themicbanner

راهنمای خرید آنلاین بیمه بدنه: جبران خسارت انواع خودروها

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این نشریه را نمایش می دهد و ویرایشگر هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد خودروها و نبود بسترهای مناسب برای تردد در جاده های کشور و همچنین فرهنگ رانندگی نسبتاً ضعیف در کشور ما ، تعداد تصادفات رانندگی در کشور در حال نابودی جهان است. به توجه داشته باشید. اما در سال های اخیر افزایش قیمت خودرو به نفع بازار بیمه در این بازار بوده است ، بنابراین علاوه بر بیمه بدنه خودرو که از سوی شرکت بیمه صادر می شود ، برخی رانندگان نیز برای جلوگیری از خسارت تصادفی اقدام به بیمه بدنه خودرو می کنند. در امان باشید.

بیمه بدنه خودرو به عنوان بیمه اجباری شناخته نمی شود. اما دریافت پوشش بیشتر و بیشتر مزایای زیادی برای بیمه گذار خواهد داشت. بیمه بدنه خودرو موارد زیادی را شامل می شود که می تواند شامل تصادفات رانندگی و همچنین حوادث طبیعی باشد. خرید بیمه نامه بدنه به ویژه در میان دارندگان خودروهای گران قیمت امری عادی است و نحوه دریافت غرامت بیمه بدنی برای بسیاری از بیمه گذاران سوال است. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند بیمه بدنه برای خودروی گران قیمت مناسب است ، در حالی که خرید بیمه بدنه برای خودروی ارزان قیمت به دلیل حق بیمه ارزان قیمت منطقی است. اگرچه این نوع بیمه اجباری نیست ، اما صاحبان خودرو تقریباً همیشه آن را خریداری می کنند که می تواند دلیل اصلی آسیب به بدنه خودرو در اثر حوادث مختلف باشد. اما با توجه به اینکه در بیمه بدنه خودرو می توان موارد مختلف را به درخواست بیمه گذار و طی قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه تحت پوشش قرار داد ، بنابراین لازم است با تمام مواردی که شرکت بیمه بیمه می کند بیمه شود. پرداخت هزینه خسارت بدنه خودرو آنها می توانند بدانند.

پوشش بیمه بدنه خودرو

پوشش بیمه بدنی به دو دسته عمده و دسته های ثانویه (فرعی) یا اضافی تقسیم می شود:

پوشش اصلی بیمه بدنه شامل موارد زیر است:

  • سرقت
  • آسیب به خودرو در حین نجات و تخلیه
  • تصادف جاده ای
  • خسارت ناشی از آتش سوزی ، انفجار ، انفجار (ASA) ناشی از وسیله نقلیه بیمه شده یا قطعات یدکی.
  • آسیب به چرخ ها و چرخ های بیمه شده خودرو. بیمه گران تا 50 درصد باتری های جدید خود را برای خسارت باتری ، باتری و لاستیک پرداخت می کنند.

پوشش اضافی یا اضافی بیمه بدنه خودرو

همانطور که اشاره کردیم ، طبق مقررات بیمه ، هنگامی که بیمه گذار اتومبیل خود را بیمه می کند ، باید در درجه اول تحت پوشش بیمه اولیه قرار گیرد. اما همه بیمه گذاران می توانند بیمه بدنه خودرو خود را با پرداخت هزینه اضافی تمدید کنند. در صورتی که پوشش اضافی یا اضافی به پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو اضافه شود و در صورت تصادف تحت پوشش ، خسارت ناشی از موارد ذکر شده در پوشش اضافی بیمه بدنه خودرو توسط بیمه پرداخت می شود. شرکت.

از جمله پوشش های بیشتر بدنه خودرو می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • خسارت ناشی از سرقت قطعات خودرو از جمله لاستیک و لاستیک ، پخش رادیویی ، آینه و سایر قطعات خودرو
  • آسیب ناشی از شکستن شیشه به دلایلی غیر از خطر اصلی
شیشه ای که با بیمه بدن اضافی پوشانده شده را بشکنید
  • خسارت ناشی از پارک در تعمیرگاه و عدم استفاده از آن در هنگام تعمیرات پس از حادثه
  • خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند آتشفشان ، زلزله و سیل
  • خسارت ناشی از پاشیدن مواد اسیدی ، مواد شیمیایی و رنگ بر روی بدنه خودرو

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که بیمه گذار می تواند با بیمه گر موافقت کند ، از جمله آنها در پوشش بیمه بدنه خودرو ، از جمله موارد زیر:

  • آسیب ناشی از شرکت در مسابقه یا تست سرعت
  • خسارت ناشی از مواد منفجره ، مواد اسیدی و قابل احتراق
  • آسیب ناشی از میخ یا سایر اجسام تیز روی بدنه خودرو

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، موارد فوق تحت پوشش بیمه بدنه خودرو نیستند ، مگر اینکه بیمه گر آنها را بپردازد و هزینه های اضافی بپردازد و این موارد در بیمه نامه یا مکمل غذایی ذکر شده است. علاوه بر این ، طبق قانون بیمه بیمه بدنی ، خسارت خودرو به طور کامل به اشخاص ثالث پرداخت می شود. خودرویی معادل یا کمتر از سقف تعهد زندگی یا 50٪ خون یک مرد مسلمان در ماه ممنوعیت هنگام حادثه. قوه قضاییه هر سال نرخ ارز را تعیین می کند. از آنجا؛ بر این اساس ، بیمه مرکزی سقف تعهدات مالی و عمر بیمه شخص ثالث را تعیین می کند. بر اساس این تعریف ، ارزش یک خودرو معمولی در سال 1400 کمتر یا معادل 320 میلیون تومان بوده است. بیمه بدنه خودرو و خدمات و پوشش آن هنگامی که در شرایط مختلف آسیب دیدید ، توصیه می کنیم بیمه اتومبیل و وسیله نقلیه را مطالعه کنید. کتابچه راهنمای.

خطرات استفاده از بیمه بدن چیست؟

رانندگی در جاده های شلوغ فرایندی خطرناک است که گاهی اوقات منجر به تصادف می شود. پیشتر اشاره کردیم که پوشش بیمه بدنه خودرو به دو دسته اصلی و زیرگروه یا مکمل تقسیم می شود. اما در این بین ، باید انواع ریسک بیمه بدنه خودرو را بدانید تا بتوانید بهترین بیمه را انتخاب کنید. در مقاله زیر خطرات بیمه شده بدنه خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم.

یکی از مواردی که امروزه بیمه بدنه خودرو را برجسته می کند ، مدیریت تغییرات قیمت در بازار است. دلیل افزایش این نوع پوشش ها افزایش و افزایش شدید قیمت خودرو در چند سال گذشته است و در نتیجه با افزایش نرخ تغییر قیمت بازار ، بیمه گذاران می توانند تا 20 خسارت دریافتی را افزایش دهند. درصد از مبلغ بیمه شده

پوشش نوسان قیمت بازار شامل پوشش اضافی بیمه بدنه خودرو می شود.

از طرف دیگر ، بیمه گر ، با توافق با بیمه گر ، می تواند پوشش بیمه بدنه خودرو را افزایش دهد ، هزینه سفر است.

یکی دیگر از مواردی که می تواند تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار گیرد ، رفع استهلاک است. اما فقط خودروهایی با بیش از 45 درصد تخفیف بدون آسیب می توانند از مدیریت استهلاک استفاده کنند.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه بدن ، پیوندهای زیر را مشاهده کنید:

https://bimeh.com/carbody

چرا استعلام و خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو را انتخاب می کنید؟

با ظهور کارگزاران بیمه آنلاین ، حق بیمه شرکت های بیمه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. شامل زمینه های بیمه فروش آنلاین در زمینه های مختلف مانند بیمه خودرو شخص ثالث ، بیمه بدنه و ماشین شخص ثالث ، بیمه بدنه خودرو ، بیمه مسافرتی ، بیمه مسافرتی ویژه ، بیمه درمانی ، بیمه مسئولیت شخصی ، بیمه زلزله و زلزله و مدیریت زلزله و بلایا به این گروه در حال حاضر با شرکت های مختلف بیمه همکاری می کند که منجر به تنوع سبد بیمه ارائه شده توسط این گروه شده است. در نتیجه ، بیمه گذاران حق انتخاب بیشتری دارند و به راحتی می توانند مقایسه ها و اصول جامعی را بین انواع مختلف خدمات و قیمت بیمه انجام دهند.

خرید آنلاین بیمه بدن
خرید آنلاین بیمه بدن

یک سیستم جامع برای استعلام ، مقایسه و خرید انواع بیمه آنلاین ، شامل بیمه بدنه خودرو ، دریافت و مقایسه بیمه بدنه خودرو ارائه شده توسط شرکت های بیمه مشترک. از طرفی امکان خرید آنلاین با چند کلیک وجود دارد و در نهایت قرارداد بیمه به صورت رایگان برای بیمه گذار ارسال می شود. یکی از مهمترین مزایای خرید بیمه بدنه خودرو از کارگزاران آنلاین bimeh.com این است که می توانید از مشاوره رایگان متخصص برای انتخاب و خرید مناسب ترین بیمه بدنه بهره مند شوید. بنابراین ، توصیه می کنیم به جای بررسی و ارزیابی محل های جداگانه فروش بیمه بدنه خودرو ، یک مقایسه و اصل کلی بین انواع مختلف شرکت های بیمه خودرو در سایت بیمه .com انجام دهید و پس از دریافت مشاوره ، بهترین بیمه بدنه را انتخاب کنید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما