themicbanner

فا فرمول شکار بیگانه می‌تواند در یافتن عشق کمک کند؟

[ad_1]

-رارو- یک اندان ابزاری را بر اساس «معادله دریک» معروف ایجاد می‌کند تا محاسبه کند که چه تعداد شریک بالقوه برای شما وجود دارد.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی میل ، معادله دریک برای پیش ینی شانس یافتن هوش مرموله شد. اعن معادله بر اساس خصوصیات مختلف از جمله سرعت تشکیل ستاره و حیات بیگانه است. این معادله را به یک ماشین حساب آنلاین برای یافتن «یک شریک» تبدیل کرده است.

. . . . .

گر فکر کرده چرا من تنها هستم؟ آیا کسی برای من وجود دارد؟ یک ودان و برنامه نویس رایانه ابزاری است که می تواند کمک کند باشد. «اوون وودینگ» از ساوت همپتون عشق را با اخترفیزیک و آمار ترکیب کرد تا ابزاری بسازد که شانس «یکی» را محاسبه کند. این تلاش بر اساس معادله معروف دریک صورت گرفته شده توسط اختر فیزیکدان آمریکایی دکتر «فرانک دریک» در سال 1961 میلادی به عنوان راهی برای بررسی احتمال یافتن حیات بیگانه هوشمند در کائنات فرموله شد.

این فرمول به عوامل غیر محتمل فزاینده‌های می‌پردازد از میزان سرعت تشکیل ستاره‌ها تا کسری. . . . .

این معادله حتی شانس یافتن عشق را بر اساس ویژگی های شخصی شما که مامل نظرتان در مورد زیبایی ظاهری شما می‌تواند یکا شانس پیدا کند. وودینگ می‌گوید: “در مورد شخص من شانس یافتن عشق ۱.” زمانی که رفک دریک معادله را ایجاد کرد هدف‌اش را پیدا کرد موجودات یایی گفت این که

. . . . . آن اولین بار نیست که معادله به موضوع پیدا کردن عشق تبدیل می شود.

«پیتر بکوس» که در حال حاضر حاضر استاد دانشگاه منچستر در سال 2010 میلادی است که از معادله دریک استفاده می‌کند تا پیش بینی کند که تنها 26 زن در کل بریتانیا وجود دارند که بر اساس ظاهر، سن و عقل، برای او مناسب هستند. سوس از 285000 شانس خود را برای یافتن «یکی» ا رز در یک ملاقات ملاقات کرد و در سال 2013 این زوج با یک ازدواج ج. . . . . .

معادله دریک می‌گوید: N = R * x Fp x Ne x Fi x Fc x L.

در معادله معروف دریک N تعداد تمدن‌هایی در کهکشان است که ممکن است بتوانیم با نن تبااط کنیم. یمانی که نوبت به یافتن عشق می‌رسد و اندازه‌گیری‌های آسمانی را با نتیجه‌های انسانی تغییر داد.

. . . . اعن معادله در اختر زیست‌شناسی برای جستجوی هوش فرازمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرانک دریک استاد بازنشسته نجوم و اخترفیزیک دانشگاه کالیفرنیا در بابانوئل این معادله را ابداع کرد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما