themicbanner

سه مکان دیگر استارباکس در منطقه بوفالو به اتحادیه رای دادند

[ad_1]


لوگوی استارباکس روی ویترین یکی از کافی شاپ های زنجیره ای در شیکاگو، ایلینوی دیده می شود. کارگران این کافی شاپ برای رأی گیری اتحادیه درخواست داده اند و این اولین استارباکس در غرب میانه است که این کار را انجام می دهد.

اسکات اولسون / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسکات اولسون / گتی ایماژ


لوگوی استارباکس روی ویترین یکی از کافی شاپ های زنجیره ای در شیکاگو، ایلینوی دیده می شود. کارگران این کافی شاپ برای رأی گیری اتحادیه درخواست داده اند و این اولین استارباکس در غرب میانه است که این کار را انجام می دهد.

اسکات اولسون / گتی ایماژ

پس از اینکه کارمندان در سه مکان دیگر در منطقه بوفالو به پیوستن به کارگران متحد، اتحادیه‌ای وابسته به اتحادیه بین‌المللی کارمندان خدمات، رأی دادند، تعداد فروشگاه‌های اتحادیه استارباکس دو برابر شد.

نتایج در هر سه فروشگاه نزدیک بود، با یک رای 8-7 و دو رای دیگر 15-12 به نفع اتحادیه.

کالین کوکران، کارمند یکی از فروشگاه‌ها، با اشاره به اینکه محل اقامت او برای اولین بار شش ماه پیش برای رأی‌گیری درخواست داد، می‌گوید: «این یک روند قانونی بود. “نباید اینقدر سخت باشد… اما در پایان روز، برندگان برنده می شوند.”

کارمندان استارباکس در بوفالو توصیف کردند که تاکتیک‌های تخریب اتحادیه‌ها را طی ماه‌ها تحمل کردند، به طوری که یک فروشگاه پس از درخواست انتخابات به مدت دو ماه بسته شد و فروشگاه‌ها مملو از مدیرانی بودند که از سراسر کشور به آنجا فرستاده شده بودند. سازمان دهندگان اتحادیه می گویند که این تلاشی برای برهم زدن تلاش های سازماندهی و منصرف کردن کارمندان از رای دادن به اتحادیه بود.

شمارش آرا، که در ابتدا قرار بود ماه گذشته انجام شود، پس از اینکه استارباکس درخواست تجدیدنظری را به هیئت ملی روابط کار ارائه کرد و مدعی شد که مکان‌های استارباکس در یک بازار واحد باید در یک انتخابات با هم رأی دهند، به تعویق افتاد. در انتخابات قبلی نیز NLRB درخواست های شرکت را رد کرد و اجازه داد تا شمارش آرا به جلو برود.

پس از اینکه دو فروشگاه در بوفالو اولین فروشگاه‌هایی بودند که در ایالات متحده به اتحادیه تبدیل شدند، حرکت اتحادیه در میان کارگران استارباکس در دسامبر شتاب بیشتری گرفت.

در اوایل سال جاری، کارمندان یک فروشگاه استارباکس در مسا، آریزونا، با 25 رای بر 3 رای به تشکیل اتحادیه دادند و رای امروز برای رساندن مجموع فروشگاه های اتحادیه به 6 حساب می شود. کارمندان فروشگاه های سیاتل، بوستون، کانزاس سیتی، و سایر نقاط به گفته سازمان دهندگان اتحادیه، در غرب نیویورک در میان جاهای دیگر، به زودی رای گیری خواهد شد. از حدود 9000 فروشگاه در سراسر کشور، حدود 130 فروشگاه، در دو ده ایالت، برای رأی گیری درخواست داده اند.

سازمان دهندگان اتحادیه می گویند که آنها به دنبال آموزش بهتر، کارکنان بهتر، و دستمزد بهتر هستند که در طول زمان افزایش می یابد و همچنین احترام بیشتر از سوی مدیریت.

استارباکس در یادداشتی به کارمندان در ماه دسامبر اعلام کرد که نمی‌خواهد اتحادیه بین شرکت و کارمندانش که به عنوان شرکا نامیده می‌شوند تشکیل شود، اما گفت که با حسن نیت معامله خواهد کرد، قولی که پس از شمارش آرا در روز چهارشنبه تکرار شد. چانه زنی جمعی در حال حاضر بین استارباکس و دو فروشگاه بوفالو که در ماه دسامبر اتحادیه شدند، در جریان است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما