themicbanner

فیس بوک در حال بازگشت به Capitol Hill برای کباب دیگری از اعضای کنگره است.

[ad_1]

تصاویرآنتیگون دیویس ، مدیر امنیت جهانی فیس بوک ، در سال 2018.
اعتبار …تراشه عکس Somodevilla / گتی

انتظار می رود آنتیگون دیویس ، رئیس امنیت جهانی فیس بوک ، صبح پنجشنبه با س questionsالات سناتورها در مورد تأثیر اینستاگرام بر نوجوانان روبرو شود و به ادعاهایی که فیس بوک سالهاست می داند برنامه اشتراک گذاری عکس هایش باعث آسیب های روحی و روانی شده است ، پاسخ دهد.

این جلسه که از ساعت 10 صبح آغاز شد ، اولین اتاق از دو اتاق است که در آن کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس سنا تأثیر فیس بوک بر نوجوانان را بررسی می کند. دومی ، سه شنبه ، با ترومپت هایی است که اطلاعات مربوط به تحقیقات فیس بوک در مورد نوجوانان را به اشتراک گذاشتند.

این محاکمه پس از آن صورت می گیرد که وال استریت ژورنال در این ماه مقاله ای در زمینه تحقیقات داخلی در فیس بوک منتشر کرد. یکی در مقاله گزارش داد که بر اساس یافته های فیس بوک ، از هر سه نوجوان یکی گفته است که اینستاگرام مشکلات شکل آنها را تشدید کرده است. در میان نوجوانان دارای افکار خودکشی ، 13 درصد از کاربران انگلیسی و 6 درصد از کاربران آمریکایی می گویند که می توانند این افکار را در اینستاگرام دنبال کنند.

عصر روز چهارشنبه ، فیس بوک دو اسلاید از تحقیقات به نقل از مجله منتشر کرد. این شرکت اسلایدها را با جزئیات توضیح داد ، گاهی اوقات صحت و هدف گزارش تحقیق را استدلال می کرد یا تصحیح می کرد. این شرکت در اسلاید خود می گوید که بسیاری از نوجوانان تجربیات خوشبینانه ای را در اینستاگرام گزارش می دهند ، از جمله برنامه هایی که گاهی به سلامت روان کمک می کنند.

قانونگذاران از شرکت و مدیران آن برای سرپوش گذاشتن بر تحقیقات انتقاد کرده اند که به نظر می رسد با بیانیه عمومی مارک زاکربرگ ، مدیر اجرایی فیس بوک و آدام موسری ، مدیر اجرایی اینستاگرام مغایرت دارد. هر دوی آنها مدتهاست هشدار داده اند که اینستاگرام – از طریق فیلترهایی که باعث افزایش تصاویر و “لایک” می شود و می تواند به عنوان معیار محبوبیت مورد استفاده قرار گیرد – یک محیط آسیب پذیر برای کاربران جوان ایجاد می کند و باعث می شود بسیاری از نوجوانان نسبت به خود احساس بدی داشته باشند.

این هفته ، ماسری اعلام کرد که فیس بوک برنامه های خود برای انتشار نسخه اینستاگرام با هدف کودکان در مدارس ابتدایی و راهنمایی را متوقف می کند.

ماسری استدلال کرد که مقاله این مجله در اینستاگرام این تحقیق را از زمینه خارج کرده است و گفت که تعداد نوجوانان در این مطالعه “نسبتاً کم” است. او گفت بسیاری از نوجوانان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش می دهند.

دیویس ، که هفت سال امنیت فیس بوک را بر عهده داشت ، انتظار می رود این پیام را در محاکمه تکرار کند. این شرکت از ایده یک برنامه برای کودکان مانند YouTube Kids دفاع کرد و گفت که می تواند امنیت و حریم خصوصی قوی تری را برای بچه ها نسبت به برنامه اصلی اینستاگرام ایجاد کند.

سناتور تنسی مارشا بلکبرن ، جمهوری خواه در کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، در بیانیه ای گفت: از نابینایی گرفته تا تأثیرات منفی بستر آن بر سلامت روان نوجوانان تا ناتوانی پلیس در ارتکاب جنایات دیگر ، نسل کشی و جنایات دیگر.

اعتبار …جنی ریفل برای نیویورک تایمز

وکیل این نمایش روز چهارشنبه به قاضی اجرایی گفت که آمازون با دو منتقد برجسته داخلی به توافق رسیده است و جلسه علنی ادعاها مبنی بر اخراج غیرقانونی این زوج را به پایان رساند.

کارمندان سابق ، امیلی کانینگهام و مارن کوستا ، گفت در این بیانیه آمده است که آمازون باید دستمزد آنها را بپردازد و “اخطار سراسری به فناوری و کارکنان انبار خود اعلام کرد که آمازون نمی تواند کارگران را اخراج کرده و حقوق آنها را سازماندهی و اعمال کند.” آنها شهرک را “پیروزی در حمایت از حقوق کارگران” نامیدند.

جفت کردن او گفت که آنها سال گذشته اخراج شدند زیرا آنها آشکارا شرکت را تشویق کرده بودند تا اثرات تغییرات آب و هوایی را کاهش دهد و نگرانی های مربوط به کارکنان انبار خود را برطرف کند. آمازون معتقد است که کارکنان سابق بارها سیاست های داخلی را نقض کرده اند.

خوزه نگریت ، سخنگوی آمازون روز چهارشنبه گفت: “ما به توافق مشترکی رسیده ایم که در این مورد مسئله حقوقی را حل می کند و مایل است این موضوع را حل کند.”

این راه حل در حالی مطرح می شود که آمازون متعهد شده است که “بهترین کارفرمای جهان” باشد و به دنبال یک بازار کار است که 40000 کارمند شرکت و فناوری و 125000 کارگر انبار در ایالات متحده را مشغول به کار کند.

در سال 2018 ، کوستا و کانینگهام ، که به عنوان طراح در دفتر مرکزی آمازون در سیاتل کار می کنند ، بخشی از گروه کوچکی از کارکنان هستند که شرکت را وادار می کنند تا اقدامات بیشتری را برای مقابله با تغییرات آب و هوایی انجام دهد. آنها تلاشهای خود را به سازمانهایی تبدیل کردند ، کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوا ، و به بیش از 8700 همکار آمازون در حمایت از تلاشهای آنها کمک کردند.

با گذشت زمان ، کانینگهام و کاستا در مورد اعتراضات خود صحبت کردند. پس از اینکه آمازون به آنها گفت که سیاست ارتباطات خارجی خود را با صحبت آشکار در مورد تجارت نقض می کنند ، گروه آنها 400 کارمند را استخدام کرد تا صحبت کنند و عمدا این سیاست را نقض کردند.

در ابتدای شیوع ، آنها یک رویداد داخلی برای کارکنان انبار اعلام کردند تا با کارکنان فناوری در مورد وضعیت ایمنی در محل کار خود صحبت کنند. کمی بعد ، آمازون هر دو را اخراج کرد. سناتور الیزابت وارن ، نماینده دموکرات ماساچوست در نامه ای به آمازون ابراز نگرانی در مورد تلافی احتمالی کرد و تیم بری ، پیشگام اینترنت و نایب رئیس سابق گروه رایانش ابری آمازون ، استعفا داد.

در بهار امسال ، وکلای شورای ملی کار گفتند که آنها از ادعاهای کاستا و کانینگهام مبنی بر اخراج آنها به دلیل انتقام از سازمان خود ، استفاده کردند. سپس دفتر آژانس در سیاتل علیه آمازون شکایت کرد و گفت که این شرکت “سیاست ارتباطی خنثی جایگزین و متمایز و درخواستهای خارجی را برای محدود کردن کارکنان در فعالیتهای محافظت شده” اعمال کرد.

قرار است دادگاه صبح سه شنبه آغاز شود ، اما به دلیل تلاش هر دو طرف برای حل این مشکل به تعویق افتاده است.

این پرونده یکی از چندین مشکل دشواری است که این شرکت از زمان شروع شیوع با شورای کار داشته است. واضح است که در ماه آگوست ، مسئول شنوایی NLRB به آژانس توصیه کرد که انتخابات اتحادیه را در انبار آمازون در بسمر آلا لغو کند. آمازون هرگونه دخالت را رد کرده و قول داده است در صورت موافقت دفتر منطقه ای کمیسیون کار با این پیشنهاد و پیروزی در انتخابات رسمی که این اتحادیه را رد کرده است ، اعتراض کند.

اعتبار …خام / رویترز

ویروس کرونا دلتا در ویتنام ، دومین تامین کننده بزرگ پوشاک و کفش به ایالات متحده ، پس از چین در حال گسترش است و توزیع نابرابر واکسن ها در سراسر جهان و خطرات ناشی از رکود بزرگ را برجسته می کند. و گزارش پاتریشیا کوهن برای نیویورک تایمز.

با نزدیک شدن به تعطیلات تعطیلات ، بسیاری از خرده فروشان آمریکایی انتظار تأخیر و کمبود دارند و قیمت های بالاتر با هزینه کار و حمل و نقل بیشتر مرتبط است. نایک هفته گذشته پیش بینی فروش خود را کاهش داد و دلیل آن را از دست دادن تولید 10 هفته ای در ویتنام از اواسط ماه جولای و از سرگیری تولید آن در اکتبر عنوان کرد. Everlane گفت که با تاخیر از چهار تا هشت هفته مواجه است.

مرکز صنعتی شلوغ شهر هوشی مین ، مرکز ویروسی این کشور ، محاصره شدیدتری را تجربه کرد و بسیاری از کارخانه ها به طور موقت در ماه ژوئیه تعطیل شدند. فعالیت های تجاری فلج شده و فشار را بر زنجیره تامین جهانی متشنج افزوده است. اگرچه موارد جدید کاهش یافته است ، اما دولت محاصره را تا پایان ماه سپتامبر تمدید کرد ، زیرا مشکلی در واکسیناسیون ساکنان وجود دارد.

شرکت های آمریکایی به دنبال خارج از ویتنام هستند ، اغلب به کارخانه های چینی که قبلاً با آنها کار می کردند باز می گردند یا به دنبال شرکایی در کشورهای دیگر هستند که در میان رشد نیستند.

این که آیا آنها زمان کافی برای تغییر قبل از تعطیلات دارند ، یک سوال است. گوردون هانسون ، اقتصاددان و استاد سیاست شهری در مدرسه کندی هاروارد می گوید: “ماه سپتامبر زمان بدی برای تنظیم مجدد همه چیز است.”

خرده فروش قبلاً سعی کرده مشتریان را آماده کند. LL Bean در مورد تاخیر و کمیاب حمل و نقل تعطیلات هشدار می دهد و از خرید زودهنگام می خواهد. مقاله را بخوانید

اقتصاد پس از اپیدمی دنگ شروع به بازیابی کرده است ، اما میلیون ها نفر هنوز به کار خود بازنگشته اند. برخی به دنبال این هستند اما شغلی پیدا نمی کنند. دیگران به دلیل مراقبت از کودک یا سایر مسئولیت ها قادر به کار نیستند. برخی دیگر می گویند این بیماری همه گیر آنها را مجبور می کند تا در مورد اهمیت آنها در حرفه خود تجدید نظر کنند.

چه چیزی شما را از این زمان دور می کند؟ چگونه می توانید از نظر مالی بدون پیش پرداخت ثبات داشته باشید؟ زمان کار شما چگونه زندگی شما را تغییر داده است ، هم اکنون و هم در آینده؟



[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما