themicbanner

مردی را به مرگ تهدید کرده بود

[ad_1]

نشریه نیوزویک از یک مرد از اهالی مریلند خبر داد که به بمباران در کاخ سفید با هدف قتل جون حمله کند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای نشریه نیوزویک، مقامات آمریکایی دیروز دوشنبه گفتند که یک مرد از اهالی ایالت مریلند به بمباران در کاخ سفید با هدف قتل «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا آمریکا شده است.

ا من مرد ۳۷ ساله که نامش «رایان متیو اینانوو» گزارش گزارش آسوشیتدپرس، گفته می‌شود این فرد قصد تیراندازی به آژانس امنیت ملی را داشته است.

. . . . سر بیانیه مطبوعاتی وزارت دادگستری، «سکات رایان مریمن»

این برنامه جدیدترین نفر از رشته های مختلف است که در سال های اخیر علیه مقامات دولتی دیده می شود و گزا می شود.

روزنامه لس آنجلس تایمز در سپتامبر 2021 (شهریور 1400) گزارش داد که افزایش آن به طور قابل توجهی در برابر اعضای کنگره دیده می شود، به گونه ای که تنها در سه ماهه نخست سال 2021 چهار هزار و 135 مورد تهدید علیه اعضای کنگره توسط کپیتول هیل (پلیس) هنگره) گزارش شده است.

آمارهای پلیس کنگره نشان می دهد در سال 2020، در مجموع هشت هزار و 163 مورد و این نهاد پیش بینی کرده است که در سال 2021 تعداد این افراد به بیش از 9 هزار رسیده است.

به گزارش آسوشیتدپرس ، لانلون و مریمن هر دو هفته گذشته دستگیر شدند. گفته می‌شود کانلون یک سلسله پیام به آژانس امنیت ملی آمریکا و اف. بی. آی (یسلیس فدرال آمریکا) ارسال کرده است. این مرد اهل مریلند گفته بود که قصد دارد به کاخ سفید برود و «« سر مار را که در قلب ملت فرورفته قطع کند».

. . .. . به پلیس ایالتی، این مرد که «را جان کینزی» . . .. .

شارش مقامات اف. بی. آی حاکی از آن است که انتخابات ریاست جمهوری 2020 و کوید -19 باعث افزایش تهدیدات علیه مقامات می شود و این نه تنها شامل مقامات دولتی است، که مقامات ایالتی و محلی را نیز در بر می گیرد، به گونه ای که در طول انتخابات ریاست جمهوری سال جاری است. . . . . .

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما