themicbanner

ماندگارترین کتابی که زندگی شما را در Fidebo – Zomit تغییر خواهد داد

[ad_1]

فیدیبو 10 کتاب را توصیه می کند که در این زمینه برای شما کاملاً مفید است ، سعی کنید آن را بخوانید و در طول راه از آن درس بگیرید. این تمرین شماست که در زندگی شما تغییر ایجاد می کند ، نه فقط خواندن کتاب.

  1. کیمیاگر

خواندن کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو بسیار آسان است. این داستان بسیار توصیفی یک قیاس قوی را آموزش می دهد: چگونه می توانید کار خود را انجام دهید. خرید یا بارگیری PDF بهترین ترجمه این کتاب به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه با موانع آشنا شوید و چگونه شجاعت خود را به سمتی هدایت کنید که برای آن بیشتر ارزش قائل هستید.

  1. هنر جنگ در کارآفرینی

این کتاب ، نوشته استیون پرسفیلد ، می تواند مهمترین کتاب زندگی شما باشد. خواندن آن می تواند به شما در داشتن یک تجارت موفق ، نوشتن کتاب و داشتن شغلی معتبر و رضایت بخش کمک کند. هنر جنگ به عنوان یک کارآفرین به شما امکان می دهد مقاومت درونی خود را از بین ببرید ، زندگی واقعی خود را داشته باشید و زندگی واقعی خود را داشته باشید. اگر شما کارآفرین ، نویسنده ، هنرمند یا خالق هر نوع هستید ، خواندن این کتاب را به شدت توصیه می کنیم.

  1. جریان های روانی: بهترین تجربه

بهترین تجربه در زندگی ما چیست؟ استراحت؟ دروغ گفتن در ساحل؟ خیر ، روانشناسان برجسته جهان ثابت می کنند که بهترین تجربیات لحظه های واقعی زندگی ما هستند که ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف معنی دار و معنی دار انجام می دهیم. از طریق این کتاب ، خواهید آموخت که چگونه می توانید دامنه توجه خود را تقویت کرده و انگیزه خود را تقویت کنید ، و در نتیجه ، زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید. علاوه بر این کتاب ، نکات ذکر شده در این مقاله به شما در رسیدن به اهداف شما کمک می کند.

به

  1. مرد فکر کرد

افکار بسیار مهم هستند. ما همان چیزی هستیم که اغلب فکر می کنیم. او کتاب مردی که فکر می کند را نوشت جیمز آلن، به شما آموزش می دهد که چگونه زندگی مورد نظر خود را در وهله اول تجسم کنید ، سپس با تلاش و فداکاری آن را به واقعیت تبدیل کنید. کتابهایی که به نظر مردان قدیمی ، کوتاه ، ساده و قدرتمند هستند.

  1. بیداری غول درون

کتاب بیداری غول ها راه حل های با کیفیتی را به شما معرفی می کند که می توانید بلافاصله برای کنترل احساسات خود از آنها استفاده کنید. وقتی داخل را کنترل می کنید ، بیرون دنبال می شود. با خواندن این جزوه و بکارگیری راه حل های توصیف شده در آن ، می توانید از پتانسیل خود نهایت استفاده را ببرید و زندگی خود را بهبود ببخشید.

  1. مزارع دامداری

حیوانات قلعه توسط جورج اورول در سال 1945 منتشر شد. این کتاب به مزارع حیوانات اشاره می کند که حیوانات تصمیم می گیرند زمین های کشاورزی را اشغال کرده و تعاونی هایی را برای بهره مندی از مزایای همکاری مشترک ایجاد کنند. با این حال ، برخی از حیوانات به پاداش بیشتری احتیاج دارند ، خوکچه های کمتری قدرت می گیرند و قوانین تغییر می کند.

سرانجام ، این س forال برای حیوانات پیش می آید که آنها در ابتدا چه جامعه ای را امتحان کردند و آیا آزادی جدید برای آنها به اندازه کافی آزاد شد؟ کتاب حیوانات ساده ، م effectiveثر و آموزنده است و یکی از بزرگترین آثار سیاسی-اجتماعی تاریخ محسوب می شود. بنابراین توصیه می کنیم که دانلود و مطالعه کتاب دامداری را با بهترین ترجمه فراموش نکنید.

  1. هفت عادت یک فرد م effectiveثر

کتاب 7 عادت یک فرد مctiveثر استفان کاوی، یک شاهکار کاربردی با راهنما و دستورالعمل های ساده. این کتاب هم برای استفاده تجاری و هم برای استفاده شخصی مفید است. با خواندن آن ، یاد می گیرید که اولین چیزها را اولویت بندی کرده و با پایان در ذهن خود شروع کنید. کتاب 7 عادت افراد مentialثر در مدیریت و رهبری ادبیات یک داستان قدیمی است و همه باید آن را در موقعیتی تأثیرگذار بخوانند.

به

  1. دنیای سوفی

این کتاب توسط جاستین گردر این یک رمان فلسفی است که داستان سوفی آموندسن ، دختر نوجوان مقیم نروژ و آلبرتو ناکس ، فیلسوف میانسال که سوفی را با فلسفه آشنا کرد ، روایت می کند. سوفی در این کار باید به دو س basicال اساسی پاسخ دهد: “تو کیستی؟” و “جهان از کجا آمده است؟” خواندن این رمان شما را تشویق می کند تا در مورد پاسخ این دو سوال فکر کنید.

  1. روش هنرمند

کتابهای چگونه هنرمندان جولیا کامرون این کتاب در واقع به عنوان یک کتاب خودیاری خلاق نوشته شده است. خواندن این کتاب شما را در جهت معنوی و هنری قرار می دهد ، و از آنجا که در پایان هر فصل وقف وقف می کند ، خواندن کتاب را به یک کار دلهره آور تبدیل می کند. کتاب روش هنرمند عمیق اما ساده است و می تواند خلاقیت هر فردی را از حسابدار تا ورزشکار متحول کند.

  1. زندگی پی

کتاب زندگی در پی آن آمد یان مارتل در آن نوشته شده است ، داستان Pi Patel ، یک پسر نوجوان که پسر یک نگهبان باغ وحش است ، روایت می شود. او درباره حیوانات بسیار آگاه بود و همچنین به فلسفه علاقه داشت. وقتی پی و خانواده اش از هند به آمریکا مهاجرت کردند ، قایق آنها غرق شد و سپس او خود را در یک قایق نجات با یک بچه الاغ ، یک گورخر مجروح و یک ببر بنگالی 450 کیلویی پیدا کرد. آنچه در پی آن آمد یک داستان معجزه آسای وسوسه و ماجراجویی بود. اگرچه کتاب زندگی درباره دین نیست ، اما بر اهمیت اعتقاد به چیزی تأکید می کند.

سرانجام ، خواندن برخی کتاب ها می تواند نگاه شما را به جهان اطراف تغییر دهد و زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین ، اگر می خواهید این اتفاق برای شما بیفتد ، می توانید با خواندن کتابهایی که در این مقاله با آنها آشنا هستید ، شروع کنید.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما