themicbanner

فزم بازار تراشه های کوالکام و یونیسوک در سه ماه چهارم ۲۰۲۱ – زومیت

[ad_1]

تحقیقات تحقیقات کانترپوینت، زازار تراشه‌های گوشی‌های هوشمند در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ درمقایسه‌با سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ رشد ۵د. بمبود قطعات و رر میزان مصرفی بازاری را تحت تأثیر شگرفی بر فروشندگان مختلف تراشه گذاشته است.

. . . . تحلیلگران توضیح می‌دهند که ررش‌شندگان گوشی‌های هوشمند به‌عنوان اقدامی دربرابر این موضوع می‌کنند. عرضه‌شده تقریباً ثابت بود و آن‌ها بیشتر از نیازشان دراختیار بودند. نابراین، در سه ماهه چهارم محموله‌ها کمتر شد.

تارت آمار به دست آمده از سهم بازار شرکت های سازنده تراشه در سه ماه چهارم ۲۰۲۱

یا اینکه کوالکام تراشه را از کارخانه‌های ریخته‌گری شریک‌کش به‌اندازه‌ی لازم برای تهیه نند، سه ماهه‌ی موفقی داشت و سهمش را به ۳۰ درصد می‌رساند. یکی از زمینه‌هایی که کوالکام در مشکل روبه‌رو نیست، بازار مودم‌های 5G است که در آن ۷۶ درصد سهام کنترلی داشت (از ۶۳ د). آن امر به‌دلیل برای آیفون ۱۲ و ۱۳ که از مودم‌های کوالکام درکنار تراشه‌های اپل استفاده می‌کند.

تراشه‌های اگزینوس سامسونگ همین الان در جایگاه سوم قرار دارد و در سال ۲۰۲۰ حتی این حال، شعبه‌ی شی‌هوشی‌های هوشمند سامسونگ در حال تغییر فرمول‌بندی محصولات است. .مین‌دلیل، تراشه‌های اگزینوس تنها ۴ درصد از سهم بازار سقوط می‌کنند. به‌خاطر داشته باشید که این نتایج در سه‌ماهه چهارم به دست آمده و رسم جدید گلکسی S22 است که اکنون با اسنپدراگون در اکثر کشور است.

تارت آمار به دست آمده از سهم بازار شرکت های سازنده تراشه در سه ماه چهارم ۲۰۲۱

مقاله مرتبط:

دراین‌میان، یسونیسوک (Unisoc) ‌م بازارش را در یک سال به بیش از دو برابر (۱۱ درصد) رساند. اسئن نباید تعجب‌آور باشد. تراشه‌های ن در تلفن‌های هوشمند گوناگون از برندهایی مانند آنر، ریلمی، موتورولا ز تی‌دتی‌های، انتقال و حتی سامسونگ استفاده می‌کنند.

ساین‌حال، وضعیت HiSilicon مساعد نیست. تحلیلگران کانترپوینت ی‌ یویند ذخیره شده تراشه‌های نن تقریباً تمام شده اووی که بهترین مشتری آن است، باید به تراشه‌های کوالکام روی بیاورد که G 4G است. محدود هستند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما