themicbanner

‌ماجرای چند ساعت پیشکسوت استقلال – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1813844 |
14 14 1400 ساعت 20:20 |
19,767 |ازدید |

18
دیدگاه

ونونی‌زاده عذرخواهی کرد و خ هانه برگشت

ایتایت سپهر حیدری از مهدی فنونی‌زاده باعث جلوگیری از این پیشکسوت شده بود. . . . .

به گزارش «ورزش سه»، ماجرای کری خوانی سپهر حیدری و مهدی امروز فنونی‌زاده مربوط به و دیروز نیست. ز نن ماه قبل این دو پیشکسوت سپرسپولیس و استقلال در فضای مجازی برای تجربه کری خوانی می‌کردند و حتی رار آنها در ادامه به توهین.
در زمان ماجرای وسعت یادی پیدا کرد و اختلاف دو طرف بالا گرفت اما بعد از نند روز در نهایت همه چیز تمام شد. وقتی برخی از پیشکسوتان از فنونیزاده و حیدری خواستند که به این جنجال مجازی پایان دادند، آنها نیز در نهایت راضی شدند که دیگر مطالبی را در صفحات شخصیشان علیه دیگران منتشر نمی‌کنند اما تصور نمی‌کند این ماجرا چند ماه بعد ادامه پیدا کند و کار به فنونی‌زاده نیز متوقف شود. !د!
. . . . . در جریان این لایو و در لابه لای صحبت های مطرح شده درباره استقلال، فنونیزاده بار دیگر توهین هایی را به سپهر حیدری و همسر این پیشکسوت پرسپولیس نسبت داد که اینبار خبری از پاسخ اینستاگرامی کاپیتان سابق سرخها نبود.
حیدری مشکل این لایو جنجالی را از طریق پلیس پیگیا پیگیری و اقدام به طرح شکایت علیه فن‌زاده کرد. بها به جریان افتادن پرونده شکایت حیدری از فنونی‌زاده در پلیس سایبری و محکومیت پیشکسوت

پستی که سپهر حیدری بعد از آزادی مهدی فنونی‌زاده در اینستاگرامش منتشر کرد.

. . . . پیشکسوت پرسپولیس قصد داشت بهخاطر توهین فنونیزاده به خودش و خانواده اش او را روانه زندان کند اما در نهایت پادرمیانی برخی از پیشکسوتان و رفقای مشترک باعث شد تا سپهر حیدری از شکایتش صرف نظر کند و در عوض فنونیزاده نیز با انتشار یک ویدئو بابت صحبت هایی انجام شود. در گذشته بر زبان عذرخواهی کند.
. . . . .
سنونی‌زاده در این ویدئو می‌گوید: «لام، مهدی فنونی زاده ؛م. پیشکسوت باشگاه استقلال. قصد دارم بابت لایوی چ نند روز پیش داشته باشم، از آقای سپهر حیدری و خانواده‌اش عذرخواهی کنم.»
کته بابل توجه به این بود که در صحبت های قبلی از تیم پرسپولیس با لفظ «پیروزی» اما در ویدئویی که ارو می کرد، توجه داشت. او ادامه می‌دهد: «از هواداران باشگاه پرسپولیس نیز یمینطور و امیدوارم این عذرخواهی ننه را پذیرا باشند. ممنون و سپاسگزارم. »
گفته می‌شود سپهر حیدری از فنونی زاده خواسته بود که او از هواداران پرسپولیس هم بابت حرف های قبلی بود.
هدری بعد از این ماجراها پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: کسی که بخواهد به این خط قرمز بی‌احترامی کند، از او نمی‌گذرم. گ س یمین کلیپ که گویای همه چیز هست در هنگام عدم رعایت ن.
او افزود: “ممنون از پلیس فتا به‌خاطر، این‌ها را دنبال می‌کند که هیچ کار غیراخلاقی از چشم‌هایشان پنهان نمی‌ماند.”
همه این تفاسیر به نظر می رسد مسئله حیدری و فنونی‌زاده بعد از چند ماه جنجال در فضای مجازی پایان پذیرفته . بی تردید چنین اتفاقاتی در میان بازیکنان سابق فوتبال که سوابق زیادی در عرصه ملی هم دارند، پذیرفتنی نیست و حالا که ماجرای این دو پیشکسوت ختم به خیر شود، انتظار میرود دیگر شاهد چنین مسائلی میان موسپیدهای فوتبال نباشیم; . . . . .

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما