themicbanner

قلب لیونل مسی در بارسلونا جا ماند!

[ad_1]

سه ماه از انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن می گذرد و فوق ستاره آرژانتینی انتظارات را برآورده نکرده است. اواخر تابستان بود که بارسلونا در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که نمی تواند قرارداد خود را با این هافبک 34 ساله تمدید کند و فصل جدایی فرا رسیده است. بنابراین همانطور که انتظار می رفت پاری سن ژرمن به سرعت وارد عمل شد و با لیونل مسی به توافق رسید.

مسی در تابستان تمرینات پیش فصل با بارسلونا را از دست داد و در واقع بدون تمرین باشگاه جدیدش را ترک کرد. این احتمال وجود دارد که این بازیکن اوایل هفته از پاری سن ژرمن جدا شود و این اتفاق افتاد. اما حضور او در این تیم و بازی های لیگ فرانسه تاکنون برای تیم متمول فرانسوی تاثیرگذار نبوده و شاید تنها خاطره لیونل مسی عصبانیت او از مائوریسیو پوچتینو پس از تعویض باشد.

اما لیونل مسی به دلیل مصدومیت در دو بازی اخیر پاری سن ژرمن مقابل بوردو و لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا غایب بوده و نمی تواند به تیم جدیدش کمک کند. اما به محض شروع اردوی ملی، لیونل مسی آرژانتین را ترک کرد و امروز با آمادگی کامل در تمرین تیم ملی خود حاضر شد.

این رفتار اولین واکنش رسمی پاری سن ژرمن و اعتراض لئوناردو، مدیر فنی برزیلی این تیم را در پی داشت. وی امروز در مصاحبه ای مدعی شد که ورود بازیکنان به تیم ملی در دوران نقاهت و عدم امکان حضور در تیم ملی غیرمنطقی است و در این صورت وضعیت بازیکنان فیفا باید باشد. مشورت شود.

در واقع لئوناردو به وضوح اعتراض کرده است که چرا لیونل مسی این هفته به دلیل مصدومیت برای بوردو به میدان نرفت اما او به سرعت به اردوی تیم ملی آرژانتین رفت و تمرینات کامل را پشت سر گذاشت.

لیونل مسی در این مدت حتی یک گل برای پاری سن ژرمن در لیگ 1 به ثمر نرسانده است و در واقع حدود شش ماه از آخرین گل او در لیگ می گذرد. تنها درخشش لیونل مسی با پیراهن پاریس معطوف به لیگ قهرمانان اروپاست که در این رقابت ها سه بار قهرمان شده اما تنها یک بار از روی نقطه پنالتی.

دستمزد بی امان برای خرید لیونل مسی قطعا چنین حرکتی را پیشنهاد نمی کند و مدیران پاری سن ژرمن انتظارات زیادی از ستاره 34 ساله خود دارند. لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه خود با مجله ورزشی از سبک زندگی خود در پاریس گلایه کرد و فکر نمی کرد حداقل در شرایط فعلی چندان از این انتقال راضی باشد. اما لئوناردو نیز از باشگاه نارضایتی نشان داده و باید دید در پایان فصل چه سرنوشتی برای رابطه لیونل مسی با پاری سن ژرمن رقم خواهد خورد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما