themicbanner

رونمایی از آیپد ایر نسل ۵ اپل

[ad_1]

-رارو-آکر یریان رویداد Peak Performance اپل که دیروز (8 مارس) برگزار شد، سرانجام از نسل پنجم آی‌پد جدید خود که از تبلت‌ها می‌گذرد، برگزار شد. سری ایر تبلت‌های اپل در واقع جای خود را به محدوده پرو در بخش بالاتر داده است.

به گزارش فرارو ، Airrahi این محصول iPad و iPad Air نسل قبلی متفاوت است. بدنه آن مشابه نسل قبلی است و برخی از ویژگی‌های کلیدی مانند بلندگوی استریو دوتایی و درگاه USB Type-C آیپد نیز بدون تغییر باقی می‌ماند.

ید ایر

Airaut اصلی iPad Air 5 با نسل قبلی در معرفی، استفاده از این تراشه در آیپد ایر نسل 5 اپل قبلا هم شایعه شده بود و به نظر می رسد که تصمیم اپل گرفته شده است آیپد ایر جدید را به یکی از کارآمدترین تراشه های موبایل خود یا همان M1 تراشه مجهز کند. ستف هراشه M1 دارا بودن قابلیت 5G به ید ایر اجازه می‌دهد تا به آنمان سطح عملکرد iPad Pro 2021 برسد و قدرت و یول عمر بیا سا

ید ایر

شهراشه M1 با دارا بودن یک تراشه مرکزی هشت یای و گرافیکی پیشرفته نسبت به نسل قبلی قدرتمندتر خواهد بود. ید ایر از نظر ارتباط نیز پیشرفت قابل توجهی دارد، اکنون سری Air می‌تواند روی مودم 5G نیز حساب کند. قب ًلاً در آیپد پرو نسل قبلی شاهد این ویژگی بودیم. اپل همچنین از دوربین جلوی جدید ۱۲ مگاپیکسلی Ultrawide با قابلیت سنتر استیج در آیپد جدید خود استفاده کرده است. . . . . . دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عکاسی و فیلمبرداری تا ۴K را تضمین می‌کند.

ید ایر

گفته شده است، پورت USB Type-C در آیپد جدید ارتقاء است که باعث انتقال فایل با سرعت دوبرابر می شود. حصن محصول همچنین از لوازم جانبی‌هایی مانند Magic Keyboard و Apple Pencil 2 نیز می‌کند. iPad Air 5 با فضای ذخیره سازی ۶۴، ۲۵۶ گیگابایت و در دو نسخه Wifi و 5G می‌شود. این محصول از ۵۹ دلار شروع می شود. ید ایر جدید در ننج رنگ خاکستری فضایی، یانی، تیورتی، بنفش و آبی موجود است. شارش این محصول از ۱۱ مارس شروع می شود و از ۱۸ مارس در قرار خواهد گرفت.

از: gizchina

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما