themicbanner

مصاحبه جدید تیم کوک: علاقه و بحث بیت کوین بر سر برنامه های بارگذاری جانبی – زومیت

[ad_1]

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده‌اید، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ورود اپل به حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد و برخی از مردم فکر می‌کنند که پذیرش شرکت‌های بیت‌کوین می‌تواند تاثیر زیادی بر این صنعت داشته باشد. اکنون تیم کوک، مدیر عامل اپل، در مصاحبه ای طولانی با A.ران راس سورکین او در مورد مسائل مربوط به اپل و صنعت فناوری با نیویورک تایمز صحبت کرد و علاقه شخصی خود را به بیت کوین ابراز کرد. در بخش جالبی از این مصاحبه از کوک پرسیده شد که آیا بیت کوین دارید یا خیر و کوک پاسخ داد:

من فکر می کنم منطقی است که آن (بیت کوین) را به عنوان بخشی از یک سبد سرمایه گذاری متنوع داشته باشیم.

به طور کلی، غیرمنطقی است که انتظار داشته باشیم اپل بخشی از نقدینگی خود را به بیت کوین تبدیل کند. تا به امروز، بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری، از جمله تسلا، میلیاردها دلار بیت کوین (BTC) به ذخایر استراتژیک خود اضافه کرده اند. با این حال، کوک امکان پذیرش بیت کوین توسط اپل را به عنوان پرداخت برای محصولات خود یا خرید بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری شرکتی رد می کند. او در این باره می گوید:

من در ارز دیجیتال سرمایه گذاری نمی کنم، نه به این دلیل که پول خودم را سرمایه گذاری نمی کنم. اما چون فکر نمی کنم مردم سهام اپل را بخرند تا وارد فضای کریپتو شوند.

مدیر عامل اپل اضافه کرد که این شرکت در حال کاوش در زمینه ارز دیجیتال است. اما به نظر می رسد که هیچ برنامه فوری در مورد این موضوع وجود ندارد. با 2.4 تریلیون دلار، اپل با ارزش ترین شرکت در بازار است و کوپرتینویی ها بیش از 200 میلیارد دلار پول نقد انتظار دارند. در نتیجه اپل حتی با اندکی سرمایه می تواند تاثیر غیرقابل انکاری در این بازار داشته باشد.

کوک علاوه بر ارز دیجیتال، در مورد سلامت روان و تاثیر شرکت های بزرگ در این زمینه نیز اظهار نظر کرد. او می گوید این موضوع نیاز به تحقیق و توجه بیشتری دارد. وی خاطرنشان می کند: همه مردم باید به تولید محصولاتی که به سلامت روان کمک می کند توجه کنند و در برابر آن مقاوم نباشند. کوک ویژگی Screen Time را به عنوان نمونه ای از نحوه الهام گرفتن شرکت ها برای حفظ سلامت روانی ذکر کرد و گفت که رفتار خود را بر اساس داده های استفاده از آیفون که ویژگی ردیابی استفاده می کند تغییر داده است.

شبکه های اجتماعی

در مورد تأثیر منفی و مثبت رسانه های اجتماعی، مدیر عامل اپل معتقد است که استفاده از این فضا به عهده هر فردی است. به گفته وی، نقش اپل صرفا ارائه اطلاعات به کاربران برای انتخاب آگاهانه است. کوک اضافه کرد:

اگر آن را نادیده بگیرید یا به خودتان اجازه دهید که غرق شوید، فکر می کنم این چیز بدی است و سلامت روان شما و اطرافیانتان را به خطر می اندازد. اما کسی که باید در نهایت تصمیم بگیرد همان شخص است.

مدتی است که مسائل مربوط به بارگذاری جانبی در آیفون ها بسیار بحث برانگیز بوده است. در ماه ژوئن، تیم کوک به تغییر قوانین فعلی اروپا که می تواند منجر به بار جانبی آیفون شود، پاسخ داد و گفت که این تغییر آیفون را به یک مشکل امنیتی بزرگ تبدیل می کند. کوک گفت که این اقدام امنیت آیفون را تضعیف خواهد کرد.

کوک در یک مصاحبه جدید اعتراف کرد که کاربران می توانند از قابلیت side-loading برای حذف یک گوشی اندرویدی استفاده کنند. و تو می گویی:

من فکر می کنم مردم امروز یک انتخاب دارند. زیرا اگر می خواهید بار جانبی داشته باشید می توانید یک گوشی اندرویدی بخرید; پس این گزینه را داشته باشید و اگر برای شما مهم است، باید یک گوشی هوشمند اندرویدی بخرید.

کوک بارهای جانبی مجاز را با استفاده و عدم استفاده از ایربگ در خودرو مقایسه می کند. به گفته وی، اجازه بارگذاری جانبی در iOS بسیار خطرناک است: زیرا اگر امنیت و حریم خصوصی را افزایش ندهد، قطعاً با ویژگی های آیفون سازگاری ندارد.

به عنوان یادآوری، کوک یک بار ادعا کرد که اندروید 47 برابر بیشتر از iOS در برابر حملات بدافزار آسیب پذیر است و به نظر می رسد که اپل iOS را طوری طراحی کرده است که یک فروشگاه نرم افزاری واحد داشته باشد و همه برنامه ها را قبل از ورود به فروشگاه بررسی کند. اپل استدلال می کند که بدافزارهای تلفن همراه، تهدیدات امنیتی و حریم خصوصی به طور فزاینده ای رایج می شوند و اغلب در سیستم عامل هایی یافت می شوند که پتانسیل بارگذاری جانبی را دارند.

اپل و چین

این مصاحبه همچنین شامل سوالاتی در مورد سیاست های اپل در چین و بازارهای آن بود. اپل با چالش های زیادی در این کشور روبرو بوده است و تامین کنندگان چینی اتهامات زیادی را مبنی بر کار اجباری مطرح کرده اند. تا به امروز تامین کنندگان بزرگی مانند فاکسکان، پاگاترون، ویسترون و غیره چندین بار قوانین کار را زیر پا گذاشته اند و با دقت نظر رگولاتورها را به خود جلب کرده اند.

با این حال، کوک از رویکرد اپل دفاع کرد و گفت که از نگرانی ها آگاه است. اما اپل باید از قوانین هر کشور پیروی کند. او گفت:

مسئولیت اپل این است که هر کجا که می توانیم تجارت کنیم، که به معنای پیروی از قوانین فردی هر کشور است. تعامل رویکرد درستی است و بیرون بودن هرگز مکان خوبی نیست، حداقل برای تجارت.

کوک در مورد نقش مدیرعامل می گوید: «به این فکر می کردم که در سیاست دخالت نکنم، بلکه به سیاست های خاصی پایبند باشم. می دانید، اپل یکی از معدود شرکت های متوسط ​​یا بزرگی است که حتی PAC هم ندارد. بنابراین سعی می کنیم از سیاست دوری کنیم.»

ایده های کاری اپل

در پایان مصاحبه از کوک در مورد محصولات آینده مانند Apple Car سؤال شد. او از اظهار نظر خودداری کرد. کوک گفت: “من باید رازهایی در مورد ماشین حفظ کنم.” همیشه باید چیزی در آغوش ما داشته باشد. بنابراین من نمی خواهم در مورد خودرو اظهار نظر کنم.

اعتقاد بر این است که کوک ممکن است در سال های آینده به دلیل سنش بازنشسته شود. اما پیش از آن، ممکن است سال آینده رونمایی از هدست واقعیت مجازی باشد و اپل در سال 2025 عینک واقعیت را اضافه کرده است.

مقالات مرتبط:

برخی ممکن است بر این باور باشند که محصول بزرگ بعدی کوپرتینویی ها، خودروی الکتریکی است که به نام Apple Car نامگذاری شده است، احتمالاً شایعه شده و شایعه شده است. اما شواهد نشان می دهد که هیچ جدول زمانی یا جدول زمانی برای افشای اپل وجود ندارد و ممکن است کوک پس از بازنشستگی آزاد شود. در نتیجه، بزرگترین محصول بعدی هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خواهد بود.

شایعه شده است که اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل با ویژگی های سخت افزاری بیشتر در سال 2022 معرفی خواهد شد.به نظر می رسد اپل ترکیبی از فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را در این دستگاه ارائه خواهد کرد تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند. تمرکز اپل ممکن است بر روی بازی یا محصول و برنامه های آموزشی باشد. گفته می شود این دستگاه با کد N301 کاربران را در یک محیط کاملا مجازی مانند هدست Achilles Quest غوطه ور می کند و دید محیطی کاربر را مسدود می کند. اما برای ایجاد یک اثر واقعیت ترکیبی، نمایی از جهان اطراف او را ارائه می دهد. گفته می شود این محصول در مراحل نهایی توسعه نمونه اولیه قرار دارد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما