومی الگوبرداری کرده است و قصد ندارد از هر بی انضباطی عبور کند.

5- تخلفات انضباطی جدید

سادگی و گذشت به بارسلونا ختم می شود. پس از جدایی لوئیس انریکه در سال 2017، در زمان ارنستو والورده، کیکه اشتاین و رونالد کومان، تاخیر و تاخیر در تمرینات معمولا جریمه ای برای بازیکنان در نظر گرفته نمی شود یا جریمه های خفیفی برای بازیکنان در نظر گرفته می شود، اما ژاوی قوانین جدیدی را وضع کرده است. جنایت در حال افزایش است.

برای تاخیر اول 100 یورو، تاخیر دوم 200 یورو، تاخیر سوم 400 و غیره. در زمان لوئیس انریکه، او به دلیل تاخیر در تمرین، 000 6000 جریمه شد!

6- دو روز قبل از هر بازی به موقع به خانه برسیم

ژاوی به بازیکنان بارسا گفت که آنها اجازه ندارند 48 ساعت قبل از هر بازی شب را بگذرانند. مهمانی های شبانه ممنوع است و باید سر وقت به خانه برگردند. این یک استدلال غیرقابل انکار برای ژاوی است و همه باید به آن احترام بگذارند.

7- خوب تمرین کنید، بازی خواهید کرد

ژاوی معتقد است برای ماندن در خط شروع مسابقه، عملکرد بازیکنان در تمرین شرط اصلی خواهد بود. در واقع اگر بازیکنی در تمرین بدرخشد، با قرار گرفتن در خط شروع پاداش می گیرد. در بارسلونا هیچ بازیکنی برای نام و اعتبار خود بازی نخواهد کرد.

8-زندگی شخصی بازیکن را کنترل کنید

بازیکنان هجومی آزادند که زندگی خود را بگذرانند، اما زندگی دردناک فوتبالی خود را ندارند. زمان سفرهای غیرفوتبالی در اواسط هفته به پایان رسیده است و بازیکنان در فصل فوتبال اجازه ندارند به مرخصی یا سفر کاری بروند. از این به بعد همه چیز باید با اجازه ژاوی باشد.

9. فعالیت های ستایش پرخطر را ممنوع کنید

ژاوی با ورزش هایی مانند موج سواری یا دوچرخه سواری مخالف است. این ورزش ها می تواند آسیب جدی به یک بازیکن فوتبال وارد کند. اگر بازیکن بازاری در حال انجام چنین فعالیت پرخطری مشاهده شود به کمیته انضباطی معرفی می شود.

10- الگویی برای دیگران باشید

بازیکنان اعضای مهم باشگاه هستند و باید الگوی دیگران باشند. آنها باید رفتار خوبی داشته باشند و رفتار مناسبی با هواداران داشته باشند و در سفرهای تیمی قوانین باشگاه را رعایت کنند.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما