themicbanner

سومین برنامه فروش Fidelity با افزایش قیمت 25 میلیون اعلام شده است

[ad_1]

هنوز سه ماه از عرضه این خودرو می گذرد افتخار و احترام بهمن موتور به عنوان شریک محصولات گروه چینی دانگ فنگ ، متوجه نشد که این شرکت قصد دارد کراس اوور دیگری به نام Fidelity را روانه بازار کند ، کراس اووری که نه تنها به دانگ فنگ ربطی ندارد ، بلکه به طرز عجیبی محصول مارک چینی است. Jantor به تازگی تأسیس شده است و زیرمجموعه Chery است. از ماشین استقبال نمی شود.

سومین برنامه فروش Fidelity اعلام شد [به‌روزرسانی] – اکتبر 1400

به گزارش بهمن موتور ، علاقه مندان به خرید خودروی Fidelity می توانند از ساعت 10 صبح یکشنبه 13 مهر به وب سایت این شرکت به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کرده و ضمن پرداخت 735 میلیون تومان ، 5 صندلی خودرو را خریداری کنند. به

لازم به ذکر است که شرایط این فروش ها به صورت نقدی ، با قیمت ثابت و تاریخ تحویل یک ماهه انجام می شود.

بهمن موتور دو دوره مجوز و سن بالای 18 سال را به شرایط خرید کلی Fidelity اضافه کرده است.

زمزمه های افزایش قیمت وفاداری [به روز رسانی]- 00 1400

دیروز بود که قیمت جدید ماشین وفاداری ویژه برای سپتامبر 1400 در رسانه ها منتشر شد. بر اساس این خبر ، با افزایش حدود 50 میلیون تومانی ، شاهد بودیم که قیمت نسخه 5 نفره به 712 میلیون تومان و مدل 7 نفره به 725 میلیون تومان رسید ، اما چند ساعت بعد ، بهمن موتور این خبر را تکذیب کرد. به و بر این اساس به نظر می رسد باید منتظر آن باشیم.

فروش اتومبیل رسمی Fidelity Circular بلافاصله آغاز می شود [به روز رسانی] – اوت 1400

گروه بهمن قصد دارد فروش خودروهای جدید Fidelity را بلافاصله با قیمت ویژه 1400 مرداد از روز سه شنبه آغاز کند.

این بیانیه مطبوعاتی در روز سه شنبه 4 اوت 1400 از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر (یا تکمیل شده) در دسترس است.

تعویق فروش وفاداری بهمن موتور [به روز رسانی] – 1400 ژوئیه

از روز گذشته ، به دنبال اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز و بانک های مالی ، تعداد زیادی از مشتریان محترم تقاضا کردند که به دلیل این موضوع (بسته شدن مرکز مالی) فروش خودروهای وفادار در نیمه راه تعطیلات.

بنابراین ، با توجه به خواست گروه بهمن برای جلب رضایت مشتریان محترم ، اطلاع داده شد که زمان فروش اینترنتی از 26 مرداد به سه شنبه 21 مرداد تغییر کرده است.

دومین طرح فروش خودروهای Fidelity اعلام شد [به روز رسانی] – 1400 ژوئیه

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن اعلام کرد:

برنامه فروش جدید خودروهای Fidelity از ساعت 10 صبح 26 آگوست آغاز می شود و تا کارکرد کامل خودرو ادامه می یابد. وفاداری به دو صورت 5 نفره به ارزش 655 میلیون تومان و 7 نفر به ارزش 670 میلیون تومان به صورت نقدی در اختیار خریداران این خودرو قرار می گیرد.

گروه خودروسازی بهمن وفاداری خود را در رنگهای سفید ، مشکی ، سربی ، آبی ساتن ، سرمه ای و خاکستری کهکشانی به سلیقه مشتریان می فروشد.

بخشنامه اتومبیل های Fidelity را به طور رسمی می فروشد [به روز رسانی] ژوئن 1400

شرایط فروش فوری نقدی خودروهای Fidelity Prime با قیمت ثابت آنلاین (در تعداد محدود) از روز سه شنبه ، 01/04/1400 از ساعت 9 صبح تا 16 بعد از ظهر همان روز مطابق جدول زیر اعلام می شود و با شرایط اعلام شده

بهمن محافظت از واسطه و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو ، شرکت بهمن موتور مطابق شرایط و ضوابط مندرج در قوانین و مقررات سفارش ، فیلتری را قرار داده است که در صورت عدم رعایت با شرایط و ضوابط مندرج در قوانین و مقررات سفارش.

بخشنامه اتومبیل های Fidelity را به طور رسمی می فروشد

قیمت وفاداری بیش از 670 میلیون تومان اعلام شد ؛ فروش از 1 جولای [به روز رسانی] ژوئن 1400

بهمن موتور قصد دارد در هفته های آینده دومین کراس اوور میان رده با نام Fidelity را روانه بازار کند و آنچه شایعه شده 655 میلیون تومان برای مدل پنج نفره و 670 میلیون تومان برای مدل هفت سرنشین است. علاوه بر این ، فروش خودرو از اولین روز ماه جولای آغاز می شود.

بهمن موتورهای Fidelity را محصولی استراتژیک و سرنوشت ساز می داند و بر همین اساس تصمیم گرفت مستقیماً در مالکیت پلت فرم این خودرو و ایجاد خط تولید موتور (سری موتور تیوان) سرمایه گذاری کند. در این زمینه ، محمد ضرابیان ، مدیرعامل بهمن موتور ، از تیراژ اولیه 9200 واحد Fidelity برای سال 1400 خبر داد ، که اگر شناخته شود ، می تواند این مدل را به پرفروش ترین خودرو در کشور توسط خودروسازان خصوصی تبدیل کند ، زیرا سال گذشته رکورد ، فروش Kodro 6 خودرو به خوبی Kro نبود.

قیمت وفاداری

اگر بهمن موتور بتواند تفاوت قیمت بیش از 200 میلیون تومان این محصول را با خودروهای مشابه حفظ کند ، Fidelity به قوی ترین رقیب برای عبورهای سطح پایین تبدیل می شود و در واقع می تواند با یک تیر از هر دو قسمت عبور کند. اقتصاد متمایز ساده (مانند MVM X33 و Tigo 5) و محصولات نیمه لوکس مانند Chery Tigo 7 و Jack S7.

Fidelity از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر استفاده می کند که توسط شرکت AVL اتریش طراحی شده است و از نظر ساختار شبیه موتور مورد استفاده در سری Chery است ، اگرچه به لطف تفاوت امکان پذیر است. پیکربندی ECU ، قدرت بیشتری نسبت به موتور چری دریافت کنید. گیربکس دو سرعته دو سرعته نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

قیمت وفاداری

به گفته مدیران بهمن موتور ، Fidelity هنوز از نظر امکانات رفاهی کارآمدترین خودرو است و امکان ارتقاء پیشرفته از سقف پانوراما به سیستم تشخیص نقطه کور 360 درجه و شارژرهای بی سیم ، خطوط رادار و خطوط برق را دارد.

با این توضیحات ، انتظار می رود بهمن موتور در آینده نزدیک از طریق خط تولید گروه کرمان خودرو و مدیر خودرو به سومین خودروساز بزرگ کشور و بزرگترین خودروساز خصوصی تبدیل شود.

می توانید تست وفاداری اولیه را بخوانید و از طریق این پیوند آن را مرور کنید.

تولید آزمایشی وفاداری بهمن آغاز شد [به روز رسانی] – 1400 مه

به گزارش گروه بهمن ، تولید آزمایشی کراس اوور Fidelity آغاز شده و قرار است این خودرو به زودی به طور رسمی وارد بازار شود.

اکنون بهمن موتور تولید انبوه Dignity Prime را آغاز کرده و چهارراه جدید این شرکت خودروسازی در خیابان های کشور آغاز شده است.

اخیراً مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کردند که خط مسافری را در سال 1400 توسعه می دهند و در راستای این طرح ، امسال محصولاتی مانند Dignity Prime و Prestige ، Fidelity و سدان های جدید را شامل می شوند. به در حال حاضر Fidelity Crossover قرار است با تولید داخلی 30 درصد به تولید انبوه برسد و به بیان ساده تر ، این کراس اوور اولین خودرو در رده خودروسازان خصوصی با سیستم های داخلی نسبتاً بالا است.

در نمایشگاه قطعات خودرو در سال 1399 ، شرکت کروز همچنین قطعات و تجهیزات الکتریکی ، ایمنی و صداقت را به نمایش گذاشت و بدین ترتیب اعلام کرد که موجودی گروه بهمن از این محصولات جدید با قابلیت های داخلی آغاز شد. علاوه بر این ، با راه اندازی کارخانه تیوان ، می بینیم که مونتاژ رسمی موتور توربوشارژ 1.5 لیتری Fidelity در پارک صنعتی کاسپین آغاز شده است و این شرکت مهندسی تقویت کننده قرار است هزاران موتور Fidelity را بهمن موتور عرضه کند. به در سال 1400

محاکمه تولید وفاداری بهمن

این در حالی است که تردد صادقانه با پلاک موقت در جاده های کشور ادامه دارد. عکسهای فاش شده وفادارترین خودروی آبی برفی با پلاک و پلاک موقت تست فنی را به عنوان مجموعه ای از وسایل نقلیه در حال حرکت در بزرگراه های تهران نشان می دهد. پروژه گروه بهمن نشان می دهد که در سال 1400 سهم Dignity and Fidelity از بازار کراس اوور ایران قابل توجه خواهد بود و امسال این خودروساز با نام خود جهش بزرگی را در بازار خودروهای سواری ثبت خواهد کرد.

قبل از شروع سال جدید ، گروه بهمن شرایط رسمی Fidelity را در وب سایت خود اعلام کرد. انتظار می رود این خودرو در دو مدل 5 و 7 صندلی عرضه شود و مشتریان می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود نوع مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این قاب این خودرو که از نوع 20 اینچی است در دو مدل رنگ آمیزی می شود و خریداران این خودرو با توجه به سلیقه خود قاب صادقانه را انتخاب می کنند. کراس اوور گروه بهمن از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و 230 نیوتن متر بهره می برد.

این منبع تغذیه از طریق یک گیربکس اتوماتیک دو لایه ، قدرت چرخ های وفادار را تامین می کند. رادار ، نقطه کور ، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکت پا ، عقب گسترده ، دوربین 360 درجه ، شارژر بی سیم تلفن همراه ، صندلی های گرم شونده برقی ، گرمایش ، تهویه اتوماتیک ، دزدگیر دیجیتال ، ترمز پارک برقی ، سیستم کنترل داخلی. برش ، شروع ، فشار دادن دکمه ها و … از جمله ویژگی های وفاداری بهمن است.

بهمن یک موتور کراس اوور با نام Fidelity راه اندازی می کند [به روز رسانی] –

در پی آخرین دور تحریم های صنعت خودرو ، بسیاری از مارک های چینی تصمیم گرفته اند همکاری با خودروسازان ایرانی را متوقف کنند و تعداد کمی از آنها هنوز تصمیم گرفته اند که در بازارهای مربوطه خود ثابت و ناشناس بمانند. این دلیل واقعی است ، پس از خروج هاوال از بازار ایران ، بهمن موتور مجبور شد در خودروی خود لوگوی جدید Dignity را با لوگوی جدید راه اندازی کند ، بنابراین روی کاغذ پرتاب شد ، با اسناد و شواهد برای متهم کردن دانگ فنگ که نه. به

در همین راستا ، چری به تازگی نصب لوگوی خود را بر روی محصولات خود در ایران متوقف کرده است و اخباری مبنی بر عرضه Chery Arezzo 5 Turbo با نشان MVM قبلاً منتشر شده است. کرمان موتور همچنین قصد دارد در یک مقطع زمانی خودرویی با نام تجاری جک با نشان خود (KMC) را روانه بازار کند ، اما پس از برعکس شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال لغو تحریم ها ، این اقدام تا حد زیادی در ابهام نبوده است.

Crossover به نام Fidelity

با این حال ، می توان گفت که در چنین وضعیت آشفته ای ، بهمن موتور تصمیم گرفت یک وانت Jotor X70S بسازد که جمع و جور اما پر از آرم Finglish Fidelity (به معنی وفاداری یا صداقتاین در حالی است که دو طبقه این شرکت یا دانگ فنگ IX5 با نام بریتانیایی Dignity (پرستیژ) در ایران معرفی شد ، اما پیوند تحت اللفظی بین این کلمات و نام خودرو به عنوان یک محصول فنی و تجاری چندان مشخص نیست.

صرف نظر از این مسائل ، Fidleti از نظر مشخصات فنی نزدیک به چری تیگو 7 است و از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ (معمولاً چری) با ظرفیت 147 یا 157 اسب بخار (بر اساس منابع مختلف) استفاده می کند. ) گیربکس اتوماتیک CVT یا دو موتوره ، مانند چری ، وظیفه انتقال نیرو به چرخ ها را بر عهده داشت و اگرچه بهمن Fidelity را به عنوان SUV معرفی کرد ، اما همچنان یک کراس اوور بود. بازار این کشور ، طبیعتاً نمی تواند از نظر عملکرد خارجی چیز زیادی بگوید.

به دلیل قیمت غیرقابل پیش بینی در زمان راه اندازی (اوایل دهه 1400) و فقدان اقلام دقیق ابزار ، برآورد صادقانه قیمت آسان نیست ، اما به راحتی می توان گفت که این خودرو باید در محدوده چری تیگو 7. به بازار عرضه شود و بنابراین ، واضح است که ما نباید فقط در قیمت متقاطع باشیم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما