themicbanner

سرفیس بوک 3؛ لپتاپ ۶۰ میلیونی مایکروسافت در ایران

[ad_1]

-رارو- میخواهیم چشمهایمان را ببندیم و بسازیم در گوشه خیابان، در تاکسی، در اتوبوس یا هر جای دیگری، کاملا اتفاقی با یک دستگاه Surface Book 3 سری B برخورد کردهایم و حالا باید تصمیم بگیریم آن را همراه خودمان به خانه ببریم یا نه، دنبال صاحبش. وردیم و ن را پس هیدیم. . . . . . سرفیس بوک 3 یری ب یک دستگاه تبدیل‌پذیر (هیبریدی) است. اینی در حالت عادی با یک لپتاپ روبرو هستیم که صفحه‌کلید کامل دارد. اگر حوصله نداشت، می‌توان صفحه‌کلید را جدا کرد و از یک تبلت ویندوزی ۱۵ این استفاده کرد. ز وانواده Surface Book 3 سری دیگر با نام های F، E و C در بازار ایران پیدا می کنید که در ادامه تفاوت ها هم توضیح می دهید. ملا موافق هستید برویم سر اصل مطلب؟

Surra Surface Book 3 گران است؟

به گزارش فرارو، بخش بابل‌توجهی از قیمت یک لپتاپ هیبریدی تقصیر صفحه نمایش است. نمایشگر ۱۵ اینچی Surface Book 3 Iri B، دقت تصویری معادل 3240 در 216 نقطه و تراکم پیکسلی 260ppi را در طبق اخلاص گذاشته شده است و تا 10 لمس کنید. اگر این مجموعه بدجوری وسوسه‌تان می‌کند، به داد می‌رسد، علاوه بر مم تالا، یمیر چنین هیولایی سخت و طاقت‌فرسا است و در اوج می‌شود.

سرفیس بوک 3؛  لپتاپ ۶۰ میلیونی مایکروسافت در ایرانFace هیواهید از Surface Book 3 years

سرفیس بوک 3 یری ب گاهی اعصاب‌خردکن می‌شود. روی یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti نصب شده که حافظه اختصاصی شش گیگابایتی دارد. . . . . . هردازنده Core i7 ب کشا کش هشت مگابیت و فرکانس پردازش ۱.۳ تا ۳.۹ گیگاهرتزی در کنار ۱۶ بابایت حافظه‌موقت ز یر کر ا ر در. روی کلمه «»ریبا» تاکید داریم، چون اگر با Surface Book 3 سری B خواستید آپولو هوا کنید و نشد، نندازید گردن ما!

Face ییایی در مورد Surface Book 3 جذاب به نظر می‌رسد؟

و Surn Surface Book 3 یری B معادل 1.6 وزن است. اگر بخواهیم به عنوان لپتاپ قضاوتش کنیم، امتیاز بدی نمی گیرد، چون وزن استاندارد لپتاپ های 15 اینچی حدود 2.5 وزن است و اگر بخواهند خیلی به کاربر حال بدهند، وسایل دستش می دهند که 1.8 وزن دارد. اگر خوب بگردید، شاید بتوانید در بازار لپتاپ‌هایی با سایز ۱۴ اینچ و وزن ۱.۴ وزن پیدا کنید. . . . . . قوق بالا اگر مجبور نباشید هر روز دستگاهی یا این وزن را در داخل کیف کا کوله حمل کنید، خرج فیزیوتراپی روی دستتان می‌ماند. سرفیس بوک 3. . . . . اجازه بدهید برای باتری دستگاه هم اسپند دود کنیم. مایکروسافت ادعا می‌کند باتری Surface Book 3 حداقل 17 ساعت دوام خواهد آورد. آن عدد برای عموم لپ‌تاپ‌های معمولی نهایتاً چهار ساعت است و حتی اگر نصفی از آن واقعیت داشته باشد، ارزش رداخت ۶۰ میلیون تومان است. . . . آنها را بهشکل مار ساخته اند و به هر طرفی خم می شوند، اما بدون جذاب ترین قسمت ماجرای وجود ویندوز 10 اورجینال 64 بیتی Professional است که به تنهایی کلی ارزش دارد و معمولا روی لپتاپ های معمولی نمی توانید پیدایش کنید.

سرفیس بوک 3؛  لپتاپ ۶۰ میلیونی مایکروسافت در ایرانلولاهای و یبریب سرفیس بوک 3

Face د رر مورد Surface Book 3 آذردهنده است؟

وربین ورود به محیط ویندوز Windows Hello حتی ممکن است دور هم نشسته باشد و برای نوشابه باز شود، ولی در عمل اگر نبود و تب جلسات آنلاین بالا نمیرفت، وجود این دوربین در 99.99 درصد مواقع هیچ کارآیی نداشت. آن هم که در محیط کاری افراد ماسک می‌زند، زاز نمی‌توان از دوربین ورود به محیط ویندوز Windows Hello استفاده کرد. سرفیس بوک 3 بالا برود. نکته نچسب و غیرمحبوب بعدی، حاشیه های زیاد صفحه نمایش است. چهره نوان تبلت استفاده کنید، این حاشیه‌های خیلی توی ذوق ی‌زوق می‌زند. از این مورد هم با عرفاق بگذریم، ضریب بزنید؟ اگر ما یک Surface Book 3 سری B را در خیابان پیدا کنیم آن را سریعا تحویل صاحبش میدهیم، زیرا فقط 256 حافظه حافظه SSD برای ذخیره کردن فیلم و عکس و موسیقی دارد که بخشی از آن را هم خود ویندوز 10 اورجینال اشغال کرده است.

مfaceای مشخصات Surface Book 3 در سری های مختلف

قطافظه‌موقت یای ذخیره سازی عول عمر باتری تارت گرافیک تمت
یری ب ۱۶ مدرسه ۲۵۶ دانشگاه س ساعت GeForce GTX 1660 60 میلیون و 600 رار تومان
یری سی ۳۲ زبان ۵۱۲ گیگابایت س ساعت GeForce GTX 1660 ۸۴ میلیون تومان
یری ای ۳۲ زبان یک ترابایت س ساعت GeForce GTX 1660 ۷۸ میلیون و ۸۰۰ رار تومان
یری اف ۳۲ زبان ۵۱۲ گیگابایت ۱۵.۵ ساعت Quadro RTX 3000 ۸۷ میلیون و ۲۰۰ رار تومان

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما