themicbanner

رونالدو از عملکرد هم تیمی هایش با ویارئال راضی نیست

[ad_1]

کد خبر: 1782970/59

زمان: : 2 :: 2
1400/07/09

بازدید: 6،258

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد از عملکرد سایر بازیکنان تیمش مقابل ویارئال ناراضی است.

به گزارش “ورزش سه” ، شیاطین سرخ در دیدار مقابل ویارئال نتوانستند کریستیانو رونالدو را نگه دارند و او در همه رقابت ها فقط یک توپ در چارچوب شوت زد. ایالات متحده در مجموع 14 کودک و 54 درصد آنها را به ضرب گلوله کشته است.

اما تیم اوله گونار سولسشر تقریباً نتوانست آن را به گل تبدیل کند و توانست با نور ستاره منحصر به فرد خود سه بار دیگر گلزنی کند. پاکو الک اسر er اولین گل بازی را به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت.

اما تلس موفق شد هفت دقیقه بعد با یک ضربه والی 20 متری چشمگیر بازی را به تساوی بکشاند. با این حال ، پس از این گل ، به نظر می رسد یونایتد از گلزنی در ورزشگاه خانگی خود خوشحال است زیرا به زانو درآوردن ویارئال بسیار دشوار به نظر می رسد.

اما این رونالدو بود که بارها در دوران حرفه ای خود جلو رفت و توانست از طریق جسی لینگارد به گل پیروزی آخرین دقیقه خود برسد. این اولین برد یونایتد در لیگ قهرمانان این فصل است و تبریک زیادی برای رونالدو به ارمغان آورده است.

با این حال ، الکس تلس مدعی است که پرتغالی قبل از گلزنی از عملکرد هم تیمی خود راضی نبود. او به TNT Sport گفت: “این اولین بار است که با او بازی می کنم.” ما روابط خوبی در خارج از مزرعه داریم زیرا هر دو به پرتغالی صحبت می کنیم. پنج دقیقه قبل از گل او کمی ناراحت بود که ما توپ را به او ندادیم. من گفتم توپ برسد ، تمرکز کنید زیرا توپ می رسد. و به محض اینکه سطل آشغال را رها کردم ، رونالدو زیاد منتظر نماند. ما از کیفیت او اطلاع داریم و این را هر روز می بینیم. بنابراین ما فقط به توپ نیاز داریم تا وارد محوطه جریمه شود و او برای ما پیروز شود. “این است.”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما