themicbanner

رئیس کمیته صنایع مجلس: اگر لوازم خانگی ایران را به کشورهای دیگر عرضه کنیم ، چطور؟

[ad_1]

رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی می گوید کره جنوبی به هر حال پول ایران را تصرف می کند و در خاک آمریکا بازی می کند ؛ وی از اقدامات سیاسی و اقتصادی کره علیه ایران و اینکه چرا لوازم خانگی را از آن کشور وارد نمی کند انتقاد می کند.

عزت الله اکبری تلارپشتی در گفت وگو با «شرق» می گوید: «کره جنوبی از ما می خواهد رابطه جنسی داشته باشیم که نمی خواهیم پول ما را جایگزین کند. به بازار ایران علاقه دارد ، برعکس ، آنها به نفع ایالات متحده حمل می کنند. ما را گرفتند! قانون واردات این کالاها را ممنوع کرده است. این مذاکرات تنها تأکید بر موضع ایران است ».

وی همچنین در مصاحبه خود تاکید کرد که چه کسی در ایران می خواهد این کار را انجام دهد. او گفت: “تمایل به پایان کار.” بحث این است که ما باید بازار کشورمان را به کشور خاصی بدهیم ، پس چه؟ چه امتیازی به ما می دهند؟ آنها نه تنها سر و صدا به نفع ما ایجاد می کنند ، بلکه با دشمنان ما نیز همکاری می کنند. بخش خصوصی و دولتی باید بدانند که توافق وجود دارد: شما چیزی می دهید ، چیزی می گیرید. “نقطه به نقطه.”

رئیس شورای صنایع و معادن شورای اسلامی با تأکید بر این که این نقض اساسی قوانین بین المللی است ، گفت: اخیراً دوباره می پرسیم چه کسی می خواهد کالاهای کره ای را بدون ثبت سفارش به ایران بیاورد؟ مشکلی نیست. نکته مهم این است که همه ما با هم برای جلوگیری از این کار می کنیم. از ما در مجلس گرفته تا رسانه ها. این یک موضوع منافع ملی است ».

وی با تأکید بر اینکه کره ای ها در تجارت خوب نیستند ، گفت: کره در بسیاری از موارد گناهکار است. این یک توهین به من ، به عنوان یک ایرانی ، به تصویر ایران است. آقا ، آنها به ما پول نمی دهند. راحت تر از این؟ “دولت جدیدی در حال شکل گیری است و حداقل ما باید جهت آن را تعیین کنیم و همه باید برای منافع ملی با هم همکاری کنیم.”

از آزادسازی واردات تا ممنوعیت نهایی واردات

در تعطیلات آخر هفته ، واردات هرگونه لوازم خانگی کره ای به این کشور در نامه ای از دفتر رئیس جمهور به وزیر امنیت عمومی ممنوع شد. این نامه پس از پذیرش درخواست یک تولید کننده داخلی برای تعدادی از سفارشات برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی صادر شد و گمرک نیز دستور اجرای آن را صادر کرد.

در پی انتشار این خبر “مهرداد جمال اروانقی” معاون وزیر گمرک در نامه ای به اسماعیلی ، ممنوعیت واردات و ترخیص کالاهای خانگی خارجی به تمام گمرکات داخلی را صادر کرد که برخی معتقدند این تفسیر نادرستی از مقام معظم رهبری بوده است. دادگاه. وی در نامه خود تصریح کرد که به طور کلی دو شرکت کره جنوبی از واردات کالا از سایر کشورها منع نشده اند.

لازم به ذکر است که پیش از این انجمن صنایع لوازم خانگی ایران خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی به مدت پنج سال به منظور انحراف صنایع داخلی شده بود و اکنون این درخواست توسط مقامات تایید شده و به کابینه

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما