ساده‌ترین روش‌ها برای بردن شکم تا عید نوروز



اگر از شکم بزرگ خسته شده‌اید، می‌توانید در ۲۰ روز با ۲۰ روش بسیار ساده و آسان شکم خود را کوچک کنید و به نناسب اندام برسید.

. . . . . . . . . .

یرای رسیدن به لاغری سریع شکم اصول و توصیه‌هایی وجود دارد که رعایت این اصول را می‌توان زلی کود و راحت از ورزش‌های شکم کرد.

فدف خود را از کم کردن وزن بنویسید

زدفتان از کاهش وزن چیست؟ یخا می‌خواهید به طور کلی وزن کم کنید تا تنها لاغر شوید برای شما مهم است؟ به اما پیشنهاد می‌کنیم خود را در برگه‌های بنویسید تا با دیدن اهداف خود انگیزه بافی برای کاهش وزن را داشته باشیم.

زر از میزان مصرف خود مصرف بسوزانید

برای لاغر شدن شما باید مصرفی خود را کاهش دهید و با انجام ورزش و پیاده روی بر روی بسوزانید تا لاغر شوید. دریافت کمتر و استفاده بیشتر از انرژی، دریافت‌های ذخیره شده را بسوزانید. یک ساعت پیاده روی در روز با سرعت ۵ متر در ساعت حدود ۱۴۵ لالری می‌سوزند.

مقدار مصرف غذایتان را کاهش دهید

یرای که لاغرتر شوید و از شر‌های دورم شوید باید غذایتان را کاهش دهید و در ظرف‌های کوچک بخا بخورید. روغن و را از غذای خود حذف کرده و هنگام خوردن سالاد از سس استفاده نکنید.

. . . . گر در رستوران یخا میخورید نیمی

یرای لاغری این کارهای ساده را انجام دهید

۱- برای لاغر شدن، از محل مورد نظر دورتر پارک کنید و پیاده روی کنید.

۲- برای تردد در سطح شهر از دوچرخه سواری بهره ببرید.

۳- از پله‌ها به جای آسانسور پا پله برقی استفاده کنید.

۴- پس از وعده‌های غذایی پیاده روی کنید.

۵- از پشت میز کارتان، از جا بلند شوید تا کمی فعالیت کنید.

۶- فعالیت‌های تفریحی مانند پیاده روی در طبیعت، رقص و بازی با فرزندتان را انجام دهید.

بیشتر بخورید

. . .. . ا من مواد غذایی باعث کساکسازی بدن، پایین آمدن سطح استلسترون خون می‌شود.

آهسته بخا بخورید

هرگز با عجله غذا نخورید زیر آهسته خارا باعث می‌شود مغزتان را زودتر دریافت کنید و از حد غذا لذت ببرید.

ایتان را خوب بجوید

جویدن بیشتر غذاها باعث بهبود فرآیند هضم و جذب مواد مغذی در بدنتان می شود. باعث خواهد شد طعم و مزه غذا را بهتر درک کنید.

یاهای تند بخورید

مصرف غذاهای تند باعث افزایش سوخت و ساز می شود و باعث می شود بدن افزایش یابد و سوزانده شود و لاغرتر شوید.

گرسنگی نکشید

یک رژیم غذایی اصولی رژیمی است که در فرد گرسنه نمی‌ماند. اگر شما برنامه غذایی داشته باشید که در زمان طولانی چیزی نخورید و گرسنه بمانید، بدنتان فکر می کند در زمان قحطی استر.
ایتان را تا ساعت ۷:۳۰ شب بخورید

غذا خوردن در تناسب اندام نقش فراوانی دارد. اگر شامتان را دیر وقت یورید و رفع پس از نخوابید، دچار مشکلات گوارشی شده و غذایتان هضم نمی‌شود، بنابراین

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث افزایش می شود که در بدن باعث می شود که باعث خوردن عادات غذایی و افزایش میل به هاهای شیرین یا شور می شود.

بواب کافی داشته باشید

کم خوابی باعث افزایش استرس در بدن و تجمع شکم و کاهش میزان میزان لپتین (کنترل اشتها) می شود و باعث می شود فرد به مصرف خوراکی ناسالم مثل کیک، شیرینی، چیپس و … مواد غذایی پیدا کند.

صند مصرف نکنید

یرای خون کنترل خود را کاهش دهد و نند به یای نند از شکر برگ کنید، این مواد طبیعی ک لالریشان صفر است در ها جر.

از مصرف غذاهای سرخ‌کردنی استفاده کنید

ج یای خوردن غذاهای سرخ کردنی ک لالری و غذاهای فراوانی که می خورند و بسیار چاق کننده هستند از غذاهای آبپز هستند

الکل مصرف نکنید

مصرف الکل به دلیل قند بالای آن باعث افزایش غیرضروری به ندن و مختل شدن برنامه می شود.

موه و سبزیجات به اندازه کافی بخورید

. . . . میوه‌ها و سبزیجات علاوه بر ویتامین‌های فراوانی که دارند، فیبر فراوانی دارند و نمی‌توانند در نتیجه کاهش وزن داشته باشند.

سعی کنید قبل از ناهار شام شام سالاد بخورید تا گرسنگی شما جدا شده و کمتر غذا بخورید. . . . . .

یاهای نمکی را کم کنید

نمک باعث می شود آب در بدن سالم دود و شکمتان نفخ نند، بنابراین در رژیم لاغری خود مصرف نمک و مواد غذایی برای کن خین خیا.

جرنج قهوه‌ای مصرف کنید

قهوهای قهرنج دارای فیبر بیشتر و کم مصرف است جرنج قهوه‌ای سرشار از سبوس است و ک هشاهش میزان کلسترول خواهد شد.

ورزش کنید

برای لاغری شکم حداقل ۳ بار در هفته باید ورزش کنید. . . . . برای هشاهش تمرین دویدن شکم، سه تا پنج بار در هفته، هر بار ۳۰ دقیقه فعالیت هوازی نسبتاً شدید صبح‌ها قبل از خوردن صبحانه آنجا.

ک قیمت بسوزانید

برای برداشتن نیم کیلو از وزن‌های بدن، باید 3500 کم مصرف کنید به این معنی که هفته‌ای 500 لالری از مصرف‌های مصرفی را انجام دهید.

خن خوراکی ها را بیشتر مصرف کنید

.ودوسر

مصرف جوی دوسر در صبحانه باعث می‌شود انرژی تان تا زمان ناهار تامین شود و مواد غذایی را به رُردن غذایی رها کند. در نتیجه سرعت سوخت و ساز بدن افزایش می یابد و شما لاغر شوید.

.ادام

پرورش‌ها و شاهد‌های اشباع نشده در بادام با گرسنگی سیر مبارزه می‌کنند و خاصیت می‌کنند، بنابراین با مصرف بادام زیاد از وزن‌شان کاهش می‌یابد و آسیب‌های شکمی خود را از دست می‌دهند.

.اهو

حاهو حاوی فیبر و آب راوانی است که مصرف آن باعث احساس سیری بیشتر می شود.

لوبیا

لوبیا به دلیل فیبر و روتئین بالا باعث احساس سیری بیشتر می شود به طوری که شما نیاز به خوردن غذاهای دیگر ندارید.

یای یخی

. . . . .

کهرکه سیب

سرکه سیب با حرکت آنزیم حس‌سوزی باعث تنظیم سطح نند خون و کاهش احساس گرسنگی و سیری می‌شود.

دارچین

. . . . از دارچین می‌توانید به جای شکر استفاده کنید.

آب

برای لاغر شدن همیشه آب بنوشید چرا که آب اشتها را کم و سرعت سوخت و ساز را افزایش می دهد و بدن را پاکسازی می کند پس همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتما قبل از غذای آب خنک بخورید تا بدن را برای گرم کردن آن بیشتر بسوزاند. و کاهش وزن

. . . . .

کنجد

کنجد دارای طبع مرم است و باعث می شود سوزی در می شود.

علت لاغری و کاهش وزن می‌شود، زیرا خاصیت سوزی دارد.

باب میخک

بوب میخک در لاغری اثر مثبتی دارد ن را جایگزین مواد غذایی مضر کنید.

بهردچوبه

برای بالا بردن سلامتی و افزایش، و چم از چوب های زرد استفاده کنید.

هاه دانه

هاه دانه های زیادی برای سوزاندن درمان های مم و للو دارد پس از غن غافل نشوید.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم