themicbanner

شعبه لندن رستوران نصرت ; مکنون ثروتمندان

[ad_1]

-رارو- یکی از کارکنان سابق شعبه لندن رستوران تحت مالکیت «نصرت گوکچه» سرآشپز معروف ترک که در پختن استیک مهارت دارد میگوید آن شعبه شبیه «مک پسری برای افراد ثروتمند» است و سیب زمینی سرخ شده در آن سرو می شود.

به گزارش فرارو به نقل از یاهونیوز، این فرد با نام «گوئیلرمو پرز» به «دیلی میل» می‌گویده لندن رستوران نصرت. نصرت در ماه سپتامبر در شعبه را افتتاح کرد و به گزارش توجه‌های خود را به دلیل قیمت‌های بالای منوی رستوران‌ها جلب کرد.

. . . .

او می‌گوید نوع مواد مورد استفاده و چم قیمت رار بالای آیتم‌های نصرت عملی غیر اخلاقی است. او میگوید برای بطری‌های شراب به ارزش 1000 نوند یا 1100 دلار پول باید پرداخت 3000 پوند یا در جدود 4 رار دلار در.

چم چنین سرمایه ای برای ق طیوطی نوشیدنی انرژی زای ردبول باید ۱۵ دلار پرداخت نند. برخی از کاربران در توئیتر قیمت لالای منوی ن ر وران را نوعی «اخاذی» از مشتری قلمداد کردند.

نصرت برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی در رسانه‌های اجتماعی نام‌اش بر سر زبان‌ها افتاد. شعبه رستوران او در نایتس بریج در لندن در سپتامبر گذشته افتتاح شد.

پرز به دیلی میل »می‌گوید: و به آنها گفت: «چرا مضطرب هستید و چرا در دلهای شما افکاری پدید می آید؟

زرز می‌گوید ۳۰ ساله و اهل مادرید است. او می گوید به دلیل خوردن آووکادو در یک شیفت کاری اخراج شد. او می‌گوید رستوران نصرت اجازه ندادند پس از ساعت ۵:۳۰ عصر غذا بخورند.

او میگوید به او گفته که از فردا دیگر سر کار نیاید. او می‌افزاید برای توجیه اخراج‌اش به او گفته است که شراب کافی نفروخته است. . . . . . چهره‌هایی از جمله «دیوید بکهام» استوتبالیست مشهور عکس‌های اینستاگرامی خود را در کنار گوکچه در رستوران‌های او منتشر کرده‌اند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما