themicbanner

فروش رایانه Lenovo در سه ماهه سوم 2021 – Zomit

[ad_1]

به دلیل کمبود نیمه رساناها ، فروش جهانی رایانه شخصی در سه ماهه ژوئیه-سپتامبر 2021 تنها 5 درصد افزایش یافت که نسبت به رشد دو رقمی در پنج فصل گذشته به شدت کاهش یافته است.

طبق تحقیقات Canalys در نتیجه ، Lenovo بیشترین سهم فروش رایانه های شخصی در سراسر جهان را دارد و HP بعد از آن قرار دارد. پس از این دو شرکت ، دل ، اپل و ایسر به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند و بنابراین پنج موقعیت برتر مشخص می شوند.

به گزارش گیزمچانا ، فروش هر دو رایانه رومیزی و لپ تاپ ، از جمله ایستگاه های کاری ، 84.1 درصد در سه ماهه سوم سال 2021 افزایش یافت. از آنجا که تقاضا در این مدت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، اگر این رزرو با اختلال در زنجیره تامین مانع نمی شد ، ممکن بود این رقم بسیار بیشتر باشد.

آمار فروش رایانه در سه ماهه سوم سال 2021

از زمان شیوع بیماری های قلبی ، بخش کامپیوتر سالانه 9 درصد رشد داشته است ، اما مشکل ذخایر رایانه های شخصی تا سال 2022 افزایش می یابد.

بر اساس آمار ، فروش لپ تاپ و ایستگاه های کاری سالانه 3 درصد افزایش یافته و به 67.4 میلیون دستگاه رسیده است ، در حالی که رایانه های رومیزی بیش از 16.6 میلیون دستگاه فروش داشته اند و نرخ رشد بیش از 12 درصد را تجربه کرده اند. دلایل افزایش تقاضا نیز کاملاً روشن است. شیوع کروناویروس و مجبور شدن از راه دور و تقریباً کامل در کلاس درس به همین دلیل.

آمار فروش رایانه در سه ماهه سوم سال 2021

مقالات مرتبط:

با این حال ، این Lenovo بود که از رقبای خود پیشی گرفت و بیشترین سهم فروش رایانه شخصی را در سه ماهه سوم 2021 داشت. سهم بازار شرکت چینی در این مدت 20.9 بود.

علی رغم کاهش سالانه 5.7 درصدی نسبت به سال قبل ، سهم بازار آن 20.9 درصد است. تعداد واحدهای فروخته شده 17،597 میلیون دستگاه بود. سومین شرکت Dell با 15.18 میلیون دستگاه فروخته شده است. با این حال ، از نظر رشد سالانه ، این شرکت در 26.7 ranks رتبه دارد.

در نهایت ، اپل و ایسر که به ترتیب 14.4 و 5.7 درصد رشد کردند. شرکت اول با فروش 7،824 میلیون واحد سهم 9.3 درصدی از بازار را به دست آورد ، در حالی که شرکت دوم با فروش 6.076 میلیون واحد سهم بازار را 7.2 درصد بدست آورد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما