themicbanner

قفل کتابی انواع قفل کتابی بهترین قفل کتابی قیمت قفل کتابی قفل کتابی ضد اسید

مخازن زیرپله ای نیز همانطور که از نامشان پیداست برای فضاهای زیرپله ها طراحی شده اند تا بتوان از این فضاها از حداکثر فضای موجود استفاده نمود. جنس بدنه ی قفل، اولین موردی است که باید هنگام خرید قفل کتابی در نظر بگیرید. اکنون، بیشتر قفل های کتابی موجود در بازار، بدنه های فولادی دارند. با این حال، قفل های دیگری نیز از فلز، آلومینیوم و … ساخته شده اند. از نظر تعداد لایه ها نیز مخازن پلی اتیلن عموماً به دو دسته مخازن تک لایه و سه لایه تقسیم بندی می شوند. مخازن سه لایه به دلیل استفاده از یک لایه تیره رنگ در داخل بدنه آن، امکان ورود نور خورشید به داخل مخزن وجود ندارد در نتیجه در صورت نگهداری آب، جلبک رشد نخواهد کرد.

  • حتی مراجعی مانند سازمان نطام مهندسی ساختمان هم این مساله را توصیه می کنند.
  • قفل کتابی از دیرباز مورد استفاده برای گنجه ها ، درب خزانه ها ، خانه ها ، پرستشگاه ها یا صندوق ها مورد استفاده قرار می گرفت.
  • در حال حاضر پرفروشترین مخازن ذخیره سازی پلاستونیک در ایران مخازن پلی اتیلنی هستند.
  • برخی از قفل‌‌های جدید دارای مکانیسم‌‌های عملکردی هستند که تقریبا باز کردن آن توسط سارقین، صفر درصد است چرا که به طور مثال در اثر ضربه، اسید و یا کشیده شدن، قفل آن به هیچ وجه باز نخواهد شد و میله‌‌ی قفل خارج نمی‌‌شود.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه قفل کتابی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ قفل کتابی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این قفل‌های کتابی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید خرید ابزار تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. به منظور افزایش امنیت درب‌‌ها هنگام بسته شدن، لازم است که از قفل استفاده کنید، با توجه به امنیت بالای قفل کتابی، در این مطلب به بررسی نکات مربوط به خرید قفل کتابی پرداختیم که بتوانید موارد مربوط به آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

طراحی منحنی زیبا این قفل به همراه ظاهر خاص و چشم نواز آن ، از امکان بازگشایی قفل با هر وسیله ای جلوگیری می کند. این قفل برای انواع درهای گاراژ ، اتومبیل ، درهای نورد ، زنجیر و غیره ایده آل است. در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید.

قیمت درب آکاردئونی با قفل

در خرید قفل کتابی ضد سرقت توجه لازم را داشته که ممکن است سارقان با اعمال کشش و فشار و یا با استفاده از اسید اقدام به شکستن قفل بکنند پس لازم است قفل مقاومت بالایی در برابر ضربه پیستوله رنگ پاش و فشار داشته باشد. در برخی مواقع برای ایجاد امنیت بیشتر، خرید قفل کتابی رمزی مکانیکی یا الکترونیکی پیشنهاد می‌شود. در این صورت بدون داشتن کد رمز، امکان باز شدن کلید وجود ندارد.

قیمت قفل کتابی

بسیاری از مشتریان درحال جایگزنی مخازن فلزی و یا بتنی با مخازن پلی اتیلنی هستند. صنعت قفل گیرا بیش از 60 سال تجربه در صنعت قفل دارد و از بهترین مهندسان و متخصصان این صنعت برای طراحی و ساخت و رقابت با نمونه های خارجی از نظر قیمت ، کیفیت ساخت استفاده می کند. قفل‌های کتابی با کلیدهای مستطیلی جدیدترین تکنولوژی طراحی ساچمه‌های رمزنگاری قفل را دارند و همین طور در کنار آن، مقاومت بالای این قفل‌ها در برابر تزریق اسید آنها به قفل‌های نفوذ ناپذیری بدل می کند. با پیشرفت دستگاه‌‌های برش، باز کردن خرید متر قفل‌‌های گوشواره‌‌ای برای سارقین بسیار تسهیل شد و همین امر سبب شد که مردم طرفدار قفل‌‌هایی با امنیت بالاتر شوند و امروزه قفل‌‌های کتابی توانسته‌‌اند تا حد بسیار بالایی این امنیت را تأمین کنند. از ویژگی‌‌ بسیار مهم قفل کتابی، می‌‌توان به مشخص نبودن زبانه‌‌ی قفل اشاره کرد، و همین امر برش قفل با جنس فلزی را سخت می‌‌کند. در این قسمت تلاش کرده ایم تعدادی از تصاویر قفل های مقاوم و با دوام ایرانی را به شما نمایش دهیم تا برای انتخاب انواع قفل های ایمن ایرانی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت قفل کتابی سی آی اس مدل 20100

تا اگر با خرابی پمپ یا قطعی برق مواجه شدید بتوانید با فشار طبیعی آب شهری آب را حداقل به طبقات پایین ساختمان برسانید. قبلا قفل های کتابی با کلیدهای فلزی ساده باز می شدند ، اما امروزه روش های جدیدتری برای باز کردن قفل آنها وجود دارد. به عنوان مثال ، یک صفحه کلید کوچک روی بدنه برخی از قفل های کتابی وجود دارد و می توانید با انتخاب یک کد و رمز عبور خاص ، قفل آن را باز کنید. این قفل ها معمولاً در برابر تزریق اسید بسیار مقاوم هستند ، که روشی معمول برای بازکردن قفل ها است. این قفل ها معمولاً از برنج ساخته می شوند برنج در برابر نفوذ اسید مقاومت بسیار بالایی دارد بنابراین برخی از قفل ها علاوه بر مغز دارای بدنه برنجی هستند تا سطح ایمنی را افزایش دهند. محصولات این برند با مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید می شوند.

بهترین قفل ضداسید و ضدسرقت کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی برترین مدل های قفل کتابی برای درب و… است، قفل امنیتی وظیفه حفاظت از خانه، فروشگاه یا هر مکان مهم و ارزشمند را بر عهده دارد. همچنین میتونید برای آن که مطمئن شوید سارقی به محل مورد نظر شما ورود نمیکند از انواع کرکره برقی های ضد سرقت نیز استفاده کنید. ایران کرکره ابزارآلات بزرگترین نمایندگی تولید و فروش کرکره برقی های ضد سرقت در ایران است که شما میتوانید انواع مدل های این نوع کرکره برقی را به همراه قیمت در صفحه زیر مشاهده کنید. از سویی قفل‌های معمولی، به دلیل روکش فلزی ساده خود، در برابر خورندگی اسید، کاملا آسب‌پذیر هستند. (برخی از سارقین، برای ضعیف کردن قفل، برروی آن اسید می‌ریزند).

خريد قفل کتابی باتیس مدل BAIR80025

برندها و شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی این قفل پرکاربرد را تولید می‌کنند تا از بازار پررونق این قفل پرطرفدار جا نمانند. در بین آن‌ها قفل کتابی آلمانی و قفل کتابی ایتالیایی از کیفیت و ضریب ایمنی بالایی برخوردارند و البته ابزار نسبت به هم‌رده‌های خود، قیمت‌های بالاتری هم دارند. امروزه برندهای قفل کتابی ایرانی بسیار مرغوب و باکیفیتی در بازار عرضه می‌شود که حتی توان رقابت با انواع خارجی را داشته و از قیمت‌های کمتری هم نسبت آن‌ها برخوردارند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما