themicbanner

مشاوره درسی کنکور تجربی – مشاور شما

ترتیب دانشگاه­های سراسری از نظر رتبه بندی علمی چگونه است؟ دانشجویان در گرایش مخابرات در مقطع کارشناسی ارشد، با روش های علمی و تکنولوژی های جدید موجی و مخابراتی در حوزه ارسال و دریافت اطلاعات آشنا شده و فارغ التحصیلان در این مقطع می توانند در صنایع هوایی، رادار و مخابراتی و… مشغول به فعالیت شوند. بهترین مشاور کنکور نه تنها باید باهوش باشد بلکه باید در مورد رشته های مختلف، بهترین کلاسهای آموزشی، ظرفیت دانشگاه ها، پیش نیازها، شرایط فارغ التحصیلی و بسیاری از موارد دیگر اطلاعات جامعی داشته باشد. تیم مشاوره موسسه 3گام در کنکور تجربی، به شدت بر روی اموزش تکنیک های خلاصه نویسی، حاشیه نویسی و چکیده نویسی تمرکز دارد تا در دوران تسلط و جمع بندی به بهترین شکل بازدهی خود را نشان دهید. ورزش های سبکی مثل یوگا و پیاده روی و یا ورزش های سنگین تر مانند فوتبال و بسکتبال هر کدام ویژگی های خودشان را دارند. انتخاب نوع ورزش بر عهده دانش آموز است .

بهترین مشاور کنکور غیر حضوری

بنابراین شاید این طور به نظر برسد که دانش آموز دارد زمان بیشتری را برای مطالعه اختصاص می دهد اما حقیقت این است که کیفیت درسی که می خواند اصلا خوب نیست و نتیجه بهترین مشاور کنکور رایگان خوبی نخواهد گرفت. در نتیجه نمی توان در این مسیر از ده ها مشاور مختلف و چندین شیوه مشاوره ای گوناگون بهره برد و خود را در مسیر هر موجی قرار داد. لطفا در بخش نظرات اگر مشاور خوبی را میشناسید که در این لیست قرار ندارد، اعلام فرمایید تا در ورژن های بعدی قرار داده شود. افرادی که در مسیر رسیدن به اهداف خود، از توصیه های افراد با تجربه و قابل اعتماد استفاده می کنند و یا از تکنیک های ارزشمند و کلیدی در طرح ریزی برنامه مطالعاتی بهره می برند، شانس پیروزی خود در این ماراتون سرنوشت ساز را به طرز قابل توجهی افزایش داده اند. بخش عمده ای از هوشمندی با میزان اعتماد به نفس و شادی شما مرتبط است؛ پس همین الان یک کاغذ بردارید و برخلاف همیشه که فهرستی از «کارهایی که میخواهم انجام دهم» تهیه میکردید، این بار آمار«کارهایی که انجام داده ام» را بگیرید تا هم اعتماد به نفستان افزایش یابد و هم خوشحال و شاد شوید. 6- اگر تصمیم دارید که در آزمونهای ازمایشی شرکت کنید و قبلا شرکتت نکرده اید، حتما از تابستان اقدام کنید تا با فضای آزمون های آزمایشی آشنا شوید و بتوانید با شروع آزمون های اصلی، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

4- سعی نکنید که به خودتان بیشاز اندازه مغرور شوید. شما چون عجله دارید تا به مطالب برسید، دستپاچه می شوید و دائما به حجم مطالبی که خوانده اید اضافه می کنید و اصلا به روزی که همه چیز را فراموش خواهید کرد فکر نمیکنید ولی آن روز می رسد و روز بسیار بدی برای شما خواهد بود. 2- هر چه سریعتر کنترل اوضاع را به دست بگیرید و یک برنامه ریزی منسجم داشته باشید و اگر خودتان این کار را نمی توانید انجام دهید، یک مشاور بسیار با حوصله، دلسوز و متخصص داشته باشید. فقط کافیه مقدار کار بیشتری برای جبران ریاضی انجام بدید که در ادامه به اون اشاره خواهم کرد. در واقع شما با این کار دلهره ی دیر رسیدن را ندارید. 8- به هیچ عنوان با کسانی که در کلاس بی خیال مطالعه هستند و حرفهای ناامید کننده می زنند رفت و آمد نداشته باشید. به دو دلیل این حسیاسیت بیشتر و بیشتر می شود. 7- اگر سرعت پیشرفت و مطالعه شما نسبت به تابستان کند شده است این امر دو دلیل دارد: 1- یا خسته شده اید و نیاز به انگیزه دارید 2- و یا دچار سردرگمی در برنامه های خود شده اید که یعنی برنامه های شمابا شرایط شما سازگار نیست.

بهترین گروه مشاور کنکور

6- اگر ترازهای شما در آزمونهای ازمایشی نوسان زیادی داشته است باید با کمک یک مشاور دلیل آن را پیدا کنید تا بتوانید بهترین نتیجه از دل این نوسان ها بیرون بکشید. خدا كمكم كرد و با آقای طاهری آشنا شدم،مثل یه ناجی توی ظلماتِ منو به سوی نور هدایت كردن؛به خاطر وجود ایشون و راهنمایی های خوبشون خداروشكر امسال كنكورِ خیلی خیلی خوبی دادم،مطمعنم نتیجه ی خوبی میگیرم.مهمترین مشخصه ی كاری ایشون سخت گیری زیاده،درسته كه كنار اومدن با مشاور سخت گیر كارِ مشكلی به نظر میاد اما همه ی ما باید برای رسیدن به هدفمون با همه ی سختی ها دست و پنجه نرم كنیم.دوم اینكه چون خودشون جوان و به روز هستن با روش مدرن و جدید مطابق كنكورِ سال های اخیر مشاوره میدنسوم اینكه خیلی خوب و مناسب و انعطاف پذیر برنامه روزانه و هفتگی میدن… یک مشاور خوب باید بتواند در شما انگیزه کافی برای مطالعه بیشتر و بهتر ایجاد نماید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما