themicbanner

عابدزاده ۱۲ بازی تا لالیگا و جام جهانی – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1814416 |
18 14 1400 ساعت 00:00 |
12,928 |ازدید |

1
دیدگاه

امیر به دنبال بهترین پایان در ۲۰۲۲ .

یای سرنوشت سازی درانتظار دروازه‌بان ایرانی پونفرادی است و او می‌تواند بهترین اتفاق را در پایان فصل تجربه کند.

به گزارش “ورزش سه”، رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا در شرایطی حدود سه ماه دیگر به پایان می رسد که لژیونرهای ایرانی به دنبال بهترین اتفاق در مدت زمان باقیمانده هستند تا به کارشان در قره سبز ادامه دهند و همچنین عملکردی داشته باشند که در جام جهانی. ۲۰۲۲ فرصت بازی به دست بیاورند.

با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی در آینده آبانماه و آذرماه سال آینده برگزار می شود، شاید انتقال جالب توجهی برای لژیونرهای ایرانی اتفاق نیفتد، اما در این بین امیر عابدزاده شانس زیادی دارد تا یک جابهجایی بزرگ را تنها یک سال پس از بازی در اسپانیا تجربه کند. . . .. .

عابدزاده پس از چهار سال حضور در پرتغال در تابستان 2021 تصمیم لیگ برتر را از لیگ برتر جدا کرد و به لالیگا 2 اسپانیا برود، کشوری که فوقالعاده‌های در پونفرادینا تجربه کرده و شرایطی را نشان دهد که جزو تیمش مدعی پیشرفت باشد و از ابتدای فصل فصل باشد. بو بالانشینان جدول قرار گرفتن.

پونفرادی میدانی 30 مسابقه در اسپانیا در فصل جاری لالیگا 2 را پشت سر گذاشت که این بین امیر عازاده فقط در پنج دیدار، آن هم به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی ایران به نرفته، اما در 25 هفته دیگر که در لیست تیمش بوده است، .مواره در ترکیب قرار گرفته و کملکردی که مورد ستایش رسانه های اسپانیایی هم باشد.

عابدزاده در فصل جاری بارها جزوه برترین بازیکنان هفته لالیگا ۲ اسپانیا قرار گرفته ; . . . . .

عابدزاده که با یک انتخاب صحیح و حضور در پونفرادینا بههمراه عملکرد کماشتباه و مطمئن شوید که تبدیل به گلر شماره یک تیم ملی هم شود و در سه مسابقه اخیر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان برود و کلی سهنشیت باشد، حالا به دنبال تداوم باشید. روند درخشانش در اسپانیا است بتا در ۱۲ هفته باقی مانده یک اتفاق بزرگ را رقم نند.

در پایان فصل 22-2021 لالیگا 2 اسپانیا، دو تیم به صورت مستقیم به لالیگا 1 راه پیدا می کنند و تیم های سوم تا ششم جدول نیز پس از رقابت در پلیآف، تکلیف سومین و آخرین تیم راه یافته به سطح اول فوتبال اسپانیا را مشخص می کند که در این بین پونفرادینا امیدوار است با تداوم درخشش امیر عابدزاده این شانس را به دست بیاورد که لالیگایی شود.

عابدزاده لالی بسته25 بازی در 25 بازی در انجام شده است که هر بازی را به طور کامل به حداقل سه نفر از مسابقاتی که به میدان رفته است، انجام داده است.

جدا از اینکه عابدزاده در توپ یک نمایش ویژه داشته و در تمام نبردهای هوایی این فصل برنده بوده است، او در کار با هم یک آمار تصادفی بر جای گذاشته که عملکردش در بین تمام گلرهای ایرانی قابل توجه است و بهتر است و همین امر باعث شده است. شرایط بهتری در رده باشگاهی و حتی ملی هم به دست بیاورد.

عابدزاده در هر بازی آمار قابل توجه 41 لمس توپ را داشته و حدود 60 درصد پاسهای او صحیح بوده است که در زمین خود 88 درصد واقعی به مقصد رسیده و همچنین دقت 63 درصد در پاسهای چیپ داشته است.

ی آمار فوق‌العاده ز عابدزاده در پونفرادینا کاری کرده است .ایگاهی که فاصله دو امتیازی تا تنه‌ریف رده چهارم دارد.

یاران عابدزاده در حال حاضر 10 امتیاز کمتر از ایبار صدرنشین و همچنین 9 امتیاز کمتر از آلمریا رده دومی دارند ولی با توجه به اینکه 12 مسابقه تا پایان فصل جاری لالیگا 2 اسپانیا باقی مانده و آنها بازی رودررو با تمام حریفان خود خواهند داشت، این شانس را دارند. را دارند تا و دو م بالانشین قرار می گیرند و سهمیه حضور مستقیم در لالیگا ۲ را به دست بیاورند و حتی ایر ایا برایشان نو نا نا

دروازهبان تیم ملی ایران پونفرادینا جدا از اینکه می تواند با باشگاه خود لالیگایی شود، اما انتقال و انتقالات از زمستانی از زمزمه های پیشنهادات جالب توجه از تیم های سطح اول اسپانیایی و می توان پیش بینی کرد با توجه به اینکه عملکرد قابل دفاع در زمستان وجود دارد. پونفرادینا داشته، شگاشگاههای لالیگایی خواهان او می شوند.

یا این شرایط بعید یکی از بازیکنان ایران نیست که از جام جهانی و در تابستان آینده راهی تیم بهتر خواهد شد، امیر عابد ا… گلری که در تیم ملی جایگاهش را به دست آورد و می‌توان تا شروع بازی‌های جهانی ۲۰۲ در قطر این را حفظ کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما