themicbanner

نامجومطلق: نباید از استقلال به بم بریزد – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1813613 |
13 14 1400 ساعت 14:58 |
396 |ازدید |

0
دیدگاه

مشکد مشکل یزدانی و مرادمند را حل کرد

مربی سابق و پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که می شود راه حلی را، آورد که یزدانی و مرادمند در استقلال ماندگار شوند.

به گزارش “ورزش سه”، وضعیت استقلال پس از جدایی از دو مدافع این تیم، پیچیده شده است. جیرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال برای پیش دردن شرایط مطلوب، نیاز به جذب یک مدافع میانی دارند. این صحبتی است که مجید نامجومطلق مربی سابق و پیشکسوت استقلال بیان کرده است.

. . . . . 10 سال پیش ی کاش یک برنامه ریزی می کند که این بازیکنان تا آخر فصل می شوند بازی نند. نهایتا یکی دو ماه از این فصل باقی مانده است یا این فصل اسپری شود و به مم های نظامی بروند.

او ادامه داد: به نظر من این موضوع نباید استقلال را به بم بریزد. ول دارم که این بازیکنان در استقلال تاثیرگذار بودند. خازیکنان خیلی زیاد داریم که جای این دو مدافع را پر نند. . . . . . م در این شرایط حساس است و می تواند برای قهرمانی تعیین کند باشد.

. . .. . ر نمی کنم یکی دو ماه ر در اعزام، مشکلی برای بازیکنان سرباز ایجاد می کند. چون من قانون را نمی دانم، هر چیزی ممکن است از بین برود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا این قانون برای بازیکنان پرسپولیس اجرا نشد و یا می شد با توجه به زمان اعزام این دو بازیکن موافق، پاسخ داد: به نظر من تیم استقلال می تواند با توجه به اینکه ممکن است چنین مشکلی برایشان پیش بیاید، می شود. ستوانست در بازار نقل و انتقالات یک مدافع جذب نند. بالا با بازگشت عارف غلامی اگر یک مدافع نیز جذب می شود، این مشکل می شود.

او در خصوص اینکه آیا حضور غلامی، دانشگر و چشمی برای استقلال در خط دفاعی کفایت می کند یا خیر، گفت: نه باید با توجه به سیستمی که تیم بازی می کند، نیاز است که استقلال یک بازیکن دیگر به جای این دو بازیکن جذب شود. . منها مدافعین تاثیرگذار بودند و با توجه به سیستمی که استقلال بازی می کند، شما نمی توانید آخا آخر فصل ما 3 مدافع کازی کنید. ن اعتقادم این است که استقلال برای جذب یک مدافع وسط اقدام کند.

نامجممط سه دیدار سنگین پیش روی استقلال برابر گل گهر، صنعت نفت و پرسپولیس تکلیف قهرمانی را تعیین می کند، اضافه کرد: من اعتقادم این است که با توجه به اطلاعاتی که وجود دارد، تمام بازی ها حکم فینال را دارد و هیچ دیداری ندارد. .ایر بازی ها از نظر امتیازی تفاوتی ندارد. اکنون از بازی ها وجود دارد که برای کسب سه امتیاز باید بیشتر جنگید و مطالعه کرد، در مورد دیدارها نیز از آنجایی که باید باشی، برای گرفتن آن سه امتیاز برنامه ریزی کنی.

او ادامه داد: این شرایط برای همه هم وجود ندارد و به نظر من دیداری آسان نیست. ی که واهیم تفاوت قائل اشتباه است. انکن و در این شرایط، کسب امتیاز در هر بازی ارزش بسیار بالایی دارد و تیم باید بررسی شود . . . . . با توجه به شرایطی که در صدر جدول وجود دارد، استقلال نیازمند این است که تمام بازی ها را با تفکر برنده شدن و کسب 3 امتیاز برگزار کند و به نظر من همه بازی ها سخت است و هیچ دیداری نسبت به بازی آسان تر نیست. .

. . . . . . . .. .

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما