themicbanner

طرز تهیه کباب لای پلو طع طعمی متفاوت و خوشمزه

[ad_1]

ـراروـ پلوهای مخلوط در سفره غذاهای ایرانی‌ها جایگاه مخصوص به خود را دارند. یاقالی لل ، کلم لو ، یجویج پلو ، یرین پلو ، مرصع لو و … از باب لای لل نوعی لوی مخلوط است که برای تهیه نن کباب تابه‌های آماده می‌شود تا همران را با هم می‌گذارند.

به گزارش فرارو، طبخ این غذا به این شیوه باعث می شود برنج عطر و طعم خوبی داشته باشید. .مچنین از آنجایی که این غذا شبیه نن است، هاهر زیبا و چشم نوازی دارد. در این مطلب طرز تهیه باب لای هلو همراه با نکات مهم و فوت و ننای مربوط به تهیه نن در منزل تقدیم به شما کاربران ر.

مواد لازم برای تهیه کباب لای پلو

جرنج: ۳ پیمانه
چوشت چرخ کرده: ۲۰۰ گرم
زاز بزرگ: ۱ عدد
ران دم کرده: یک چهارم فنجان
جهوجه: ۳ عدد
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر سیر: به میزان دلخواه
روغن روغن: به میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

.ران

نکات مربوط به زعفران

یشهمیشه سعی کنید از زعفران دم کرده غلیظ استفاده کنید ; چون هرقدر زعفران را با آب بیش‌تری دم کنید، کم‌رنگ‌تر می‌شود و مجبور می‌شوید. ستنابراین نحوه دم کردن زعفران بسیار مهم است. یرا دم کردن زعفران ابتدا زعفران را بدون اضافه کردن شکر یا قند کاملاً پودر کنید. بهد به ازای ۱ قاشق چایخوری زعفران ۲ قاشق پ‌خوپ‌خوری آب شوش و ۲ تکه یخ به ضن اضافه کنید. افزودن یخ باعث می‌شود به زعفران شوک وارد شود و رنگ بیش‌تری پس دهد.

ران را در رر دردار در فریزر نگهداری کنید و موقع استفاده اجازه بدهید در محیط زیست زیدایی شود. پس از هر بار استفاده دوباره داخل زعفران باقی مانده را فریزر قرار دهید. بوستان باشد زعفرانی که استفاده می‌کنید، تقلبی نباشد. یرای اینکه بفهمید زعفران تقلبی یا خالص است. ران را آن انگشتتان را فشار دهید و بدهید. اگر روغن پس نداد؛ یعنی خالص است. زعفران‌های تقلبی معمولاً براق هستند.

نکات مربوط به گوشت

شتوشت

معمولاً وقتی از گوشت قرمز می‌شود صحبت کرد، بیشتر از مضرات گفته می‌شود. . . . . منین دارای میزان قابل توجهی از امگا، و دارای منبع غنی از آهن است و رای از کم‌خونی بسیار پیشرفته است. . . . . .

شتوش قرمز منبع بسیار خوبی از ویتامین‌های گروه B است. این گروه از ویتامین‌ها برای سوخت و ساز بدن هستند. ‌طمان‌طور که می‌کنید گوشت قرمز ارزش غذایی بسیار بالا دارد. مهم این است که میزان مصرف مصرف و مصرف ۱ الی ۲ رار در هفته برای بدن بسیار مفید است. اگر در تهیه شتوشت چرخ کرده از گوشت گوسفند استفاده کنید، این نکته را در نظر داشته باشید. .نابراین باید اندازه کباب تابه‌های را بزرگ‌تر کنید. صیهوصیه می‌کنیم برای تهیه کباب تابه‌ای از گوشت چرخ کرده مخلوط گوساله و گوسفند استفاده کنید.

نکات مربوط به پیاز

زاز

گ بخ هی هی هی هی هی ر ر ر ر ر ر ر…………….. پین پیاز بهترین هنه برای، و پز است. مزه سفید طعم ملایم‌تری نسبت به پیاز زرد دارد. از نظر کاربرد تقریباً مثل پیاز قرمز است و می‌شود که نمی‌خورد و یا در سالادها و دیپ‌ها از استفن استفاده کرد. این پیاز برای غذا‌های مکزیکی هم بهترین گزینه است. زاز قرمز نسبت به پیاز ود و زرد فیبر بیشتر دارد و به طاطر رنگ زیبایش می‌توانم علاوه بر این برای کبابی کردن، سالاد و سندویچ‌ها هم مناسب هستند. یازهای قرمز به اندازه کافی عطر و بهم به غذا نمی‌دهند. .نابراین برای، و و استفاده قرار نمیگیرند.

زرز تهیه کباب لای پلو

۱ ـ ابتدا پیاز را رنده کنید و داخل یک سهاسه بریزید . . . . . . او گفت، کف یک ماهی تابه را با روغن خیلی کم چرب کنید. . . . . . . . . . دور دو طرف گوشت را به ترتیب سرخ کنید.

. . . . .

۳ بع از اینکه برنج را شستید، به نن آب مرم و نمک اضافه کنید. نمک را به اندازه‌های اضافه کنید. بارید برنج چند ساعت خیس بخورد. ستر است برنج حداقل ۳ ساعت یک نمک خیس بخورد تا کیفیت بهتری داشته باشد. اگر وقت دارید، حتماً از شب قبل برنج را خیس ینید. برای آبکش کردن برنج قابلمه را تا دو وم از آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید. نمک را به ضن اضافه کنید. وقتی آب به جوش آمد، یاید برنج را اضافه کنید. آبی را که به برنج اضافه شد بود و رنج آا آن خیس خورده بود، یالی کنید و برنج

باب لای پلو

حرارت برنج درحال جوش نباید کم باشد و شعله گاز باید متوسط ​​رو به داد باشد. درب قابلمه را نگذارید و صبر کنید آب آب جرنج جوش بیاید. . . . . . دقت کنید برنج را خرد نکنید. تقریباً برنج حدود ده تا چهارده دقیقه باید بجوشد. زمان جوشیدن برنج به نوع آن بستگی دارد. یمانی برنج برای آبکش کردن مناسب است که دانه های نن نرم شود. ولی نوز مغز آن سفت شاشد.

از اینکه برنج را آبکش کردید، اجازه دهید آب جرنج کاملاً گرفته شود. ر روی برنج آب رسر بریزید تا دانه‌ها قرار گیرد و همین‌طور نمک شود اگر خواستید برنج بیشتر قد بکشد، وقتی برنج شروع به جوشیدن کرد، یک استکان آب سرد به ضن اضافه کنید. اکن کار باعث می شود به جرنج شوک وارد شود و ر قد بکشد. مراقب باشید که آب درد را از وسط برنج اضافه کنید. کهلکه خیلی آرام از اطراف برنج اضافه کنید.

کفالا کف یک قابلمه نچسب را کمی روغن بریزید و ته‌دیگ مورد نظرتان را بریزید. چند کفگیر از برنج را داخل قابلمه بریزید؛ سپس باب تابه‌های آماده را روی برنج بچینید و گوجه‌های سرخ شده را روی آن‌ها قرار دهید. جرنج را روی کباب‌ها و گوجه‌ها بریزید و در روی برنج کمی روغن و زعفران دم کرده بریزید. قابلمه برنج را روی حرارت کم اجاق گاز را تا دم بکشد. از این‌که برنج دم کشید، کباب لاپلوی شما آماده است که می‌توانید آن را داخل دیس برگردانید و نوش جان کنید.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما