رژیم غذایی گیاهی با ۴ بیماری خطرناک و خطرناک



در بسیاری از مطالعات خود رابطه نن مصرف غذاهای گیاهی و بیماری های مختلف را مورد بررسی قرار داده اند.

. . . . .

رژیم غذایی گیاهی می‌تواند خطر ابتلا به اماری، فشار خون، فشار خون بالا، چاقی و انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.

رژیم غذایی گیاهخواری برنامه ریزی شده، روشی سالم برای رفع نیازهای غذایی افراد در هر سنی

این رژیم غذایی را دنبال کنید که فرد از نیازهای تغذیه‌ای و سیستم سوختگی استفاده کند

. . . . .

منین رژیم های غذایی گیاهی در آبیاری از بیماری های مزمن درمان ها هستند که سایت “دِ بیت” را در مطلبی به برخی از آن ها اشاره می کنند.

رژیم غذایی گیاهی و بیماری قلبی

رگ‌های خونی با لایه‌های بافتی به نام سلول‌های اندوتلیال پوشیده شده اند. اتصراد می‌سازد این لایه مانند تفلون عمل می‌کند و حالت چسبندگی ندارد. یا این حال ه گنگامی که رژیم غذایی حیوانی را دنبال کنید، این رگ‌ها را بیشتر شبیه نواری عمل کره پر یر ن یون کنید.

در نهایت، یین پلاکاا میتونند جرایان خون و اكسیگنرا

رژیم غذایی گیاهی و گیاهی

یک رژیم غذایی گیاهی، سرشار از کربوهیدرات است که اکثر مردم فکر می‌کنند برای ایجاد دو مشکل ایجاد می‌کنند.

. . . . . در نتیجه می‌توان زمان و رایت بهتری برای کاهش وزن داشته باشد، رای به اضافه وزن محرک می‌شود.

رژیم غذایی گیاهی و سرطان

غیرممکن است که بگوییم اگر رژیم غذایی گیاهی را رعایت کنید، به سرطان مبتلا نمی شوید. هر چند، به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

نتایج یک مطالعه جدید در انگلیس نشان داد که می‌توانم به سرطان را مصرف کنم، گیاهی ۱۴ درصد کاهش داد.

رژیم غذایی گیاهی و آلزایمر

همچنین نتایج مطالعات نشان می دهد که رژیم های غذایی مفید از گوشت، لبنیات و غذاهای فرآوری شده قن وا،ا،ا با

تات نشان می‌دهد که یک رژیم غذایی کاهی ممکن است خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد و به یمین دلیل است که مردم محبوب هستند.

رژیم غذایی MIND از ترکیب دو رژیم غذایی سالم ننی رژیم مدیترانه ای و رژیم «دش» (DASH) یشاصل می شود. تات نشان می‌دهد که رژیم مدیترانه‌ای خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مثل، بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش می‌دهد.

رژیم دش نیز به عبارت انگلیسی رژیم غذایی برای مخفی کردن فشار و بالاست که حدود دو د به ظ منظور بتا فشا ر د د د هر دوی این رژیم ها، روی استفاده از غذاهای بدون رژیم، از مواد غذایی کم قند و کم نمک، خودداری از مصرف غذاهای فرآوری شده و به همان میزان استفاده از غذاهای سالم و روی آوردن به ورزش و فعالیت های بدنی منظم می توانند مصرف کنند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم