themicbanner

سی‌سی سی‌سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدان‌های هیوندی

[ad_1]

-رارو- دان ریتون CC س ‌هال‌ها به ونوان پرچمدار سدان‌های چانگان در بازار نن حضور داشت. چر چند چنگان در نسخه جدید تغییرات محسوس اعمال و فرم طراحی مشابه به سدان‌های هیوندای است.

به گزارش فرارو ، ریتون CC دیگر پرچمدار سدان‌های چنگان نیست و جای خود را به UNI-V داده است. اما همچنان در برخی از کشورهای آسیایی طرفدار دارد. . . . . .

مایسه ریتون CC مدل ۲۰۲۲ با فیس لیفت پیشین خود نشان می‌دهد که در نسخه تازه تنها به اسپرهای لل و ختم شده است. در داخل کابین نیز ننل تهویه غ بیربیلک فرمان و اهرم دنده نیز تغییراتی داشته اند.

اما در مجموع نمی توانم بگویم که چنگان فیس لیفت ارائه کرده و به نظر می رسد که شرکت چینی متوجه تغییرات در نسخه جدید اعمال نشده است تا از این خط تولید بدون ایجاد دوباره بهره ببرد.

انگان ریتون سی سی هیا هیواندای النترا ۲۰۱۸ اینی؟

زمانی که کمپانی چنگان، ریتون CC را عرضه کرد، حدود چهار سال می‌گذرد. سدانی طراحی در تمامی این سال‌ها از سویی دیگر، به کپی برداری از فرم طراحی کره‌ای بوده است. اما با این وجود چنگان خیلی به انتقادها توجه نکردند، همچنان پرچمدار پیشین سدان هایش شبا شباهت بسیار نزدیک به خودروها

ا نگاهی گذرا به ریتون CC می‌توانم را نسخه چینی هیوندای النترا ۲۰۱۸ نامید. طراحی بدنه، کابین، چراغ‌های جلو و خطوط و برجستگی‌ها روی نسخه کره‌ای کپی برداری شده است.

سی‌سی سی‌سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدان‌های هیوندی

نورد النترا مدل 2018

در این میان تنها تلاش چانگان برای ایجاد تفاوت، ور و جلو پنجره و رینگ‌ها بوده است. . . . . .

در بخش‌های مختلف ریتون CC در و تفرق و ارتفاع نیز تفاوت‌های متفاوتی

شخصی اینی و امکانات رفاهی ریتون CC مدل ۲۰۲۲

گانگان در فینی تغییرات متفاوت شگرفی ایجاد می‌کند و دوباره پیش‌رانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ از نوع JL473ZQ7 دیده می‌شود. . . .. .

بکسربکس این سدان نیز ۷ دنده دوکلاچه و از نوع خیس است، که در مقایسه با گیربکس‌های سختی کمتری مانند داغ کردن زود هنگام است.

. . . . . ون ریتون CC هم به ۱۴۶۰ می‌رسد.

کروز کنترل، جلو سیستم هشدار خروج از خط، گرمکن و سردکن های، دوربین 360 درجه، سیستم پانوراما 360، فرمان برقی الکترونیکی (EPS)، سانروف پانوراما، تهویه خودکار، صندلی های برقی، تجهیزات صوتی AM3D، کروز کنترل و ترمز پارک برقی با اتوهلد، مم مانیتور فشار مستقیم تایر، کنترل پایداری الکترونیکی از امکانات این سدان چینی است.

چاویر چنگان ریتون CC مدل 2022

سی‌سی سی‌سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدان‌های هیوندی

سی‌سی سی‌سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدان‌های هیوندی

سی‌سی سی‌سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدان‌های هیوندی

سی‌سی سی‌سی مدل ۲۰۲۲، یک کپی از سدان‌های هیوندی

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما