themicbanner

عکس های سامسونگ گلکسی S22 و S22 + با صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه – Zomit

[ad_1]

اگرچه راه اندازی خانواده سامسونگ گلکسی S22 در ماه فوریه به دلیل راه اندازی سریعتر Galaxy S21 FE به تعویق افتاد ، اما نمایش ها و نشت های غیر رسمی همچنان ادامه دارد. به گزارش gsmarena ، یک منبع قدرتمند از جهان یخ در توییتر ، نگاهی اجمالی به طراحی مات Galaxy S22 و S22 Plus ، که اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش سامسونگ در خانواده ارائه می دهد ، منتشر کرده است.

این تصاویر ماژول شیشه را نشان نمی دهند. در عوض ، آنها کیسه های شیشه ای هستند که برای گوشی های خانواده Galaxy S22 طراحی شده اند. این یک روش عادی برای بدست آوردن اطلاعات اولیه درباره دستگاه قبل از عرضه رسمی آن است. دلیل این امر این است که تولیدکنندگان قاب و سایر لوازم جانبی نسبت به سایرین سریعتر به ویژگی ها و طراحی تلفن های هوشمند دسترسی پیدا می کنند.

محافظ صفحه نمایش Galaxy s22

از این تصاویر مشخص است که S22 عرض و ارتفاع بیشتری نسبت به S21 فعلی خواهد داشت و زاویه آن نیز گسترده تر خواهد بود. لبه های صفحه نمایش از همه طرف بسیار کاهش یافته و متعادل شده است. با این حال ، باید توجه داشت که محافظ صفحه نمایش گاهی اوقات می تواند از نظر حاشیه فریبنده باشد.

نمونه ای از کارتریج S22 Ultra (یا به اصطلاح ساختگی)

نمونه ای از کارتریج S22 Ultra (یا به اصطلاح ساختگی)

مقالات مرتبط:

طبق نشت های قبلی از S22 ، هر سه مدل دارای یک دوربین سلفی استاندارد در بالای صفحه خواهند بود. علاوه بر این ، S22 استاندارد از صفحه نمایش 6.1 اینچی و S22 + از صفحه نمایش 6.6 اینچی استفاده می کند. اما اندازه S22 Ultra هنوز مشخص نیست. در بیشتر مواقع ، Galaxy S22 و S22 Plus مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در همه جهات و پیکسل بزرگ 1 میکرومتر هستند.

S22 Ultra بدهید

نمایش تصویر S22 Ultra

از نظر سخت افزاری ، انتظار می رود نسخه آینده مجهز به پردازنده Exynos 2200 سامسونگ باشد که طبق شایعات از نمایشگر AMD استفاده می شود. نسخه های چینی و آمریکایی مجهز به تراشه های شاخص کوالکام خواهند بود.

طبق گواهینامه CCC ، هر سه گوشی از یک شارژر 25 واتی یکسان استفاده می کنند. بر اساس شایعات ، ظرفیت باتری S22 Plus 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود و نسخه Ultra با وجود داشتن یک قلم S Pen در بدنه ، از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مدل قبلی استفاده می کند.

به گزارش gizmochina ، سامسونگ قصد دارد حدود 20 میلیون دستگاه از سری S22 تولید کند که در مقایسه با 25 تا 30 میلیون دستگاه معمول این شرکت ، یک هدف بسیار محافظه کارانه است. با این حال ، این هدف 20 میلیونی 20 میلیون ممکن است با شروع تولید انبوه یا پس از افشاگری تغییر کند.

کاهش اهداف فروش ممکن است به دلیل کمبود تراشه باشد که به نظر می رسد با نزدیک شدن به پایان سال 2021 وخیم تر می شود و عامل دیگر ممکن است کاهش فروش تلفن های همراه توسط سامسونگ در چند سال گذشته باشد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما