themicbanner

مورد عجیب تیم برانکو ایوانکوویچ! (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیگ برتر خلیج فارس در حالی که دنبال می شود که در سالهای گذشته نسلی از مربیان وارد چرخه کار روی نیمکتها شده اند و حالا کم بدنه اصلی مربیگری فوتبال ایران را هم می دهند اما نکته جالب این است که در بین. 23 حازیکن حاضر در جام جهانی، یک نفر هنوز بازی می کند و این هفته بیش از بیش ترین تعداد رمز کلیدی را ثبت می کند.

این نسل از مربیان دیگر آنها در فهرست نهایی برانکو ایوانکوویچ برای جام جهانی 2006 نیز قرار دارند و در جام جهانی آلمان به میدان رفتند و حالا تلاش می کنند تا نقش خود را به عنوان مربی را ایفا کنند. بته برخی از آنها در لیگهای دسته اول، همهای ملی و حتی نوندسلیگای آلمان حضور دارند.

در هفته گذشته تقابل سپاهان و تراکتور در حالی برگزار می شود که محرم نویدکیا از یک سو و محمد نصرتی از سوی دیگر تیم را هدایت می کند و نکته مهم این است که هر دو پیش از 45 سال، این نقش را برعهده گرفته اند; . . . .

1. ابراهیم میرزاپور (43 هاله- خیبر خرم‌آباد): . . . . . او زمانی که اسکوچیچ و دستیارش به بیماری آسیب می رساند، در یک اردو

2. مهدی مهدوی‌کیا (44 هاله- تیم امید): مهدوی‌کیا جزو نفراتی است که زنوز در لیگ برتر مربیگری نکرده است. او که در تیم های پایه هامبورگ دوره آموزش و مربیگری را پشت سر گذاشت، پس از شکست در کارزار فدراسیون فوتبال، به عنوان قهرمان تیم های فوتبال قهرمانی خود را آغاز کرد و حالا پس از کش و قوس های پیش آمده، بازی های خرداد ماه می شود. .

3. سهراب بختیاری‌زاده (48 هاله- سابق استقلال خوزستان): گلزن تیم ملی در مقابل آنگولا چا چند هفته پیش استقلال خوزستان بود اما با این باشگاه جنوبی ه کمکاری کرد و حالا براب مدتی در لیگ برتر هدایت شهرخودرو را برعهده داشت.

4. گ ‌لمحمدی (50 هاله- پرسپولیس): یحیی باتجربه‌ترین مربی از نسل جام جهانی آلمان است که از لیگ هفتم حرفهای وارد جرگه مربیان شده و حالا باتجربه یک فینال آسیا، دو قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی جام حذفی، دو قهرمانی جام حذفی، دو قهرمانی و حضور در تیم‌های مختلف، کار تا پرسپولیس را به صدرنشینی می‌کند. لیگ برتر.

5. رحمان رضایی (47 هاله- سابق ذوب آهن): رضایی در مربیگری بسیار موفق نبوده و از لال، و پایان همکاری . . . . .

6. واد نکونام (41 هاله- فولاد): ساپیتان سابق تیم ملی پس از قهرمانی جام حذفی و کسب سوپرجام با فولاد، لالا نکونام موفق به لیگ برتر با نساجی و همچنین دوره کوتاه دستیاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی را هم دارد.

7. فریدون زندی (42 هاله- دینامو درسدن): زندی که چهره ویژه مم ملی در جام جهانی 2006 بود، امروز به ونوان سرپرست موقت در دینامو درسدن منصوب شد. تیم در بوندس لیگای دو حضور دارد و در جدول شرایط مطلوبی وجود ندارد. یک تجربه مربیگری زندی می شود.

8. علی کریمی (42 هاله- نامزد ریاست فدراسیون): یلی کریمی پس از سرمربیگری در سپیدرود و نفت رتهان که تجربه زیادی دارد . . . . .

9. وحید هاشمیان (45 هاله- مم ملی ایران): . . . . . هاشمیان مثل مهدوی‌کیا در آلمان دوره مربیگری را پشت سر گذاشتن گذر و در شرایطی که یعایعاتی پیرامون حضورش در پر، ما ماست.

10. یلی دایی (52 هاله- بدون تیم): یلی دایی سومین سال دوری از فوتبال را اسپری می‌کند. آخرین تجربه دایی در سایپا تا این تیم را به یک لیگ قهرمانان آسیا بهتر بود. دایی سابقه دو قهرمانی جام حذفی پرسپولیس را دارد و همچنین مدتی در تیم ملی سرمربی بود. او مسن ترین بازیکن این لیست می شود.

11. خطیبی (43 هاله- سفارش اراک): . . . . . و لالا پای ثابت تیمهای لیگی است و این بارها با برتری اراک در جستجو در رتبه های آبرو را کسب نند.

12. ن رودباریان (43 هاله- تیم های پایه در آمریکا): رودباریان این روزها در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند و مربی مربیان را هم برای تیم های یایه این کشور انجام می دهد.

13. کعبین کعبی (نامشخص – فولاد): حسین کعبی برای دومین فصل متوالی در کادرفنی فولاد حضور دارد اما شاید نکته مهم درباره او سن و سالش باشد که در منابع رسمی 36 قید شده اما همه مطمئن هستند که او سن بالاتری دارد.

14. یکندرانیک تیموریان (38 هاله- بدون تیم): فبکافبک دفاعی سابق مم ملی قهرمانی که به لیگ جزیره هم رسید و در دو جام جهانی به میدان رفت سی بهر ر نن هر او مم مثل علی کریمی، در یک نرنامه تلویزیونی حضور دارد.

15. شرش برهانی (38 هاله- آکادمی استقلال). . . . .

16. رضا عنایتی (45 هاله- هوادار): یتینایتی مربیگری را به سمت سمت بازیکن- مربی در صبای قم آغاز کرد و سپس به هجاهجامگان و او رفت. .الا او چالش حفظ سهمیه این تیم در سطح اول فوتبال ایران را دارد.

17. جواد کاظمیان (40 هاله- بدون تیم): . . . . . . . . . .

18. محرم نویدکیا (39 هاله- سپاهان): ساپیتان سابق سپاهان در دو مرحله قبل از زردپوشان اصفهانی را برعهده داشت و یکی از جوانترین قهرمانان تاریخ لیگ برتر هم می‌شو. ام او به کم کار نمایشی هجومی و تماشاگر نند دارد.

19. امیرحسین صادقی (40 هاله- بدون تیم): . . . .

20. م مد نصرتی (40 هاله- تراکتور): نصرتی سابقه سرمربیگری در گل ریحان و پارس جنوبی را دارد و حالا به تراکتور آمده تا در کنار ارطغرل ساغلام چالشجد. . . . . .

21. مهرزاد معدنچی (38 هاله- فجرسپاسی): . . . . یک تجربه کاری معدنچی می شود. نکته جالب اینکه در این مدت دو سرپرست مختلف کار کرده است.

22. وحید طالبلو (39 هاله- بدون تیم): پیشیاپیتان ستقن استقلال که یا این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر مم رسید ، او مم و د رر رسانه‌ها حاضر می‌شود.

23. مسعود شجاعی (38 هاله- بازیکن نساجی): جوانترین بازیکن تیم برانکو تنها کسی است که هنوز بازی می کند و این هفته در دیدار ستقاق استقلال مهم ترین کلید هفته را هم به نا می کند. نکته جالب درباره هافبک وا اوساسونا این است که او فصل گذشته هدایت تراکتور را برعهده داشت و می‌شد که سو بها آن بها آن بود.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما