themicbanner

مصرف این ویتامین سردها را درمان می کند

[ad_1]

همه افراد هر از گاهی سردرد را تجربه می‌کنند. این سردرد می‌تواند از درد مبهم تا ضربان شدید باشد و بتواند برای بروز آن وجود داشته باشد. در حالی که نگران سردردهای گاهگاهی بود، اما تجربه مکرر نمی‌تواند نشان‌دهنده یک وضعیت سلامتی باشد.

. . . . . . بل بالقوه نن نیز مغز، تهونت‌ها، مومورهای مغزی یا آسیب‌های سر است. البته مشخص نیست علت سردرد در همه افراد چه چیزی است.

اگر سردردهای مزمن را تجربه کنید، باید به پزشک مراجعه کنید. ی‌تنان می‌تواند هر گونه مشکل جدی سلامتی را تشخیص دهد. اگر سردرد شما فورا درمان نمی‌شود، پزشک به شما کمک می‌کند تا روش‌هایی برای مدیریت درد خود بیابید. این روش‌ها ممکن است شامل داروهای تجویزی و تغییرات سبک زندگی باشد.

در کنار این برخی از ویتامین‌ها ممکن است به درمان سردرد مزمن کمک کند. چمچنین مشخص شده است مصرف برخی از گیاهان به افراد کمک می‌کند تا شدت می‌گرن خود را کاهش دهند یا به رور کامل از آن‌ها بپردازند. دوزهای بالای ویتامین B ممکن است کمک کننده باشد. . . . . . .

بهترین راه برای درمان هر نوع سردرد، چه موقت و چه مزمن یافتن علت اصلی است. ‌طمان‌طور که در بالا ذکر شد، درد مزمن ممکن است از امری باشد. اگر این وضعیت درمان شود، احتمالا سردرد مزمن شما از خنخواهد رفت. بته هیاهی اوقات برای کنترل علائم نیاز به مصرف دارو ست

دکتر لارنس نیومن، متخصص مغز و اعصاب، در این خصوص میگوید: مصرف داروها می تواند چیزی به نام سردرد ناشی از مصرف بیش از حد دارو را القا کند که در آن مصرف بیش از حد از دارو در سردردهای مکرر ایجاد می کند و بیمار را نسبت به مصرف می کند. درمان های دیگر مقاوم می کند.

دفعه بعد که سردرد موقتی شدید، ایری آسپرین را به لال خود رها کنید و ج یای آن یک نفان قهوه بنوشید. بدون کم کافئین می‌تواند به هشاهش درد ناشی از بسیاری از سردردها کمک کند. یا این حال برخی دریافته‌اند کافئین سردرد آنان را بدتر می‌کند. بنابراین این شما هستید که باید دریابید چه نوشیدنی‌ها، غذاها و فعالیت‌هایی که باعث سردرد شما می‌شود و ممکن است از مصرف جت استفاده کنید.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما