themicbanner

سریعترین خودروی جهان روی کاغذ ؛ ابرخودروی چینی Farnova Othello معرفی شد

[ad_1]

شرکت چینی Farnova Automotive که در سال 2019 تاسیس شد ، از خودروی برقی ویژه ای با مشخصات ویژه رونمایی کرد. این ابرخودرو Othello نام دارد و گفته می شود 1810 اسب بخار قدرت و 12000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند! صفر تا ششصد در 1.8 ثانیه ، حداکثر سرعت 420 کیلومتر در ساعت و قیمت 1.86 میلیون یوان از ویژگی های اصلی این ابرخودرو است.

Farnova Othello در حال حاضر در مرحله نمونه اولیه است. این خودرو برقی بر اساس پلتفرم Kianto K50 ، بر اساس توافقی که بین خودروهای فارنووا و Kianto Motors انجام شده است ، ساخته شده است. اما با وجود استفاده از پلتفرم های معمولی ، تفاوت های این دو مدل از نظر ظاهری و تکنولوژی خوب است.

کانتو K50

از نظر طراحی باید گفت که Farnova Othello دارای تیغه ای براق و مدرن است و به دلیل گوشه های تیز بدنه بسیار شبیه برخی از کامیون های سوپر اسپرت ایتالیایی است. واضح است که مسائل طراحی هوا در طراحی این ابرخودرو و همچنین دیفیوزرهای بزرگ ، چشمه ها و بسیاری از قطعات متحرک به عنوان مدرک این مدعا مورد توجه قرار گرفته است. مانند بسیاری از سوپراسپرت ها ، در Othello نیز باز می شود.

Farnova Othello با طول 4670 میلی متر ، عرض 2080 میلی متر و ارتفاع 1145 میلی متر ، تقریباً به اندازه یک لامبورگینی اونتادور است. دارای 1350 کیلوگرم غلاف است که 225 کیلوگرم بیشتر از انتادور است.

موتور محرکه اتللو از دو موتور الکتریکی تشکیل شده است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، این دو موتور با هم 1810 اسب بخار قدرت و 12000 نیوتن متر (دوازده هزار!) نیوتن متر تولید می کردند. به گفته فرنوا ، با استفاده از این موتور ، اتللو می تواند تنها در 1.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد ، رکوردی که اتللو را سریع ترین خودروی جهان می کند! این ابر خودرو چینی سرعت 300 کیلومتر را در 8.5 ثانیه ثبت می کند و می تواند در خط مستقیم به حداکثر سرعت 420 کیلومتر برسد!

ظرفیت باتری Farnova Othello 75 کیلووات ساعت است. باتری توسط شرکت سوئدی Northvolt تامین می شود و چینی ها می گویند می تواند تا 600 کیلومتر کار کند ، البته بسیار خوب به نظر می رسد ، بسیار خوش بین!

در هر صورت ، Farnova Othello از پودر در کارخانه Changde تولید می شود. چینی ها تنها 200 عدد از این ابرخودروها را با قیمت پایه 287،578 دلار تولید خواهند کرد ، در حالی که کل داستان داستانی نیست!

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما