themicbanner

قیمت قیمت لوله مانیسمان رده 40 امیران لوله

گستردگی فعالیت و اخذ نمایندگی برندهای برتر لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی برگ برنده پایپ بازار در خرید و فروش تجهیزات تاسیسات ساختمانی و صنعتی است. در کارخانه تولید اتصالات جوشی آریا، اتصالات جوشی درزدار، اتصالات جوشی مانیسمان، اتصالات جوشی رده ۴۰، اتصالات سیاه دنده ای و انواع بست تولید می گردد. تاسیسات ساختمان از جمله مهمترین بخش های ساختمان سازی و تضمین کیفیت می باشد. در این میان لوله کشی گاز و لوله کشی آتش نشانی از حساسیت بالاتری برخوردار می باشد.

NPS شبيه اندازه گيري قطر بيروني لوله (OD) است که براي لوله مانيسمان رده 80 نوع زمانبندي يکسان خواهد بود. اندازه گيري قطر داخلي (ID) چيزي است که بين رده 40 و رده 80 متفاوت است. اين کاهش قطر داخلي Sch 80 باعث محدوديت جزئي در جريان سيال از طريق لوله مي شود. هزينه لوله کشي لوله مانيسمان رده 80 معمولاً هزينه خريد بالاتري نسبت به لوله کشي لوله مانيسمان رده 40 دارد.

خرید اتصالات رده ۴۰ بنکنآهن آنلاین جدیدترین قیمت این محصول را در جدول درج می‌کند، همچنین با تماس با کارشناسان مجموعه هم می‌توانید از قیمت روز لوله مانیسمان 3/4 مطلع شوید. برای خرید لوله فلزی سنگین اعم از لوله مانیسمان رده ۴۰ اهواز صادراتی، لوله رده ۴۰ دقیق کاوه، لوله رده ۴۰ وارداتی چین و لوله رده ۴۰ اوکراین به قیمت روز لوله رده ۴۰ در سایزهای مختلف با کارشناسان آریا پایپ تماس بگیرید. شرکت آریا جام، ارائه دهنده لوله مانیسمان رده ۴ اهواز صادراتی، لوله رده ۴۰ دقیق کاوه، لوله رده ۴۰ وارداتی چین و لوله رده ۴۰ اوکراین به قیمت روز لوله رده ۴۰ می باشد. امروزه به دلیل تورم و دیگر عواملا داخلی و خارجی، قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ ممکن است در لحظه تغییر نماید. با افزایش قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰، قیمت اتصالات گازی رده ۴۰ نیز دچار تغییر خواهند شد. متداول ترین سایز لوله مانیسمان رده ۴۰، لوله ۴ اینچی با قطر خارجی ۱۱۴.۳ میلی متر، ضخامت ۶.۰۲ میلی متر  و وزن ۱۶.۰۷ کیلوگرم در واحد متر می باشد.

در جدول زیر، سایزهای مختلف لوله مانیسمان رده ۴۰، همچنین وزن و ضخامت آن ها را بر حسب میلی متر و اینچ مشاهده می کنید. در متداول ترین حالت، مهم ترین ابعاد لوله ها همان قطر خارجی و ضخامت لوله است. اما در لوله های بدون درز از پارامتر رده (Schedule) نیز برای معرفی مشخصات لوله استفاده می شود. به طور مثال، منظور از «لوله رده ۴۰ سایز ۱۴» لوله ای با قطر خارجی ۳۵۵.۶ میلی متر  و ضخامت ۱۱.۱ میلی متر (۰.۳۷۵ اینچ) است. لوله مانیسمان رده ۴۰، یکی از رده های پرکاربرد لوله مانیسمان است. این رده لوله مانند سایر رده ها از جنس فولاد کربنی ساخته می شود.

تولیدکنندگان لوله مانیسمان رده 40

که با توجه به اینکه در یک دما و سایز خاص قرار میگیرند این فشار برای تمام لوله ‌ها به مقدار یکسان می باشد که می ‌توان این مشخصه را بررسی کرد. فشار کاری لوله ‌های مانیسمان با توجه به سایز، ضخامت و دمای کاری آن تعریف می‌شود. اما همه آن ‌ها مشخصات فنی یکسانی دارند که از استاندارد ساخت ASME B36.10 برای لوله‌ های فولادی و استاندارد ساخت ASME B36.19 برای لوله‌ های استیل بهره می ‌برند. ابعاد آن تا قطر خارجی 10 اینچ می ‌باشد که ممکن است ضخامت‌ آن اندکی تفاوت در قطرهای بزرگتر داشته باشد.

اين به نوبه خود نشان مي دهد که لوله مانيسمان رده 80 در مقايسه با لوله مانيسمان رده 40، زماني که براي قطر و متريال اندازه لوله مشخص استفاده مي شود، هميشه ديواره هاي جانبي ضخيم تري دارد. بين زمانبندي لوله، ضخامت ديواره لوله کشي متغير / پارامتر اصلي است که تغيير مي کند و با تغيير در قطر داخلي لوله (ID) مطابقت دارد. اندازه اسمي لوله (NPS) و قطر بيروني (OD) براي يک لوله معين تحت تاثير برنامه هاي مختلف لوله قرار نمي گيرد – به عنوان مثال.

این رده از لوله مانیسمان در صنایع مختلف و برای مقاصد بسیاری از جمله انتقال آب، گاز و … کاربرد دارد. به طور کل می توان گفت لوله‌ های رده‌ ۴۰ به بالا، برای کاربردهایی با حساسیت بالا و فشار زیاد، مانند صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مناسب هستند. در همین راستا کاربرد اصلی لوله رده ۴۰ نیز بیشتر در انتقال مایعات پرفشار و دمای بالا برای ساختمان های مسکونی و تجاری، خطوط آتش‌نشانی و در صنعت نفت و گاز است.

دسته بندی محصولات

سایزهای بزرگ‌تر برای انتقال حجم مایعات بیشتر کاربرد دارند و سایزهای کوچک‌تر هم برای مواردی به کار می‌روند که به لوله‌های ظریف نیاز است. این مقاطع هم در داخل کشور در کارخانه‌هایی مثل مجتمع فولاد اهواز تولید می‌شوند و هم از کشورهایی مثل چین به ایران وارد می‌شوند. در بعضی از محصولات نرخ مقاطع وارداتی بیشتر است و در برخی دیگر، هزینه لوله‌های تولید داخل گران‌تر تمام می‌شود. در صورت مشاهده تغییرات بازار، این صفحه را پیگیری کنید تا با اطلاعات دقیق تری از قیمت ها و شرایط بازار اقدام به خرید کنید.

همچنین، متداول ترین سایز لوله مانیسمان رده ۴۰، لوله ۴ اینچی با قطر خارجی ۱۱۴.۳ میلی متر، ضخامت ۶.۰۲ میلی متر و وزن ۱۶.۰۷ کیلوگرم در واحد متر می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، مانیسمان رده 40 در سیستم های ساختمانی و لوله کشی گاز و همچنین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شود. قیمت لوله مانیسمان رده 40 با توجه به قیمت ارز، دارای نوسانات چشمگیری می باشد. اتصالات جوشی آریا، موفق به ارائه پایین ترین قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ در سطح بازار ایران شده است. برای خرید لوله مانیسمان با کیفیت نیاز است حتما سراغ شرکت معتبری بروید تا بتواند علاوه بر ارائه به روز ترین قیمت لوله مانیسمان، مناسب ترین قیمت را نیز به شما ارائه دهید. آهن ملل به عنوان یک شرکت معتبر  و با فراهم سازی بستری امن و به روز، زمینه خرید لوله مانیسمان را برای شما خریداران عزیز آسان نموده است.

لوله مانیسمان ۱۸ اینچ، جزو لوله‌های سایز متوسط موجود در بازار محسوب می‌شود. این دسته از لوله‌ها برای مواردی مثل خطوط هیدرولیک، خطوط انتقال کم فشار یا صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارند؛ لوله‌های مانیسمان (بدون درز) ۱۸ اینچی هم معمولا در شاخه‌های ۶ یا ۱۲ متری تولید و عرضه می‌شوند. قیمت لوله مانیسمان 18 اینچ باتوجه‌به میزان واردات، تولید و میزان تقاضای صنایع وابسته به آن‌ها تعیین می‌شود.

این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد. با توجه به اینکه لوله‎‌های مانیسمان یا همان لوله‌های بدون درز، جای درز جوش ندارند، استحکام و مقاومت بالاتری دارند و برای انتقال مواد حساس بیشتر کاربرد دارند. پس برای انتقال مواد با حرارت بالا و فشار زیاد نیز کاربرد دارند.

همچنین برش و خم شدن آن آسان است تا در هر جایی که لازم است قرار گیرد. همچنین به راحتی به اتصالات، شیرها و سایر اتصالات لوله متصل می شود. ضخامت ديواره لوله اصلي ترين تفاوت فيزيکي بين رده 40 و رده 80 است.

  • در این میان لوله کشی گاز و لوله کشی آتش نشانی از حساسیت بالاتری برخوردار می باشد.
  • اما لوله مانیسمان رده 80 از نظر قطر و استحکام بیشتر از رده 40 می باشد.
  • در ایران، لوله های فولادی رده ۴۰ بیشتر در گریدهای St37، St52، A106 تولید و عرضه می شوند، اما این لوله در گریدهای دیگر نیز وجود دارد؛ به طور مثال، گرید A53 در دیگر کشورها تولید و کاربرد بیشتری دارد.
  • قطر خارجی این لوله 219.1 میلی متر و ضخامت آن با توجه به رده تولیدی 6.35، 8.18 و 12.7 میلی متر است.

طول لوله معمولا در محدوده 9 تا 12 متر وابسته به توليد ، حمل و نقل و پروژه مورد نياز است. دانه هاي جوش بايد ماشين تراز با سطح لوله در لوله به پايان مي رسد به آنها را براي کوپلينگ مشترک مناسب است. جوشکاري الکتريکي (مقاومت) با عبور جريان الکتريکي (توسط القايي يا تماس مستقيم) در سراسر لبه هايي که تحت فشار قرار مي گيرند ، بدون فلز پرکننده انجام مي شود. عمليات حرارتي حداقل از منطقه جوش در اندازه هاي بزرگتر از DN معمول است 200.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.