themicbanner

رونمایی از اولین تصاویر از ماشین های اپل

[ad_1]

روآرو- اگرچه شایعات زیادی درباره اولین خودروی خودران اپل شنیده ایم، اما اخیرا رندری از خودرویی منتشر شده که ادعا می کند با استفاده از پتنت های این خودرو تهیه شده است.

به قول آقای فرارو. طبق آخرین گزارش، می دانیم که اپل جدول زمانی خاص خود را برای معرفی پروژه دارد تیتان افزایش یافته است. برای کسانی که با این پروژه آشنایی ندارند، این طرح برای خودروی خودران اپل در نظر گرفته شده است و اکنون این شرکت امیدوار است این خودرو را در سال 2025 عرضه کند. اگرچه واضح است که اپل قصد دارد این خودرو را به صورت تمام اتوماتیک عرضه کند، اما شواهد جدید نشان می دهد که این احتمال وجود دارد که نسخه اول این خودرو دارای فرمان باشد. شرکت انگلیسی طراحی خودرو واناراما با عرضه این نمایشگرها، بینش جدیدی از این خودروی اپل به ما می دهد.

انتشار این عکس های جدید توسط این شرکت انگلیسی به این معنی نیست که این شرکت بتواند طراحی نهایی خودروی اپل را ثابت کند، بلکه این رندرها در واقع بر اساس سند ثبت اختراع اپل است و ممکن است اپل به رسمیت شناخته باشد. در اسناد مختلف ذکر شده است. برخی از ویژگی‌های مبتنی بر اختراع اپل عبارتند از: صندلی‌های داخلی با قابلیت چرخش، دسترسی به دستیار دیجیتال Siri، “دروازه” با لولاهای عقب، و داشبورد / صفحه ناوبری قابل تنظیم. دستگیره در قابل جدا شدن است و شبیه دکمه ای است که در آیفون دیده می شود.

طراحی به کار رفته در شیشه جلو شبیه به طراحی تبلت مک پرو است و حتی لوگوی درخشان اپل را که در مک بوک ها می بینیم، دارد. اگر رنگ سفید مات برای شما آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که اپل رنگ را در سال 2010 به آیفون 4 معرفی کرد. با این حال، ساخت تیم فروش و خدمات برای خودرو با ساخت تیم برای گوشی هایی که گفته می شود در آینده نزدیک عرضه می شود، تفاوت زیادی دارد. آینده، 2025.

در این شرایط، اپل در حال از دست دادن بسیاری از مدیران ارشد پروژه Titan است. اپل اخیرا مدیر اجرایی Apple Car خود، Michael Shockwatch را از دست داد. مدیر اجرایی سابق که در سال 2019 پس از ترک تسلا به اپل پیوست، اخیراً شرکت را به مقصد Archer Aviation ترک کرد، استارت آپی که تاکسی های هوایی برقی می سازد. اپل کریستوفر مور، یکی از مدیران سابق تسلا را پس از این حادثه به تیم اضافه کرد، اما در یک پیشرفت بزرگ، تنها چند روز قبل، سه مهندس کلیدی، از جمله مهندس ارشد رادار، اریک راجرز، و مهندس ارشد گروه سیستم، به تیم اضافه شدند. باتری تیم شرکت را ترک کرده است.

سومین عضو سابق تیم Apple Car که به Archer Aviation ملحق شد، مهندس سخت افزار سابق Apple Car، استفان اسپاتر است. در حالی که عموم مردم Apple Car را یک پروژه نسبتا جدید می دانند، گزارش شده است که اپل بیش از هفت سال است که روی آن کار می کند. از رقبای آن در این تجارت می توان به تسلا و فولکس واگن اشاره کرد که هر دو به سرعت در حال توسعه خودروهای خودران هستند.

با این حال، اسناد ثبت اختراع اپل و تصاویر نمایشگر جدید نشان می دهد که اپل عجله ای برای معرفی یک خودروی کاملا خودران ندارد و به همین دلیل قصد دارد اولین خودروی اپل را با فرمان و پدال عرضه کند. از سوی دیگر، خودروی جدید با وجود الهام گرفتن از محصولات اپل، همچنان بسیار نامناسب به نظر می رسد. این ممکن است به دلیل تفسیر سازندگان از جزئیات موجود در سند ثبت اختراع باشد. با این حال، اپل علاوه بر رقبای سرسخت، علاوه بر شناخت برنامه‌های معرفی اولین خودروی خود، باید به این نکته نیز توجه کند که موفقیت تجاری این خودرو ارتباط مستقیمی با طراحی آن دارد. که اپل مطمئنا می داند.

ماشین مفهومی اپل

رونمایی از اولین تصاویر از ماشین های اپل

رونمایی از اولین تصاویر از ماشین های اپل

رونمایی از اولین تصاویر از ماشین های اپل

رونمایی از اولین تصاویر از ماشین های اپل

رونمایی از اولین تصاویر از ماشین های اپل

منبع: phonearena

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما