themicbanner

سودآورترین برنامه تلفن همراه در Tic Tac در سه ماهه سوم 2021 – Zomit

[ad_1]

شیوع ویروس کرونا باعث قرنطینه کاربران می شود ؛ اما در این میان ، اتفاقات تلخ و شیرینی در دنیای فناوری رخ داده است. برخی از بازارهای دستگاه ها ، مانند دوربین ها ، کاهش چشمگیری داشته اند ، اما برخی از محصولات ، مانند لوازم جانبی رایانه ، با استقبال روبرو شده اند. زیرا بسیاری از کاربران برای اجرا از خانه به دستگاه های مختلف نیاز دارند.

در این میان ، محبوبیت برنامه های تلفن همراه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بسیاری از کاربران برای ادامه فعالیت های آموزشی یا تجاری خود به اسکریپت های متفاوتی نیاز دارند و برخی از آنها در معرض اسکریپت های جدید قرار می گیرند تا اوقات فراغت ایجاد شده به دلیل قرنطینه را به خود اختصاص دهند.

البته در ماه های اخیر و با راه اندازی واکسن جهانی ، زندگی کاربران اندروید و iOS به حالت عادی باز می گردد و آمارها نشان می دهد که نصب برنامه در پلتفرم اندروید 1.2 درصد و در پلتفرم iOS کاهش یافته است. 2.1 درصد ؛ اما درآمد نه تنها کاهش نیافت بلکه به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

به طور کلی ، کاربران Android و iOS در Google Play Store و Apple App Store بین جولای تا سپتامبر 33.6 میلیارد دلار هزینه کردند. GSMArena گزارش می دهد که این تعداد شامل کلیه فعالیت ها ، از جمله خرید اشتراک یا پرداخت درون برنامه ای می شود و اگر آن را با مدت مشابه سال 2020 مقایسه کنیم ، 15.1 درصد رشد را شاهد خواهیم بود. بین جولای تا سپتامبر 2020 ، کاربران دو سیستم عامل 29.2 میلیارد دلار در Play Store و App Store هزینه کردند.

درآمد طرح بندی در سه ماهه سوم 2021

از هر دو سیستم عامل ، iOS 21.5 میلیارد دلار درآمد داشت. در مقایسه با مدت مشابه سال 2020 ، اپل امسال می تواند 13.2 درصد رشد کند. البته گوگل در حال نزدیک شدن به اپل است. آمارها نشان می دهد که فروشگاه Play در دوره مورد بررسی 12.1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که نسبت به سال قبل 18.6 درصد افزایش یافته است.

این آمار پس از ارائه داده ها در مورد درآمد دو پلتفرم ، به محبوب ترین و پرهزینه ترین برنامه ها می رسد. اولین مکان برای سودآورترین برنامه ، Tik Tak است که احتمالاً سودآورترین برنامه در پلتفرم iOS در سه ماهه سوم سال 2021 است. بر اساس این گزارش ، تعداد نصب TickTalk از 3 میلیارد فراتر رفته است و در واقع تبدیل به اولین برنامه غیر مهم در فیس بوک.

مقالات مرتبط:

اگر آمار Android و iOS را در نظر بگیریم ، Tic Tac سودآورترین برنامه خواهد بود. اما در آمار تفکیکبرنامه Google One پردرآمدترین برنامه در فروشگاه Google Play است و Tic Tac در رتبه دوم قرار دارد. بیشترمی توانید لیستی از برنامه های محبوب در هر دو سیستم را مشاهده کنید. آنچه توجه آمار را جلب می کند ، تعداد فزاینده سیستم عامل های پخش ویدئو مانند دیزنی پلاس است که در ازای فروش اشتراک ، محتوای خود را به کاربران ارائه می دهند.

محبوب ترین برنامه های Android و iOS

اما بخش بازی های موبایل کمی رشد کرده است. در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2020 و طبق آمار ، بازی های موبایلی در سه ماهه سوم 2021 7.7 درصد رشد کرده و به درآمد 22.4 میلیارد دلار رسیده است. این رقم بین سیستم عامل های Android و iOS تقسیم شده است. طبق آمار ، درآمد تلفن همراه Play Store 13.1 میلیارد دلار و App Store 9.3 میلیارد دلار است.

درآمد بازی های موبایل در سه ماهه سوم سال 2021

از آنجا که قبلاً PUBG محبوب ترین نام در بین بازی های تلفن همراه بود ، گزارشات نشان می دهد که PUBG توانسته محبوبیت کاربران تلفن های هوشمند و رایانه لوحی را حفظ کند. از میان ارقامی که بیشترین درآمد حاصل از بازی های تلفن همراه ذکر شده است ، 5 میلیارد دلار به PUBG اختصاص داده شده است و گیمرهای سراسر جهان در سه ماهه سوم سال 2021 از این ارقام برای خرید بازی های PUBG در این برنامه استفاده کردند. این آمار شامل نسخه چینی بازی نیز می شود که گفته می شود با نام دیگری در این کشور آسیایی منتشر شده است.

محبوب ترین بازی های Android و iOS

افتخار پادشاه دوم و نفوذ جنشین سوم بود. اگرچه آثار Genshin کمتر از نیم سال منتشر شده است. اما می تواند 2 میلیارد دلار درآمد برای ناشر بازی ایجاد کند. در رتبه چهارم Pokemon Go قرار دارد که یکی از قدیمی ترین پورتال های تلفن همراه است و در رتبه پنجم Roblox قرار دارد.

نظر کاربران Zomit در مورد موفقیت بازی هایی مانند PUBG یا برنامه هایی مانند Tic Tac Toe چیست؟ آیا خودتان از برنامه استفاده می کنید و به آنها پول می دهید یا از کارت هدیه خود در برنامه دیگری استفاده می کنید؟

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما