themicbanner

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell

[ad_1]

-رارو-در فصل بهار، پشه‌های بسیاری در برخی مناطق ظاهر می‌شوند که با این موجودات خونخوار آسار نانی نیست. پ ش ش د د د د د د د د د د د د ش و ش ش و ش ش ش ش ب ب ب آفت آفت آفت آفت آفت آفت آفت آفت ت ت ت ت. اما این روش بهترین راه ل، و راه سازگاری حیطا محیط نیست.

به گزارش فرارو ، Thermacell به طراحی یک دافع پشه کرده است. ستفا از این دافع پشه یا این که نیاز به پوشاندن خدن خود برای جلوگیری از ه‌یمله‌ای داشته باشد. دافع پشه هوشمند Liv که دیروز (۱ مارس ۲۰۲۲) راه اندازی شد، اولین مم دافع پشه به تورت درخواستی و متصل شرکت Thermacell برای خان.

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell // در حال ویرایش

R گفته Thermacell این سیستم را که توسط یک اپلیکیشن کنترل کننده می‌شود، به رمز یک کیت در دافعه و یک هاب با قیمت ۶۹۹ دلار می‌شود. . . . . . این حشره کش هوشمند با همکاری الکسای آمازون و دستیار گوگل از باگ‌ها از می‌کند. Thermacell بیش از دو دهه است که نسخه های قابل سیستم دافع پشه را طراحی می کند. احصن محصولات برای استفاده در رایانه، فضاهای باز و نشستن در پاسیو طراحی شده و تا کنون ص تورت دستی کنترل می‌شوند و Liv اولین پشه کش هوشمند برقی دائمی این شرکت است.

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell // در حال ویرایش

Thermacell در پشه یای خود از 5.5 درصد متوفلوترین یک مولکول مصنوعی ثبت شده در EPA که سیستم Liv با گرم کردن یک کارتریج از مایع دافع در داخل هر دفع کننده ضد آب و هوا کار می کند که با پخش آن در هوای ابری نامرئی و بیبو در اطراف شما ایجاد می شود و تعداد کمی از پشه ها می توانند از آن عبور کنند (Thermacell میگوید این کار). 93 درصد است).

این سیستم توسط یک باب اجرا می‌شود این هاب به یک رپ در فضای باز متصل شده است سپس از طریق یک برنامه و توسط اتصال وایفای کنترل می‌شود. تاتربر میتواند در صوری نایز ایین سیستم رانی و خاموش نندن، ننرا تنظم کرحت و بر میزنسطوان دفاح نت نظارت كن. این شرکت توصیه می‌کند قبل از اینکه بخواهید در خارج از کشور بخواهید Liv Amazona بلندگوهای هوشمند Alexa Amazon Alexa Google est هنه شارژ مجدد برای یک بسته شش عددی ۱۲۰ دلار است.

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell // در حال ویرایش

Liv یک محصول ارزان تمت نیست و جایگزین بن برای این نوع حفاظت از کل حیاط سیستم اسپری شیمیایی است یر دوی این راه حل‌ها می‌شود و ممکن است به غیر از آن به سایر حشرات آسیب برساند. Thermacell به The Verge که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه Liv بر حشرات آن اندازه مشابه را نمی‌گذارد ندارد. بهترین راه برای از بین بردن جای جوش چیست؟

از: لبه

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما