themicbanner

لستر 4 – 2 یونایتد ؛ درس های مربیگری سولچر دردناک

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، روزهای تلخ و بسیج تیم اوله گونار سولشر ادامه دارد. این تیم امروز در شرایطی 2-4 به لسترسیتی باخت که ممکن است در مقطعی خوش شانس باشد ، بنابراین امید هواداران این تیم برای موفقیت در این فصل کمتر از همیشه است.

لسترسیتی شروع بهتری داشت و در دقیقه 6 با حرکت و ارسال یوری تیلمانس در محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند اما هری مگوایر با ضربه سر واضح از این موقعیت جلوگیری کرد.

اما پس از آن منچستریونایتد کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه 18 اولین گل را به ثمر رساند.در ارسال برونو فرناندز ، میسون گرینوود فرصت راست و پشت محوطه جریمه را داشت و با گل بی وقفه و اضافه گل اول را به ثمر رساند. به گوشه تور

لسترسیتی شانس زیادی برای گلزنی پیاپی داشت ، اما اولین توپ کیلیچی ایهیناچیو به هری مگوایر برخورد کرد و در این ریباند داوید دخیا در مقابل ضربه جیمز مدیسون مقاومت کرد.

اما در دقیقه 31 لسترسیتی دوباره گل زد. در مورد اشتباه هری مگوایر ، این Ihinachio بود که توپ را دزدید و آن را به پشت دروازه فرستاد وقتی یوری تیلمانس فرصت گلزنی داشت و با یک ضربه فنی و یک ضربه چشمگیر می تواند دروازه داوید دخیا را باز کند.

در پایان نیمه اول ، این مدیسون بود که دوباره موقعیت را برای کیلیچی ایهیناچیو ایجاد کرد ، اما ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت و بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در اولین دقیقه نیمه دوم ، پریرا با ورود ایهیناچیو یک گل خوب ارسال کرد اما ضربه این بازیکن قوی و بسیار دقیق نبود و به داوید دخیا داده شد.

دقیقه 65 با حرکت برونو فرناندز بود که یونایتد به گل دوم نزدیک شد. میسون گرینوود در جمع دروازه شانس داشت ، اما کاسپر اشمایکل به ضربه او واکنش خوبی نشان داد و آن را از دست داد.

در دقیقه 75 با اشتباه نمانیا ماتیچ ، یوری تیلمانس نزدیک بود دومین گل خود را مقابل لسترسیتی به ثمر برساند اما ضربه فنی او از پشت محوطه جریمه بعد از داوید دخئا به تیرک منچستریونایتد برخورد کرد.

دقایقی بعد ، این بار داکا از سمت راست منطقه وارد شد و توانست در را باز کند ، اما دخیا زمین او را مسدود کرد. اما این کرنر به گل دوم لسترسیتی تبدیل شد. ضربه پرز دوباره توسط دروازه بان یونایتد دفع شد اما در بازیابی ، سوینچو توانست با ضربه خالی دومین گل لسترسیتی را به ثمر برساند.

اما دقایقی بعد یونایتد یونایتد. فرار طولانی ویکتور لیندلوف در موقعیت تک به تک به مارکوس رشفورد رسید و او با یک ضربه قدرتمند بازی را به تساوی کشاند.

اما لستر دوباره سریع پیروز شد. ارسال ایوو پرز از سمت چپ سمت چپ منطقه شامل شوت چشمگیر و بدون توقف جیمی واردی به گوشه دروازه بود و هیچ چیز توسط دیوید دخیا مهار نشد.

در دقیقه 85 ، ایوو پرز نزدیک به زدن گل سوم نبود ، اما این بار دخیا کمک کرد. اما در نهایت این بازیکن توانست در وقت های اضافی و از فاصله نزدیک به گل برسد و دروازه داوید دخیا را برای چهارمین بار باز کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و لسترسیتی با نتیجه 2-4 رقبای ستاره خود را شکست داد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما