themicbanner

رقابت ابراهیمی با استرا و دیاباته برای سهمیه :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811607 |
01 ان 1400 ساعت 10:38 |
600 |ازدید |

0
دیدگاه

الغرافه – الوکره . مهم ترین دیدار لیگ قطر

دو مم غرافه و الوکره که رقابت سختی برای کسب یکمیه دارند، در حساس ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ ستارگان ر به مصاف هم می رون.

به گزارش “ورزش سه”، در حساس ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ ستارگان ر، دو تیم الوکره و الغرافه امروز در استادیوم سعود بن بد. دوایگاه دو مم در جدول رده بندی باعث شده است تا سه امتیاز این نبرد حساس باشد، از مهمی که باید داشته باشد. در حال حاضر الوکره با 31

. . . . . در سمت مقابل نیز الغرافه با استراماچونی، دیاباته و سعید عزت اللهی حضور دارد. بته زیکازیکن ایرانی پلنگ ها به دلیل آسیب دیدگی در بازی امروز حضور ندارد.

. . . . . الوکره و الغرافه طی هالهای گذشته مسابقات، و نزدیکی با رقابت داشته اند. در 10 گذشتهابل گذشته هر کدام از دو تیم به 4 پیروزی دست یافته و دو بار نیز دیدار آنها تسا تساوی به یایان رسیده است و گر بین غر و

آندره آ استراماچونی ، مرمربی الغرافه نیز روز گذشته در نشست خبری پیش استراماچونی گفت: در صورت پیروزی الوکره، آنها با 7 امتیاز از ما پیشی خواهند گرفت و 3 زیازی دیگر باقی مانده است، بنابراین.

وی افزود: ما می دانیم که آنها در حال حاضر دوران خوبی را پشت سر می گذارند و چیزی که من دوست دارم این است که از طریق تیم الوکره می توان دید که مربی آنها با حضور چهار ساله خود بسیار خوبی را در این تیم انجام می دهند. می دهد.

. . . . . لوپز گفت: دیدار شحا الشحانیه در امیرکاپ یک دیدار برابر الغرافه 3 روز فرصت است. همه چیز مشخص است و ما اکنون فقط به مطالعه و خ باب نیاز داریم. برای کسی پوشیده نیست که این دوره از مسابقات لیگ چقدر مهم است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما